poniedziałek, 27 stycznia 2014

Snowflake..


Witajcie Kochani ! Wiele osób twierdzi, że białe ubrania są zarezerwowane tylko i wyłącznie na lato. Czy Wy też tak uważacie? Ja absolutnie nie. Wręcz przeciwnie twierdzę, że dobrze dobrane i przełamane np. czernią ubrania świetnie prezentują się także zimą. Dzisiaj białym elementem mojej garderoby jest śliczna pikowana sukienka. Dobrałam do niej czarną ramoneskę oraz futrzaną kamizelkę, których ostatnio mam w szafie mnóstwo, ponieważ w zimie to jeden z moich ulubionych dodatków. Aby stylizacja nie była nudna przełamałam ją odrobiną ćwieków na botkach oraz śliczną panterkową torebką. Mam nadzieje, że ten zestaw przypadnie Wam do gustu. Pozdrawiam Was cieplutko i życzę udanego tygodnia!









fot. A PIECE OF ANNA

Ramoneska - JollyChic
Futrzana kamizelka - Szaleo
Sukienka -  PresKA
Torebka - Persunmall
Botki - CzasNaButy
Okulary - River Island

41 komentarzy:

  1. przepięknie wyglądasz, ja uwielbiam biel każdej pory roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny genialny zestaw w Twoim wykonaniu Kochana ;) ja także nie uważam, aby białe ubrania były zarezerwowane tylko na lato, Ty udowadniasz, że wcale tak nie jest ;) Pozdrawiam Ada

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja ! Połączenie bieli i czerni przełamane panterką wyszło Ci mistrzowsko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaką pomadką malujesz usta w zimie bo wyglądają na bardzo zadbane, a ja mam straszny problem z pierzchnięciem się ust w zimie i nic mi nie pomaga a próbowałam już naprawdę wielu różnych pomadek i maści :( Pozdrawiam cieplutko i liczę na Twoją odpowiedź oraz pomoc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w zimie używam pomadki marki FABERLIC z linii Zima. Jest naprawdę genialna i kosztuje coś około 6 zł. Przetestowałam już mnóstwo pomadek ochronnych na zimę za różne ceny i tylko ta jedna jest w stanie naprawdę ochronić dobrze moje usta. Pozdrawiam cieplutko ;)

      Usuń
    2. Bardzo dziękuje za odpowiedź ;) a możesz mi powiedzieć gdzie mogę kupić taką pomadkę?

      Usuń
    3. Możesz ją zamówić tutaj https://www.facebook.com/kosmetykitlenowefaberlicJULITA?fref=ts
      Pozdrawiam cieplutko ;)

      Usuń
  5. super! botki, sukienka kamizelka są śliczne!<3
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz prześlicznie ;) mogłabyś podać link do tej kamizelki bo nie mogę jej znaleźć na sklepie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;) Koloru czarnego już nie ma ale są jeszcze szare i brązowe a tutaj przesyłam link'
      http://szaleo.pl/inne/1038-kamizelka-futrzana-s.html Pozdrawiam cieplutko ;)

      Usuń
  7. wow bosko to połączyłaś. Dzięki Tobie też uważam, że biel nadaje się na zimę:) dobra robota!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz kochana! Perfekcyjnie Esti :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudnie wyglądasz kochana :)
    Doskonałe połączenie, uwielbiamy takie stylizacje
    A do tego świetne zdjęcia :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  10. również jestem takiego samego zdanie co ty:) piękne zestawienie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie wyglądasz:) śliczna sukienka;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cały zestaw jest idealny, a Ty wyglądasz PRZEŚLICZNIE...:))

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystko mi się podoba! pięknie

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana ile Ty masz tych futrzaków w szafie? Wszystkie są czadowe! Rzeczywiście świetny dodatek na zimę, dodaje niebanalnego charakteru całości :) Pikowana sukienka jest przepiękna, ja również noszę białe rzeczy zimą :) I ta torebka.... nieziemski kształt i fason! <3 Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialnie wygladasz w spietych wlosach,koczkach! Duzo lepiej niz w rozpuszczonych Kochana;) Rob to czesciej:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylizacja typowa pod zdjęcia. Nikt się tak nie ubiera, kiedy teraz są takie mrozy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeżdżę samochodem i tak właśnie się ubieram a poza tym skąd możesz wiedzieć, że w ten dzień był mróz? To, że jest śnieg nie oznacza, że było tak zimno jak na przykład dziś. Pozdrawiam

      Usuń
  17. Torebka świetna, ślicznie Ci w koku!! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. kolejny świetny zestaw ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Awesome pictures, and I totally love shoes and jacket!

    http://celebritiesandfashionnews.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  20. Sama nie wiem co podoba mi się bardziej buty czy kurtka ;) Ale jaka torebka oryginalna :) A poza tym pięknie śniegowe ujęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie wyglądasz,sukienka jest cudowna ! pozdr i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  23. cudownie wygladasz kochanaaaaaaaaaaa ;*:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześliczna jest ta pikowana sukienka :-) Prośba o post o boyfriendach, z czym je łączyć, komu pasują itd. Kilka stylizacji poproszę ! Pozdrawiam ze Śląska :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. fenomenalnie ! wyglądasz olśniewająco :)co stylizacja to lepsza :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja uważam, że biel wygląda jeszcze ciekawiej zimą! Bardzo mi się podoba, doskonale wyglądasz!
    Pozdrawiam ;-*

    OdpowiedzUsuń
  27. jedyne czego brakowalo mi na tym blogu? Ciebie usmiechnietej i profesjonalnych zdjec. teraz wchodze tu z czysta przyjemnoscia, masz pomysl na siebie, swietnie Ci to wychodzi, oby tak dalej! pozdrawiam, Elka

    OdpowiedzUsuń
  28. Białe ubrania tylko na lato? Oczywiście ze nie! Świetna sukienka!!

    OdpowiedzUsuń
  29. świetnie wyglądasz w tej fryzurce:)
    czesz sie tak częściej.

    stylizacja mega :)

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  30. Kochana farbujesz włoski na chłodniejszy odcień blondu czy to efekt naturalnego przyciemnienia włosów zimą? Sandra

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna stylizacja ! Genialna kurtka i świetna sukienka ! Bardzo oryginalne botki ! Wyglądasz super !

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń