piątek, 7 lutego 2014

Amazing heels..


Hej Kochani ! Za oknem nadal panuje zima. Śnieg nie za bardzo sprzyja tego typu zdjęciom, dlatego też postanowiłam przygotować dla Was kolejny post w zaciszu domowym. Rolę główną grają bez wątpienia przepiękne szpilki! Zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia. Widziałam kiedyś podobne w River Island, ale oczywiście kiedy zdecydowałam się na kupno było już za późno. Te które mam dzisiaj na sobie są o niebo ładniejsze i bardzo wygodne. Tym razem postanowiłam pokazać Wam zestaw codzienny, bo kto powiedział, że szpilki są tylko na wyjątkowe okazje? Bluza i bordowa spódniczka moim zdaniem komponują się z nimi idealnie. Do ich uprasowania użyłam oczywiście prasowacza parowego marki SteaMaster. W połączeniu z metaliczną kopertówką  tworzą zgrany zespół. Mam nadzieje, że ta stylizacji przypadnie Wam do gustu i że wybaczycie mi posty domowe. Zapraszam Was także na drugą część posta, w której zdradzam Wam szczegóły gdzie możecie "ubrać swoje telefony"..








Bluza - Sheinside
Spódniczka - River Island
Kopertówka - MOHITO
Szpilki - MENBUR


Kochani kiedy kilka dni temu na instagramie oraz facebooku pokazałam Wam moje obudowy wiele z Was pytało gdzie można takie kupić. Otóż już Wam piszę - Obudowa na telefon SOWA dostępna jest tutaj, kolejna to niebieska sylikonowa obudowa - tutajobudowę w kropki możecie dostać pod tym linkiemróżowa termoplastyczna obudowa samsung jest dostępna tutaj. Generalnie wszystkie pochodzą ze sklepu w którym znajdziecie bardzo szeroki wybór, na wiele modeli telefonów - MobileFun. Sylikonowa obudowa na telefon w kształcie pszczółki pochodzi z Persunmall, różową otwieraną kupiłam w salonie Samsung, ale możecie dostać ją także w MobileFun, a ostatnia piękna sylikonowa obudowa pochodzi z MOSCHINO. Jeżeli szukacie ciekawego "ubranka" dla swojego telefonu to polecam sklep MobileFun gdyż tak jak pisałam znajdziecie tam mnóstwo modeli, które powinny sprostać każdym wymaganiom oraz guścikom. Szczerze było mi ciężki wybrać i na pewno niedługo do mojej kolekcji trafią nowe upatrzone już wcześniej cudeńka. POZDRAWIAM WAS CIEPLUTKO I ŻYCZĘ UDANEGO ORAZ SŁONECZNEGO WEEKENDU !

27 komentarzy:

  1. Widziałam Cię dzisiaj na mieście ;) super wyglądałaś i mam nadzieje, że kiedyś uda mi się Ciebie jeszcze gdzieś spotkać i chociaż się przywitać ;) Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie szpilki są niespotykane ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wyglądasz, kobieco i z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne masz te buty!


    obudowy są wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluza jest mega ;)
    http://kasia-chocolate-and-chili.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie kupiłaś tą z Moschino? :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze pięknie ;)
    Z posta na post piękniejsza ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oddaj mi te Twoje wlosy! Jeju jakie dlugie!:) slicznie wygladasz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Makijaż dziś dużo mocniejszy niż zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna bluza :) a buty wygodne? Ja kupiłam tej firmy pantofelki na swój ślub i okazały się totalnym nieporozumieniem. Twarde, skoszone obcasy, totalne dno. Jedyne co bym zmieniła to bym rozjaśniła te Twoje brwi :) JAk dla mnie za czarne do całości. Masz taką delikatną buzię.

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście super szpilki! Zapraszam na nowy post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. woow, ale szpilki! super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super wyglądasz :)) zajrzyj do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Wybacz ale wyglądasz strasznie w takim makijażu, jak upiór.

    OdpowiedzUsuń
  15. super wyglądasz:) piękne buty <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie się najbardziej spodobała bluza !
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bluza bardzo ładna, ale sądzę, że Cię poszerza i chowa całkowicie kobiecą sylwetkę. Za to szpilki są boskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale masz cudowną bluzę! W połączeniu ze spódniczką mi się bardzo podoba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bluza jest genialna, a buty przepiękne ! Bardzo mi się podoba taki zestaw !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz pięknie ! Dawno kupiłaś tą bluzę?

    OdpowiedzUsuń
  21. Super look cudna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bluza genialna oddawaj mi ja :*

    OdpowiedzUsuń