niedziela, 2 lutego 2014

7 STYLIZACJI & prasowacz parowy STEAMASTER !



Witajcie Kochani ! Ostatnio do mojej szafy trafiło sporo nowości na wiosnę. Chodzi mi głównie o spódniczki ulubionej marki Cocktail Shock. Wczoraj pokazywałam Wam wszystkie siedem na instagramie, ale dzisiaj z uwagi na to, że mam dla Was recenzje świetnego urządzenie do prasowania SteaMaster, korzystając z okazji postanowiłam przygotować dla Was kilka wiosennych zestawów z nowymi spódniczkami. Pokazałam Wam także inne nowości, m.in botki, bluzy, czapki itd.. Mam nadzieje, że któryś z zestawów przypadnie Wam do gustu i będzie inspiracją na nadchodzącą już wielkimi krokami ukochaną wiosnę.


Czapka - URBAN FLAVOURS / Bluza - Mr GuGu & Miss Go / Spódniczka - Cocktail Shock / Buty - Stylowe Buty / Zegarek - GUESS



Bluza - Front Row Shop / Spódniczka - Cocktail Shock / Sandałki - Allegro / Zegarek - GUESS



Bluzka - PresKA / Spódniczka - Cocktail Shock / Sandałki - Allegro / Zegarek - GUESS



Bluzka - PresKA / Spódniczka - Cocktail Shock / Sandałki - Allegro / Zegarek - GUESS



Sweterek - PresKA / Spódniczka - Cocktail Shock / Botki - stylefruits



Bluzka - River Island / Spódniczka - Cocktail Shock / Sandałki - Allegro


Kochani a teraz chciałabym Wam przedstawić wspaniałe urządzenie, które wybawiło mnie od bardzo nielubianej przeze mnie czynności jaką jest prasowanie. Nie wiem czy Wy też tak macie, ale ja za każdym razem kiedy zrobiłam pranie i czekało na mnie w koszu mnóstwo ubrań do prasowania, wymyślałam sobie każde inne możliwe zajęcia tylko nie to! Po prostu od zawsze nie lubiłam prasować i tak zostało mi do dziś. Prasowacz parowy SteaMaster wybawił mnie od tej nielubianej czynności! Jest banalny w obsłudze, a w porównaniu ze zwykłym żelazkiem działa niezwykle szybko i nie trzeba się męczyć kilka minut, żeby np. doprasować płaszcz, czy koszule męża bo to urządzenie prasuje zaledwie chwile a rzecz jest nieskazitelnie gładka i doprasowana. SteaMaster świetnie radzi sobie z każdym rodzajem tkanin i prasuje nawet najcięższe oraz najtrudniej dostępne zagniecenia. To urządzenie od dwóch tygodni jest w moim mieszkanku i naprawdę dzięki niemu wręcz znienawidzona czynność stała się teraz przyjemnością. Wszystkie ubrania, które pokazałam Wam w dzisiejszym poście są uprasowane właśnie prasowaczem parowym. Jak widać wszystkie są idealnie proste co niestety przy użyciu żelazka czasami było nie lada wyzwaniem.


SteaMaster posiada dwa wieszaki dzięki którym prasowanie staje się bardzo łatwe. Koszule, spódniczki, płaszcze i inne ubrania,  na których ciężko pozbyć się zagnieceń świetnie się doprasowują. Dodatkowym atutem tego urządzenia jest to, że świetnie radzi sobie z przykrymi zapachami na ubraniach wykorzystując moc pary wodnej. To świetne urządzenie możecie kupić tutaj - Prasowacz Parowy STEA MASTER. Naprawdę szczerze mogę Wam go polecić. Za dobrej klasy żelazko trzeba zapłacić praktycznie tyle samo ile za prasowacz a komfort i jakość prasowania są o niebo lepsze! Jeżeli waszą znienawidzoną czynnością także było jak dotąd prasowanie to będziecie z niego bardzo, ale to bardzo zadowolone.


POZDRAWIAM WAS CIEPLUTKO !

76 komentarzy:

  1. W stylizacjach masz takie czarne sandałki chyba z allegro.. Możesz podać link do sprzedającego bądź aukcji? Będę bardzo wdzięczna :* Dziękuję za inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana sandałki kupiłam w lecie więc raczej nie ma ich już na allegro :( Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  2. z brokatową bluzą genialna! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj tak mi też najbardziej podoba się ta stylizacja z błyszczącą bluzą. Czy ona jest jeszcze dostępna na tej stronie? Mogłabyś podać link Estelle?

