wtorek, 14 stycznia 2014

Maroon midi skirt



Witajcie Słoneczka. Wczoraj pokazywałam Wam zestaw codzienny, więc dzisiaj dla równowagi troszkę elegancji zawitało na blogu. Głównymi elementami zestawu są - futrzana kamizelka oraz śliczna bordowa spódnica midi. Marzyłam o takiej od dawna lecz w żadnym sklepie nie odpowiadał mi albo kolor, albo materiał. Po długich poszukiwaniach nareszcie natrafiłam na idealną. Oprócz futrzaka dobrałam do niej klasyczne i bardzo wygodne botki z klamrami, czarną romoneskę, torebkę a'la chanelka oraz złoty zegarek. Mam nadzieję, że ta propozycja przypadnie Wam do gustu. POZDRAWIAM WAS CIEPLUTKO ;)









Kamizelka - Banggood
Ramoneska - MANGO
Bluzka - River Island
Spódnica - LoveTrendy
Botki - BRILU
Torebka - Persunmall
Zegarek - GUESS

45 komentarzy:

  1. spodnice midi wydają sie trudnym tematem bo skracają nogi i takie tam, ale u Ciebie wyglada to super :) ważne że załozyłaś buty na obcasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz! Piękna spodnica i kamizelka ! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, Ty to mnie zadziwiasz, jeszcze chwilę temu komentowałam Twój poprzedni post, a tu proszę już perełka z nowym postem :) hehe Skąd Wy bierzecie tyle czasu? Też bym chciała być tak zorganizowana :( Bordowa, rozkloszowana spódniczka jest obłędna! W połączeniu z futrzakiem i świetnymi botkami z klamrami, wyszło coś niesamowitego :) Mega przypadła mi do gusta ta Twoja dzisiejsza propozycja :) Również cieplutko pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacja, nareszcie profesjonalnie zrobione zdjęcia... tylko tego mi tutaj brakowało ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zdjęcia są cudowne ♥
      Stylizacja również :))

      Usuń
    2. Bardzo Wam dziękuje za zdjęcia trzeba podziękować Ani - A Piece Of Anna - najlepszej fotografce pod słońcem ;) <3 Pozdrawiam Was cieplutko

      Usuń
  5. Super stylizacja :) Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mogę się napatrzeć, tak wspaniała stylizacja, w końcu spódnica dłuższa i .. pięknie! Proszę zakładaj częściej takie spódnice :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo ;* mam już w planach kolejne posty z tego typu spódnicami, czarną, zieloną oraz kraciastą, także za jakiś czas na pewno się pojawią ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  7. Jestem zachwycona - wszystko mi się tutaj podoba, zwłaszcza kurtka i zdjęcia . Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super połączenie, a ta długość spódnicy podoba mi się coraz bardziej;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Mi też się bardzo podoba <3 Jaką ona ma długość Kochana?

      Usuń
    2. Dziękuje ;) spódniczka ma długość 73 cm ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  10. Beautiful combination, I love the skirt and jacket :)

    http://celebritiesandfashionnews.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  11. Spódnica jest cudowna i świetnie w niej wyglądasz ! Kamizelka genialna i bardzo lubię takie zestawienia z ramoneską !

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wygląda Twoja buzia na dzisiejszych zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zdjęcia i boska spódnica! :) jakim aparatem były robione? ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowane połaczenie :) Jak zawsze zreszta :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądasz fantastycznie:) podoba mi się spódnica i kamizelka:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mega, Mega SUPER !!!!, cała stylizacja jest bardzo ładna, a Ty Esterko wyglądasz REWELACYJNIE:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za komplement ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  17. Przepięknie wyglądasz i powinnaś częściej chodzić w tego typu spódnicach ;) czy były jeszcze inne kolorki bo kiedyś widziałam gdzieś zieloną i dawno już nie mogę na taką trafić a bardzo mi się spodobała. Pozdrawiam Ada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) w sklepie LoveTrendy nie było innych kolorków ale poszukaj na allegro wpisując frazę "spódnica midi" znajdzie Ci mnóstwo różnych wzorów i kolorów ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  18. Pięknie wyglądasz w tej spódnicy,tak elegancko,strzał w 10,widać,że wielu osobom podoba się ta długość,rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  19. wow spódnica cudowna <3 ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana uwielbiam Twoje zestawy ale ten jest po prostu genialny !!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;* Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  21. Rewelacyjna góra stylizacji! Ramoneska, kamizelka - idealnie podkreślają całokształt! Jest moc kochana!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja i piękne zdjęcia!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kiedy wyprzedaż ? :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Jesteś śliczna ! Czy to futerko jest jeszcze dostępne bo nie mogę go znaleźć :( Całuski !

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny kolor tej spódnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny post ! Uwielbiam Cię krótszych spódniczkach, ale ta też jest niczego sobie ;) Pozdrawiam serdecznie Ola

    OdpowiedzUsuń
  27. Jaka przepiękna spódnica! W ogóle super zdjęcia. Przegapiłam ten post jak dobrze, że wróciłam! :)

    OdpowiedzUsuń