piątek, 3 stycznia 2014

MrGugu&MissGo sweatshirt ..



Hej Kochani. Bluzy marki MrGugu&MissGo są znane na całym świecie. Większość osób pokazuje je jednak w klasycznych prostych stylizacjach dobierając do nich spodnie lub szorty. Ja chciałam Wam pokazać, że te nietuzinkowe bluzy można nosić także na co dzień do spódniczek i wysokich kozaków, które są ostatnio moimi ulubieńcami. Do zestawu dobrałam po raz kolejny jeansową kurtkę z futrzanym kołnierzem, metaliczną kopertówkę marki Moshito, prostą niebieską spódniczkę, którą kupiłam ostatnio w River Island, czapkę z blaszką i moim motto NEVER SAY NEVER oraz złote bransoletki i zegarek. Mam nadzieje, że całość przypadnie Wam do gustu. POZDRAWIAM WAS CIEPLUTKO.











Kurtka - Sheinside
Bluza - MrGugu&MissGo
Spódniczka - River Island
Czapka - MagiaZakupów
Kopertówka - Mohito
Kozaki - River Island
Zegarek - GENEVA
Bransoletki - Allegro

39 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz :)

    http://sialalala96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Z całej stylizacji podoba mi się jedynie kurtka i buty. Dla mnie to zbyt rażące połączenie jeśli chodzi o bluzę i spódniczkę. Mimo iż są ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat lubię takie połączenia, ale każdy ma swój gust i nie każdemu muszą się one podobać ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  3. Niestety niewypał ta Twoja stylizacja, każdy element z innej bajki, oczywiście według mnie. Nie ubrałabym się tak nigdy i nigdzie:)
    Nie to żeby to był hejt, po prostu co i rusz trafi ci się takie przekombinowanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za wyrażenie opinii ;) Twoim zdaniem wszystko jest z innej bajki a moim zdaniem wszystko do siebie pasuje, tak jak już odpisałam poniżej ile osób tyle gustów i każdy ma prawo dobrać do danego zestawu to co tylko chce więc zrozumiałe jest to, że mogą nam się podobać zupełnie różne rzeczy ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  4. Esterko jak zawsze wyglądasz uroczo , świetna stylizacja i do twarzy Ci w niebieskim kolorze:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za miły komplement ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  5. uważam, ze tym razem niestety trochę przesadziłaś. pomysł na stylizacje fajny, ale wg mnie powinnaś te neonowe kolory zrównoważyć stonowanym, czarnym płaszczem bo ta kurtka zupełnie mi tu nie pasuje. złote dodatki jak zawsze na +, ale razem z ta kurtką robią wrażenie przebrania, a nie ubrania. ale w końcu mamy karnawał! pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma prawo mieć swoje zdanie i dziękuje, że Ty także je wyraziłaś ;) Mi jednak podoba się tak jak jest a czarny płaszcz by tu kompletnie nie pasował, no ale ile ludzi tyle podzielonych zdań więc każdy miałby prawo dobrać do tego zestawu co tylko chce ;) Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  6. Wow super! Buty boskie! I kurteczka ,wszystko razem wygląda wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Każdy element z osobna- super! Razem połaczone nie podobają mi się, jak dla mnie za dużo sie dzieje.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz genialnie;) świetnie to wszystko połączyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana lśnisz w Nowym Roku jak prawdziwa Gwiazda :)
    Pozdrawiam i wszystkiego modowego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. STUNNING! I'm in love with your outfit.
    super cool :D
    Btw Happy New Year :)
    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  11. kurtka jest świetna, ale pod nią kryje się jakaś ładna bluza!:) zapraszam na nowy wpis:)

    OdpowiedzUsuń
  12. moim zdaniem wszystkiego tutaj za dużo ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie wcale nic nie jest za dużo stylizacja jest świetna i inna niż wszystkie. Faktycznie każdy przestawia zawsze bluzy do spodni a nikt nie pokazuje kreatywnych zestawów, ten jest naprawdę ciekawy i godny uwagi mi się podoba ;) Pozdrawiam Ola

      Usuń
    2. Jak dla mnie również za dużo tego wszystkiego
      ale torebka cudna bo złota <3

      Usuń
  13. Ciekawa bluza :) Ale te kozaki biją wszystko! Strasznie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Napewno nie przejdziesz nie zauważona;) odważnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Woww!! Super boots!!
    Happy New Year!!!
    http://andreafdezpiedra.blogspot.com.es/
    https://www.facebook.com/personalparadisses

    OdpowiedzUsuń
  16. So cool, love your look♥

    http://celebritiesandfashionnews.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  17. W każdej stylizacji jesteś piękna, kobieca, pełna klasy! To trzeba mieć w sobie!
    I korzystając z okazji życzę wszystkiego najwspanialszego w każdym dniu Nowego 2014 Roku! Dla Ciebie oraz Twoich najbliższych ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak dla mnie trochę wszystkiego za dużo, ale kurtkę i buty bym przygarnęła :)

    klaudynbaiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurtka jest cudowna jaki masz rozmiar?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta kurteczka posiada jeden rozmiar który moim zdaniem pasuje na S, M i L ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  20. jakbys chciala sprzedac kurteczke to bioree;D

    OdpowiedzUsuń
  21. wyglądasz fantastycznie w takim wydaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo odważna stylizacja! Brawo! :) Myślę, że sama bym się tak nie ubrała, ale Ty możesz sobie pozwolić na taką stylizację. Masz niezwykłą urodę, coś a la lalka Barbie, w każdym razie bardzo dziewczęcą, śliczną... :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Tak jak już wspomnieli inni komentujący, bardzo odważnie. Osobiście ja również bym tak z domu nie wyszła, ale Ty nawet w najbardziej przekombinowanej stylizacji wyglądasz naprawdę świetnie. Pasuje Ci dosłownie wszystko, jak Ty to robisz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciekawa stylizacja. Dość odważna i mimo, że ja również bym się tak nie ubrała (bo taki styl najzwyczajniej w świecie mi nie pasuje) to miło jest zobaczyć wreszcie coś innego niż tak jak pisałaś wyżej klasyczne dobranie bluzy do dżinsów czy szortów. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń