sobota, 25 stycznia 2014

Together in winter day..



Hej Kochani! Dzisiaj mam dla Was kolejny post w którym pokazuje Wam zarówno modę damską jak i męską i po raz kolejny na blogu gości mój mąż. Pomimo mrozu jak wczoraj panował w Lublinie (w chwili robienia zdjęć na termometrze było -16,5 stopnia) udało nam się zrobić dla Was kilka zdjęć i przygotować wspólny post. Jak dla mnie przy takich temperaturach nie ma mowy abym wyszła bez czapki, rękawiczek i szaliki. Mój Kuba lepiej znosi mrozy i zima mu nie straszna więc jak widać te elementy garderoby są mu zbędne. Ceni sobie za to ciepłe kurtki, a taka właśnie jest ta którą pokazujemy Wam dzisiaj. Marka VERSACE słynie z najlepszej jakości ubrań i także tym razem nas nie zawiodła. Kurtkę Kuby zamówiliśmy w sklepie internetowym DIMODO, z którego ja także posiadam torebki i jestem bardzo zadowolona. Teraz jest najlepszy czas, ponieważ wszędzie są ogromne promocje, na Dimodo także i kurtkę którą ma na sobie Kuba udało się nam upolować za 790 zł przecenioną z 2.000 zł. Jest bardzo ciepła i świetnie się prezentuje, moim zdaniem to bardzo trafiony wybór. Co do mojej odzieży wierzchniej - ja tym razem postawiłam na ciepły płaszczyk, który zamówiłam także na wyprzedażach w ROMWE i kosztował mnie ok 40$. Pod płaszczykiem w takie mrozy nie ma innej opcji jak tylko ubranie na cebulkę - dwie bluzki i ciepły sweterek H&M. Kuba postawił na ciepłą bluzę tej samej marki. Bardzo cenimy sobie wygodę, dlatego też na co dzień wybieramy ciepłe i wygodne buty. Swoje perełki zamówiliśmy z sklepie internetowym LaRedoute, z którego mam już kilka par markowego obuwia i jestem naprawdę zadowolona, gdyż zawsze można upolować jakieś okazje, np moje PUMY zostały przecenione o ok 120 zł, a ADIDASY Kuby o około 90 zł. Szczerze polecam gdyż po co przepłacać w sklepach stacjonarnych? Mam nadzieje, że nasz wspólny post przypadnie Wam do gustu i czekamy na Wasze opinie. POZDRAWIAMY CIEPLUTKO I ŻYCZYMY UDANEJ I SŁONECZNEJ SOBOTY !










Esti
Płaszczyk - ROMWE
Buty - Puma LaRedoute
Sweterek - H&M
Czapka - C&A
Rękawiczki - H&M
Szalik - H&M
Spodnie - MANGO
Torebka - River Island
Okulary - H&M

Kuba
Kurtka - VERSACE Dimodo
Buty - ADIDAS LaRedoute
Bluza - H&M
Spodnie - HOUSE
Okulary - Ray-Ban

ZDJĘCIA WYKONAŁA OCZYWIŚCIE NIEZASTĄPIONA A PIECE OF ANNA <3


Jeżeli chodzi o markowe buciki z LaRedoute to teraz mam w planach trzy pary. Która przypadła Wam do gustu najbardziej?

70 komentarzy:

  1. Jesteście naprawdę świetną parą! Uwielbiam oglądać Wasze wspólne zdjęcia są takie przepełnione miłością widać to po Was. Co do stylizacji to bardzo mi się podobacie w takim wydaniu ;) Pozdrawiam serdecznie Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezmiernie dziękujemy za ciepłe słowa ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  2. Ooooo moja ulubiona para !!!! Wyglądacie razem przepięknie, bardziej zwraca się uwagę na Was i wasze uśmiechnięte buźki niż na stylizację, aczkolwiek swoją drogą one też bardzo Wam się udały. Pozdrawiam Was cieplutko i Wam również życzę udanej soboty. Ada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło czyta się tak ciepłe i pozytywne opinie na nasz temat, dziękujemy ;* Miłego dnia ;)