      Usuń
    2. Bardzo proszę oto link do bluzy ;) http://www.frontrowshop.com/product/sweatshirt-in-sequin-print
      Jest jeszcze dostępna w magazynie z tego co widzę. Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  3. Wszystkie stylizacje są świetne ! Najbardziej jednak podoba mi się ta pierwsza trafiłaś w 100% w mój gust jest po prostu piękna ;) a jeżeli chodzi o SteaMaster to zastanawiałam się nad nim jakiś czas temu i chyba go zakupie bo wiele osób go już chwaliło a Ty jesteś kolejną zadowoloną więc chyba warto go kupić. Pozdrawiam Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;* a prasowacz parowy SteaMaster naprawdę warto kupić, ja jestem z niego bardzo zadowolona i w tym momencie nie zmieniłabym go już na żadne żelazko ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
    2. Moim zdaniem wszystkie blogerki chwalą ten prasowacz bo dostały go za darmo, osoby które zapłaciły nie są tak zadowolone, poczytaj opinie na forum. Ja mam go i niestety żałuje wydanych pieniędzy bo nie dorównuje prasowaniu żelazkiem :(

      Usuń
    3. Kochana ja nie chwalę SteaMastera dlatego, że go dostałam bo gdyby nie spełniał swoich funkcji to napisałabym o nim inną opinię. Ja jestem z niego bardzo zadowolona i nie zamieniłabym go już teraz na żelazko z tego względu, że moim zdaniem prasuje naprawdę świetnie. Mnóstwo moich koleżanek go ma i też jest bardzo zadowolona, a nie zawsze przecież każdy musi być z czegoś zadowolony i nie każdemu taki sposób prasowania musi odpowiadać ;) mi odpowiada i to bardzo dlatego też wystawiłam taką opinię jaką wystawiłam ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
    4. Jesteś najlepszą blogerką :) Zawsze miła i sympatyczna :) Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam :*

      Usuń
    5. Bardzo mi miło i to ja dziękuje za ciepłe słowa ;* Pozdrawiam cieplutko ;)

      Usuń
  4. Trzecia stylizacja najlepsza <3

    zarumienionaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne :) druga stylizacja podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki prasowacz to by mi się niesamowicie przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię wyraźny kolor w stylizacjach jak i panterę także jestem na tak!;))

    OdpowiedzUsuń
  8. 3,4,6 świetne!:) fajne te spódniczki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy w ostatniej stylizacji gdybys sie pochylila, nie zauwazylibysmy Twojej bielizny? Chyba troche za wysoko podciagasz te spodniczki,albo sa po prostu za krotkie.Po prostu moje skromne zdanie :)
    Pozdrawiam,Estera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest spódniczka z wysokim stanem ona ma być w talii a nie na biodrach ;) masz rację ta jest na mnie troszkę za krótka z boku, ale to dlatego, że źle podałam wymiary, druga będzie już dłuższa ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
    2. Pewnie, kazdemu sie moze zdarzyc,pozdrawiam,Estera :)

      Usuń
  10. Ostatnia stylizacja z tą białą spódnicą to jakaś porażka, za krótka, za wysoko podciągnięta i ogólnie chyba za mały rozmiar dobrałaś, no ale ze współpracy wywiązać się trzeba nie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spódnica nie jest za wysoko podciągnięta, to jest spódniczka która ma być w talii a nie na biodrach tak jak już pisałam to powyżej. Rozmiar nie jest za mały spódniczki są szyte na miarę, jest na mnie trochę za krótka z boków, ale to dlatego, że źle się wymierzyłam. Swoje ironie sobie podaruj i zostaw je gdzie indziej ;) Pozdrawiam

      Usuń
  11. Przez to, że zawsze bierzesz włosy do przodu słabo widać bluzkę.

    OdpowiedzUsuń
  12. spódniczka z ostatniej stylizacji najbardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. we wszystkich wygladaz niesamowicie, jestes piekna kobieta!

    OdpowiedzUsuń
  14. mojemu sercu najbliższa jest stylizacja z panterkową bluzką, taka drapieżna i kobieca :) urządzenie już widziałam, robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No, no kochana jak pięknie kolorowo u Ciebie, widzę przygotowania do wiosny już pełną parą :) Te Twoje spódniczki są obłędne,wszystkie rozkloszowane od razu podbiły moje serducho i wszystkimi z chęcią bym się zaopiekowała :) hehe Już nie mogę się doczekać wiosennych stylizacji :) Gorąco Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Boskie stylizacja masz przepiękne włosy

    OdpowiedzUsuń
  17. ja się przybliżam do kupna tego prasowacza :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prasowacz wydaje się być świetny! Przepiękne wszystkie sety, a te spódniczki masz naprawdę przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  19. ooooo kurka masz nogi aż do szyji :D

    OdpowiedzUsuń
  20. najbardziej podoba mi sie stylizacja z kremowa spodniczka! masz piekna figure. ta z cekinowa bluzka zaburza twoje proporcje (szeroka bluzka+ rozkloszowana spodnica- zaslaniasz talię!). ta blyszczaca bluzka jest swietna, ale nie do takiej spodnicy... no, ale trzeba tez przyznac, ze we wszystkich zestawach wygladasz dobrze :) chce juz wiosne! pozdr. :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Cute skirts! great outfits...
    http://sepatuholig.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. 2 i 4 zestaw jest rewelacyjny! A ten prasowacz- cudowna rzecz ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie spódniczki piękne, al naj jest ta druga <3

    OdpowiedzUsuń
  24. ładnie Ci w rozkloszowanych spódnicach ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem u Ciebie pierwszy raz i przepraszam, że szczerze coś napiszę, ale wg mnie masz świetną figurę, ale spódnice tego typu mocno ją deformują i źle się na to patrzy niestety..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za szczerą opinię oraz za komplement dotyczący mojej figury ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  26. A ja nie zgodzę się z Anonimowym. Mi się podobasz właśnie w takim kroju spódniczek, są dobre dla Twojej świetnej figury!
    Mi by się przydało takie urządzenie <3

    Buziaki,
    Style Junkie

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkie stylizacje bardzo mi się podobają!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczne zestawy... wyglądasz pięknie, jak aniołek, nie mogę się doczekać wioasny i takich zestawień jak te, które przedstawiłaś... coś pięknego

    OdpowiedzUsuń
  29. cudowne spódniczki! <3

    http://gabu-babu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ojej ile spódniczek :D Ale ta ostatnia ma dziwny krój :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zestawy są boskie ;)
    Poproszę wszystkie do moje szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetne spódniczki! Druga chyba najładniejsza. Ale ogólnie jeśli chodzi o całość stylizacji to trójeczka :D

    OdpowiedzUsuń
  33. JEJU WSPANIALE WYGLADASZ W KAZDEJ ODSLONIE!

    OdpowiedzUsuń
  34. cudowne stylizacje i ciekawe urządzenie :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Witam :) Każda stylizacja robi na mnie ogromne i pozytywne wrażenie, a ostatnia spódniczka mnie oczarowała - rewelacyjna ! Miłego dnia i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. kochana zazdroszcze kolekcji!
    http://www.fashiondoll.pl/

    OdpowiedzUsuń
  37. taak, ja też Lublin:) na Twojego bloga wchodzę już od dawna, świetny jest :)
    ta druga pikowana chyba najlepsza <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Stylizację na wiosnę przepięne ;) najbardziej podoba mi się Bluzka - PresKA i Spódniczka - Cocktail Shock ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Super kolekcja! Piękne są te spódniczki :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  40. Wszystkie są przecudowne! *-*
    Świetne stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. niech juz wraca lato , zeby w tych stylizacjach mozna bylo wyjsc z domu ;) w panterke mega mi sie podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  42. Racja za wysoko je podciągasz, wygląda jakbyś pożyczyła od młodszej siostry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic za wysoko nie podciągam, te spódniczki mają taki krój to nie jest fason na biodra lecz w talii ;) Pozdrawiam

      Usuń
  43. takie czarne budy są moim marzeniem ale jak na razie nie mogę ich kupić ;[

    OdpowiedzUsuń
  44. Spódniczki są świetne - uwielbiam takie fasony ! Bardzo podobają mi się 2 pierwsze bluzy ! Co do prasowacza to mam ten sam ( tylko błękitny ) i uważam, że to genialne urządzenie ! Chyba polubie nawet z nim prasowanie :-)
    Pozdrawiam :-)
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  45. Wspaniałe! Ja się zakochałam i oczywiście zainspirowałam. Teraz tylko szukać spódniczek ;)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Dla mnie to jak ty niby "milisio" odpowiadasz na wszystkie komentarze jest takie sztuczne i wymuszone. Żeby inni widzieli jaka z Esterki jest mila blogerka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz nie każdy człowiek robi wszystko na pokaz ;) ja taka już jestem, miła i pomocna a jak komuś się to nie podoba i uważa, że udaje to naprawdę nie mój problem bo mnie opinia osób, które nie wiedzą co piszą nie interesuje. Nie znasz mnie więc nie możesz się wypowiadać na temat mojego charakteru, a już na pewno nie w taki sposób, że robię coś na pokaz. Chcesz mnie poznać - proszę bardzo, zacznij od tego a potem się wypowiadaj ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
    2. Wcale nie jest sztuczne bo ile razy prosiłam ją o pomoc i zawsze otrzymywałam, a ma bloga swoją pracę zajęcia i mogłaby czas poświęcić na co innego ;-) Jest najlepsza i nie mogę patrzeć na takie bzdury

      Usuń
  47. hello darling, u have a really great blog, would u like to follow each other on gfc and facebook???I always follow back
    Btw, I also have a giveaway on my blog running right now, maybe u want to check it out!
    http://idareyoutobefashion.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  48. KOCHANI DZIĘKUJE WAM ZA WSZYSTKIE KOMENTARZE I OPINIE ;* Pozdrawiam Was cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  49. śliczne stylizacje, boskie te spódniczki ;*

    OdpowiedzUsuń
  50. Śliczne stylizacje.. spódniczki boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Esti mam pytanko, kiedyś wspominałaś, że używasz termo loków, nie wiem jak teraz a jakie rozmiar miałaś tych termoloków, chodzi mi o średnice, jeżeli teraz używasz lokówki to też interesuje mnie średnica terj lokówki np. 32mm czy 38mm czy 25 mm?

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. Nooo, bardzo niesamowite zdjęcia :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  53. świetne sukieneczki biała jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Jaką długosc maja te spodniczki?:) bo takze zamowilam,ale zastanawiam sie czy 40 to nie za dluga :(

    http://sayhitocosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń