czwartek, 30 stycznia 2014

Pom Beanie..



Hej Kochani! Ostatnio dostałam kilka maili z prośbą o pokazanie zestawów z cyklu "jak nosić spodnie boyfriend'y". Na blogu pojawiało się już kilka postów z moimi ulubionymi spodniami z River Island (Możecie je znaleźć pod tymi linkami: Coat Quilted SleevesI Love HatersPerfect Boyfriend PantsLeopard Fur), ale dzisiaj postanowiłam pokazać Wam jeszcze jeden zaległy jesienny zestaw. Tym razem do jeansowych spodni dobrałam puchaty sweterek, ciepły kożuszek oraz botki z ćwiekami. Ostatnim elementem zestawu jest czapka, gdyż jesienią i zimą staram się bez tego dodatku nie ruszać, ponieważ moje zatoki odmawiają posłuszeństwa i kilka następnych dni mam wyjętych z życia. Tym razem postawiłam na szarą czapkę z czarnym pomponem i woalką. Jak podoba się Wam taki zestaw? POZDRAWIAM WAS CIEPLUTKO I ŻYCZĘ MIŁEGO DNIA.





Czapka - House Of Mima
Kożuszek - Sheinside
Sweterek - PresKA
Spodnie - River Island
Botki - Beata Prejsnar

28 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy zestaw:) chodź ja jakoś w tych spodniach bym się źle czuła:) u kogoś wyglądają ładniej

    OdpowiedzUsuń
  2. Gołe nogi w zimie? Mimo, że zestaw bardzo fajny to jak dla mnie o tej porze roku takie ubranie to szaleństwo ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się gołe nogi w taki mróz to istne szaleństwo. Ale przynajmniej kożuch i czapka wyglądają na ciepłą co nie zmienia faktu, że ja bym zamarzła.

      Usuń
    2. Hmm czytając niektóre komentarze zastanawiam się PO CO JA W OGÓLE PISZE POSTY? Może powinnam dodawać same zdjęcia bo i tak z tego co widzę wiele osób nie czyta treści, ale zwraca uwagę tylko i wyłączni na nie. Nie postradałam jeszcze zmysłów, żeby przy minusowej temperaturze w zimie wyjść z gołymi nogami ;) Zdjęcia były robione na jesień kiedy na dworze było naprawdę ciepło i oczywiście napisałam w poście cyt. "ale dzisiaj postanowiłam pokazać Wam jeszcze jeden zaległy jesienny zestaw", po to aby uprzedzić komentarze o tym, że jestem szalona chodząc z gołymi nogami w zimie, ale jak widać i tak nic to nie dało;) Pozdrawiam Was cieplutko

      Usuń
  3. Ślicznie wyglądasz ;) Taki zestaw jest idealny na jesień tak jak napisałaś, ale na zbliżającą się wiosnę także więc na pewno się zainspiruje ;) Pozdrawiam Cię. Ola

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna czapeczka i kurtka, ładnie wyglądasz w tej stylizacji, tylko spodnie trochę na tą zimę nie bardzo;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, a zdjęcia były robione jesienią i jest to w treści posta napisane. Na zimę takie spodnie stanowczo odpadają ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń

  5. Bardzo się podoba!!!!
    Jak zawsze wyglądasz zjawiskowo :)
    Uwagę bardzo przyciąga ta fantastyczna czapencja!!!!! :))))

    Buziaczki
    xo xo xo xo xo xo xo



    OdpowiedzUsuń
  6. prześlicznie wyglądasz :) podziwiam Twoje włosy :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. no właśnie takie spodnie trzeba umieć zestawić :-) ten zestaw świetny!!

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjnie wyglądasz:) świetna ta czapla:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne spodnie, ale dla mnie w zestawie wiosennym ze szpilkami i gołą nogą :)
    www.antymarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne włosy !
    stylizacja piękna !

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny zestaw. Czapka jest genialna :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Czapka z pomponem i woalką? Szczerze powiedziawszy widzę na pierwszym blogu, wydawałoby się, że te dwie rzeczy nie będą pasować, a tu proszę wszyscy huczy i gra :) Mega pomysłowa ta czapucha, świetnie się prezentuje :) A botki z ćwiekami czad po prostu! :) Gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jej jak pięknie!! Masz niesamowite włosy! Wyglądają obłędnie. Zestaw super jak z magazynu mody!

    OdpowiedzUsuń
  14. Czapka jest elegancka i bardzo pomysłowa i boskie buciki, zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowna czapka! pozdrawiam serdecznie!:*))

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne buty, baardzo fajna czapka, cała stylizacja super się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale suuuper masz czapkę ❤❤❤❤

    OdpowiedzUsuń