      Usuń
  3. oboje super wyglądacie, piękna z Was para, podoba mi się ta czapka z tym płaszczem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudownie razem wyglądacie, pasujecie do siebie idealnie. Ty ładna, Twój mąż przystojny, a o waszym stylu już nie wspomnę. Rewelacja. A co do bucików to według mnie converse najlepsze :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna z Was para:)
    Świetne Twoje buty!
    Pozdrawiam!
    www.lovelybyangie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądacie przepięknie. Widać od razu, że jesteście dobraną para. Jeżeli chodzi o buciki, które masz w planach polecam 3. Mam dokładnie identyczne, są bardzo wygodne i trwałe (jak to CONVERSY). Pozdrawiam serdecznie! Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo za ciepłe słowa oraz ja dziękuje za dobrą radę dotyczącą bucików ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  7. super fotki:)mozna wiedziec gdzie pracujecie?co robicie na codzien?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy za miły komentarz ;) Prywatne życie chcemy zostawić dla siebie, nie wszystkimi informacjami trzeba się dzielić a my się tego po prostu trzymamy ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  8. REWELACJA > jesteście piękną i dobraną parą, widać, że bardzo się kochacie, a stylizacja Wasza jest SUPER...:))**

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądacie, masz boską kurtkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądacie rewelacyjnie , aż nie mogę się napatrzeć !

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowni ! Masz super ten płaszczyk. A jeśli masz zamiar kupować buty to te pumy czarne. Są najładniejsze. :)

    www.imthegienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. o jak słodko! :) świetnie wyglądacie

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny jest ten płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  14. slicznie razem wygladacie! :) Cudowne macie buty! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. jesteście świetni,aż miło się na Was patrzy :) cudowny płaszczyk :D

    OdpowiedzUsuń
  16. płaszczyk jest zjawiskowy! co do bucików to najbardziej widzę Cię w jedyneczkach ;)

    jesteście fantastyczni! :) oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajnie dobrane i przemyślane obie stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  18. podoba mi się Twój płaszcz, jest fantastyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zakochałam się w tych butach, są idealne!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. ślicznie razem wyglądacie !!!! :) dawno kupowałaś okularki ?

    OdpowiedzUsuń
  21. też jestem strasznym zmarzluchem :D a mój facet? zupełnie odwrotnie ;) świetne macie buty!

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam Was <3 świetnie wyglądacie ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądacie super!!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. takie buty przy -20 stopniach. Mega !

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądacie świetnie razem ! Pasujecie do siebie w 100 % - modowo też :-)

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Z całego posta najbardziej podoba mi się Twój płaszczyk. Ale kompletnie te adidasy do tej całej stylizacji nie pasują a wręcz są brzydkie. Ty jesteś bardzo ładna dziewczyną i najlepsze Wasze zdj to to na którym Ty się uśmiechasz, bo Twój mąż na każdym zdjęciu prawie ma zła minę. Widać po Was ze jesteście dosyć zmanierowani. W naszym kraju większość ludzi nie stać kupić kurtkę na wyprzedaży za 800 zł! Bo dla większości społeczeństwa to połowa wypłaty!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz najłatwiej jest oceniać ludzi po pozorach i narzekać na to, że ktoś ma lepiej. Uwierz mi, że ja bardzo długo pracowałam za najniższą krajową, a czasem nawet i mniej i 800 zł to nie była dla mnie połowa wypłaty tylko cała wypłata! Mimo tego nigdy nie narzekaliśmy z Kubą i zawsze robiliśmy wszystko żeby było nam lepiej, a to, że teraz jest jak jest zawdzięczamy tylko dobremu planowaniu oraz naszej pracy. Łatwo jest komuś coś wypominać prawda, ale już mieć jakiś pomysł i wziąć się do roboty żeby poprawić sobie jakość życia jest gorzej? Ja nigdy nikomu nie zazdrościłam wręcz przeciwnie każdemu życzyłam dobrze, a niestety wiele ludzi ma to do siebie, że wręcz kocha narzekać i plotkować na innych, a nie tędy droga. Lepiej skupić się na sobie wiemy to z własnego doświadczenia ;) Dobrych ludzi spotyka w życiu dobro, złych i non stop narzekających nigdy nic dobrego nie spotka bo tacy ludzie nawet nie zauważą swojej szansy gdyż będą woleli skupić się na tym jak inni mają dobrze a oni źle, tylko takie osoby powinny się zastanowić, że nic nie spada z nieba i każdy na to co ma ciężko pracuje. Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;)

