piątek, 17 stycznia 2014

Pastel coat ..



Hej Słoneczka !! Na wstępie nie dziwcie się proszę temu, że moje nogi są bez rajstop gdyż zdjęcia były robione półtorej miesiąca temu i całkowicie o nich zapomniałam. Odkopałam je dopiero wczoraj podczas robienia wyprzedaży i postanowiłam podzielić się z Wami moją jesienną stylizacją. Uwielbiam pastelowe kolory dlatego też płaszczyk z panterkowym kołnierzykiem bardzo przykuł moją uwagę. Na wczorajszej wyprzedaży sprzedał się i teraz będzie cieszył kogoś innego, ale tylko dlatego iż dla mnie szyje się już bardzo podobny - pokaże go Wam na blogu jak tylko będzie u mnie i przygotuje zdjęcia. Do płaszczyka dobrałam delikatne dodatki w postaci puchatego sweterka, spódniczki oraz torebki i nadałam także mocniejszą nutkę wyćwiekowanymi litami. Jak podoba się Wam takie połączenie? POZDRAWIAM WAS CIEPLUTKO.








Płaszcz - Sheinside
Sweterek - ROMWE
Spódniczka - Cocktail Shock
Buty - CzasNaButy
Torebka - e-torba

37 komentarzy:

  1. Esterka cudnie!! To twoja kolorystyka! Fantastyczny płaszcz, pięknie połączony z beżem- rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz cudownie, wręcz zjawiskowo, uwielbiam Cię w takich zestawach... wszystko jest piękne

    OdpowiedzUsuń
  3. O BOŻE DZIEWCZYNO CO TY SOBIE ZROBIŁAŚ Z NOGAMI.?? WYSMAROWAŁAŚ JE JAKIMS SAMOOPALACZEM ZUPEŁNIE ZAPOMINAJĄC O RESZCIE CIAŁA
    POPATRZ NA TE ZDJĘCIA, TWOJE DŁONIE WYDAJĄ SIE BYĆ 'BIAŁE" ZA TO NOGI NIEMAL "POMARAŃCZOWE"... NORMALNIE JAKAŚ KATASTROFA -,-
    BŁAGAM POMYŚL NASTĘPNYM RAZEM ZANIM ZROBISZ SOBIE TAKĄ KRZYWDĘ A JEŚLI JUŻ TO NIE PUBLIKUJ TAKICH ZDJĘĆ BO ZUPEŁNIE ODCIĄGAJĄ UWAGĘ OD STYLIZACJI!!
    Na koniec chciałam tylko dodać,że to nie hejt bo lubię twojego bloga i od dawna go przeglądam jednak przeraziłaś mnie teraz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie macie się już naprawdę czego przyczepić? Co za ludzie... komentuj stylizacje a nie nogi czy ręce..

      Usuń
  4. Your coat looks so stunning, love the leo print!!

    http://celebritiesandfashionnews.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejka, idealnie! *-* kocham takie kolory, a na Tobie jeszcze bardziej!

    OdpowiedzUsuń
  6. No właśnie miałam się pytać, czy to ten sam, którego wystawiłaś na sprzedaż i poszedł w błyskawicznym tempie :) hehe I wcale się zresztą nie dziwię, bo przeuroczy jest! :) Uwielbiam pastele, więc jestem mega szczęśliwa, że zostały docenione także jesienią i zimą :) A lity z ćwiekami czadowe, uweilbiam te buciska <3 w takim razie pozostaje nam czekać na premiere nowego płaszczyka :) hehe Gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nice!!!

    http://thefashionprincessblog.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  8. Róż bardzo do Ciebie pasuje, wyglądasz świetnie !

    OdpowiedzUsuń
  9. w takich kolorach lubie Cie najbardziej:) nogi masz tak ślicznie opalone ze bez rajstop wyglądają świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. O rany, wyglądasz świetnie! Płaszczyk i buty.. super połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Megaaaa za duzo samoopalacza na nagoach w porownaniu z twarza i rekoma ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie używam samoopalacza ;) opalenizna została mi jeszcze z lata a ręce i twarz w rzeczywistości nie są takie blade jak na zdjęciach, po nałożeniu na zdjęcia auto kontrastu wyszedł taki efekt zupełnie nie wiem dlaczego. Pozdrawiam

      Usuń
  12. Piękny płaszczyk! Uwielbiam takie jasne kolorki o tej porze roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. tęsknię za taką pogodą ;) śliczny płaszczyk!

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialne zestawienie. Boskie nogi!!:)
    Mam pytanie odnośnie torebki. Zajrzałam na stronkę i bardzo podobaja mi się niektóre modele, nigdy nic z tamtąd nie zamawiałam. Czy polecasz ten sklep? Długo czeka się na przesyłkę i czy produkt jest solidnie wykonany?

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygladasz swietnie :) powiedz mi tylkao jak zamawaiasz te rzeczy z sheinside do polski :) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;) złożenie zamówienia jest bardzo proste - wybierasz produkt, dodajesz do koszyka i jak przejdziesz już do płatności wybierasz paypal. Jeżeli nie masz konto możesz je założyć na www.paypal.pl instrukcja jest prosta i bardzo przejrzysta więc nie ma możliwości się pomylić. Przesyłka jest darmowa i czekasz na nią ok 2-3 tygodnie ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  16. Kolor Twoich nóg w porównaniu z dłońmi czy z twarzą jest mocno przesadzony

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo wcale różnica nie była tak ogromna, zupełnie nie wiem dlaczego tak to wygląda na zdjęciach. Samoopalacza nie używam opalenizna została mi jeszcze z lata a twarz i ręce nie są w rzeczywistości tak blade jak na zdjęciu. Po nałożeniu auto kontrastu powstało taka różnica. Pozdrawiam ;)

      Usuń
  17. płaszczyk jest świetny :) ale Ty masz nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się kolor tego płaszcza :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wygladasz nieziemsko!idealne dopasowanie pudrowego rozu z ta spodniczka!
    przepiekny zestaw i Ty

    OdpowiedzUsuń
  20. Moim zdaniem wyglądasz ślicznie a nogi masz zabójcze ! Nie przejmuj się tymi głupimi komentarzami bo nie warto. Bardzo podoba mi się pastelowy płaszczyk ;) Pozdrawiam Ada

    OdpowiedzUsuń
  21. idealny set <3 zakochałam sie ;d

    OdpowiedzUsuń
  22. Esterko wyglądasz ŚLICZNIE, co byś nie założyła, to we wszystkim Ci ładnie. Zupełnie nie wiem dlaczego czepiają się Twoich nóg?, przecież jesteś w rajstopach, które dają taki odcień, zwłaszcza jak świeci słońce!!!, nie przejmuj się > pozdrawiam...:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Estelle napisała na początku posta, że ma gołe nogi, widać, że nie czytasz treści.. ale jest to zupełnie nie ważne, ja też nie rozumiem o co się czepiać, ale jak ktoś chce to zawsze sobie znajdzie jakiś powód. Moim zdaniem jest super tak jak już napisałam poniżej bardzo mi się podoba ;) Pozdrawiam serdecznie Ola

      Usuń
  23. Ten zestaw jest naprawdę śliczny, zwłaszcza płaszczyk mnie zauroczył ;) Pozdrawiam serdecznie Ola

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie wyglądasz w tym zestawie ;) buciki są mega ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowny jest ten płaszczyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. płaszczyk i buty cos wspaniałego <3

    OdpowiedzUsuń