      Usuń
    2. Aha i jeszcze jedno proszę nie wkładaj wszystkich ludzi, którzy mają lepiej od Ciebie do jednego worka bo nie każdy komu się lepiej powodzi jest zmanierowany. Czasami osoby, które mają mniej są bardziej zmanierowane od tych co mają więcej bo w głowie mają tylko to jak zdobyć pieniądze i to dlaczego inni mają lepiej, a są ważniejsze rzeczy niż kasa np. miłość, rodzina i szczęście jak ma się to, to nie zwraca się uwagi na inne rzeczy ;) Poza tym co stoi na przeszkodzie żeby poprawić sobie jakość życia? Nic.. trzeba tylko skupić się na dobrym planowaniu i mieć pomysł na siebie i swoją przyszłość bo skupianiem się na innych raczej tylko marnuje się czas ;)

      Usuń
    3. Esterko bardzo dobrze odpisałaś "wścipskiemu naonimowi", nie mogę zrozumieć, dlaczego w niektórych ludziach jest tyle nienawiści i zazdrości????, dlaczego oceniają innych po wyglądzie, zupełnie nie znając Was prywatnie. Patrząc na Wasze fotki mogę ocenić, że jesteście bardzo fajną parą i zupełnie nie dostrzegam, że Kuba ma złą minę, jest OK !!!!, nie przejmujcie się, ważne, że są ludzie mądrzy, którzy postrzegają Was pozytywnie > życzę Wam wszystkiego dobrego, dużo szczęścia i miłości w Waszym związku małżeńskim i cieplutko pozdrawiam > Wasza anonimowa wielbicielka...:))

      Usuń
    4. Anonimie, NIGDY nie oceniaj innych po pozorach.

      Usuń
  27. Ile ty masz Lat?

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo podoba mi się Twój płaszczyk, możesz zdradzić jaki masz jego rozmiar? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że tak - mój płaszczyk ma rozmiar S ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  29. Bardzo podoba mi się Twój płaszczyk;) możesz zdradzić jaki masz jego rozmiar?

    OdpowiedzUsuń
  30. moim zdaniem do stylizacji esti nie pasują te buty, reszta super :)

    OdpowiedzUsuń
  31. wow super wyglądacie!
    a jeżeli chodzi o buty to mi najbardziej podobają się te z nr 1. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ślicznie wyglądasz, płaszczyk jest boski:)

    Zdjęcia rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetnie razem wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. sportowe buty to nie moj swiat, pierwsze po wielu wielu latach noszenia szpilek kupilam na urlop z plecakiem po azji :) teraz leza gdzies w piwnicy :P

    ale plaszczyk masz cudowny :)

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  35. Esterko,gdzie pracujecie? W biurze czy macie swój własny biznes? ;) Moim zdaniem powinnaś spróbować swoich sił w modelingu ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słonko pytało mnie już o to wiele osób, ale wiem z doświadczenia, że nie warto dzielić się aż tak prywatnymi sprawami dlatego też to gdzie pracujemy i nasze prywatne życie pozostawiam dla nas i nie chcę się tym dzielić ;) Bardzo dziękuje za komplement ;*

      Usuń
  36. Hi!
    you follow each other?
    let me know!!
    http://defishencia.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  37. lubię na was patrzeć ;)
    Zakochana jestem w Twoim płaszczu ♥

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajny zestaw Estero, nie podobają mi się tutaj buty ale jako całość prezentujesz się naprawdę fajnie! Twój mąż mógłby pomyśleć o mniejszych rozmiarach zarówno kurtki jak i spodni o węższych nogawkach. Te co ma na sobie skracają mocno sylwetkę więc mąż "przysiada" do ziemi.

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  39. Gdyby poprawienie jakosci zycia bylo takie proste jak mowisz to na calym swiecie nie byloby biedy i nedzy.. A niestety gdyby wszyscy mieliby zakladac blogi i sie przebierac i usmiechac do zdjec, to teraz by Cie tu nie bylo i nie pisalabys takich glupot...Sorki ale zastanow sie co piszesz,bo jesli ktos Ci zwraca uwage to nie tylko zazdrosc,bo tak najlatwiej sobie wytlumaczyc tylko sobie pomysl ,ze moze cos w tym moze byc... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawienie jakości życia jest proste trzeba mieć tylko coś w głowie, plany marzenia i pomysł oraz nie marnować czasu na obgadywanie innych i patrzenie na to, że jest im lepiej tylko zająć się sobą, swoim życiem i iść do przodu stawiając sobie jakieś cele. Nic nie spada z nieba i nam też nie spadło..
      Nie mówię, że każdy musi zakładać bloga bo już widać, że skoro piszesz iż prowadzenie bloga to tylko jak to nazywasz "przebieranki i uśmiechanie się do zdjęć" to widać, że Ty akurat się do tego kompletnie nie nadajesz. Gdyby prowadzenie bloga było takie proste to każdy by go miał - Ty również..
      Twoja uwaga akurat jest powodowana zazdrością i widać to na pierwszy rzut oka bo to nie była konstruktywna krytyka tylko czepianie się tego, że komuś powodzi się lepiej od Ciebie a powodzi się dlatego bo ciężko na to pracuje, więc proszę zamiast marnować czasu na bezsensowne siedzenie w internecie i czepianie się innych zajmij się sobą i swoim życiem, masz jeszcze czas możesz coś zmienić żeby mieć lepiej ;)
      Ja kiedy zarabiałam tyle ile kosztowała kurtka mojego męża nigdy w życiu nie wyraziłam się źle o innych, którzy mają lepiej wręcz przeciwnie życzyłam takim osobom dobrze i planowałam wspólnie z Kubusiem co zrobić aby i nam było lepiej. Udało się dlatego, że nigdy nie narzekaliśmy, wręcz przeciwnie zawsze cieszyliśmy się życiem nawet jak za czasów narzeczeństwa mieliśmy kilka złotych w portfelu to najważniejsze było dla nas to, że mamy siebie, plany marzenia i miłość, która jest w życiu najważniejsza ;) smutne jest to, że inni zamiast skupiać się na najważniejszych wartościach cały czas kręcą swoje życie tylko wokoło pieniędzy..
      Pozdrawiam i życzę miłego dnia oraz udanych myśli nad pomysłem na siebie ;)

      Usuń
    2. Aby coś w życiu osiągnąć trzeba przede wszystkim chcieć. Nie zbawimy świata i nigdy nie pomożemy wszystkim dokoła. Nie uważam, że łopatologiczne wytłumaczenie było głupotą. Btw, gdyby prowadzenie bloga (a nie pseudo byle jakiej strony)i zarabianie na nim było faktycznie tak banalną sprawą, mieliby je wszyscy - Ty również.

      Usuń
  40. ślicznie razem wyglądacie :) aż miło się na Was patrzy i nawet te adidasy, które mi się nie podobają przestają mieć znaczenie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Można wiedzieć, jaki masz rozmiar płaszczyka?

    Najlepsza Twoja stylizacja moim zdaniem ! Szacun! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;) Rozmiar mojego płaszczyka to S. Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  42. kochana proszę Cie przeslij link do tego płaszczyka bo jest boski !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę oto link do płaszczyka http://www.romwe.com/romwe-asymmetric-draped-pleated-khaki-coat-p-79007.html
      Pozdrawiam cieplutko ;)

      Usuń
  43. czy ten płaszczyk ma jakieś zapięcie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, płaszczyk nie posiada żadnego zapięcia. Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
    2. kurcze a już chciałam go kupić ale jestem strasznym zmarzluchem więc nie mogę chodzić w rozpiętym płaszczyku :((:((:(( a tak bardzo mi sie on podoba :(:(:(:(:(

      Usuń
    3. Jeżeli masz jakąś dobrą krawcową to na pewno by coś z zapięciem poradziła ;) Pozdrawiam

      Usuń
  44. Kochanie, mogłabyś podać dokładny link do płaszczyka? Szukam i szukam i nie moge znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę ;) http://www.romwe.com/romwe-asymmetric-draped-pleated-khaki-coat-p-79007.html

      Usuń
  45. Jejku jaki cudny płaszczyk ♥ a czy ma on jakiś pasek żeby w przodzie zawiązać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proszę o odpowiedź bo chcę go zamówić ♥ ♥

      Usuń
    2. Odpisywałam już powyżej na identyczne pytanie, ale napiszę jeszcze raz. Płaszczyk nie ma żadnego paska ;)

      Usuń
  46. Jesteś bardzo bardzo miłą osobą, zawsze służysz pomocą i za to bardzo Cię cenię,
    pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów Ula:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za ciepłe słowa ;** Pozdrawiam cieplutko

      Usuń