czwartek, 6 lutego 2014

Blue me..


Hej Kochani ! Korzystając z okazji, że w ostatnich dniach w końcu było trochę cieplej przygotowałam dla Was kolejny zestaw. Tym razem rządzi czerń i kobalt, który zaraz obok różu i bieli będzie królował w wiosennych kolekcjach. Elementami stylizacji, które już znacie są futrzany płaszcz z pikowanymi rękawami oraz skórzane leginsy, które ostatnio często mi towarzyszą z uwagi na to, że pasują do wielu stylizacji. Piękną i bardzo pojemną torebkę marki Versace także mieliście już okazję widzieć na moim blogu. Jeżeli chodzi o nowości to ostatnio do mojej kolekcji trafiły dwie piękne pary botków ze sklepu internetowego Stylowe Buty. Obiema jestem zachwycona gdyż są bardzo kobiece a pomimo wysokiej szpilki mega wygodne. Jedną parę pokazuje Wam dzisiaj, a stylizacje z kolejną będziecie mogli zobaczyć na blogu w niedzielę. Inną nowością są lustrzane niebieskie aviatorki Ray-Ban ze złotymi oprawkami, które chodziły za mną od kilku miesięcy i w końcu do mnie trafiły. Szczerze mówiąc jestem nimi zachwycona! Nowością jest także kobaltowa marynarka ze skórzanymi dodatkami oraz bardzo ciepła czapka marki Urban Flavours. Mam nadzieje, że ten zestaw przypadnie Wam do gustu i będzie dla Was inspiracją na nadchodzącą wiosnę. Pozdrawiam Was cieplutko !










Płaszcz - cocomoda
Marynarka - Bang Good
Bluzka - LuLuLi
Spodnie - Kolekcja Stylu
Buty - StyloweButy
Torebka - Versace
Czapka - Urban Flavours
Okulary - Ray-Ban

39 komentarzy:

  1. Boskooo !!! <3 Uwielbiam na Ciebie patrzeć ! Świetny zestaw :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Twoje stylizacje ;) a torebka-brak słów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow ten płaszczyk jest niesamowity, elementy skórzane dodają mu niebanalnego charakteru. A bucisze no mega po prostu :) W takim razie ja już na wiosnę jestem gotowa, bo uwielbiam kobalt i mam w swojej szafie wiele ciuszków w tym kolorze :) Nawet w nowym poście prezentowałam je :) Gorąco Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. spodnie i buty boskie ;)
    a ty piękna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Płaszcz i torebka = cudo ^^
    http://kasia-chocolate-and-chili.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Połączenie kolorów w tym zestawie jest idealne! :)
    Bardzo trafione w mój gust. :)
    A botki są rewelacyjne. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie <3 <3 <3
    Uwielbiam KOBALT !!!
    To połączenie jest genialne..
    Świetnie wyglądasz :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo





    OdpowiedzUsuń
  8. Great look!!!

    http://thefashionprincessblog.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  9. Slicznie Ci w tym kolorze! Boskie okulary:)

    OdpowiedzUsuń
  10. szczerze? bez czapki byłoby idealnie. kocham istatnio kobalt, pięknie Ci w nim <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie pasujący do Ciebie zestaw, okulary wypisz wymaluj 100% dla Ciebie - do tego w niebieskim Ci świetnie :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor kurtki piękny! Świetnie wyglądasz!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. okulary wyglądają meega stylowo w tej stylizacji!!:)
    gdzie je kupiłaś i jaki to model? <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Płaszczyk i marynarka genialne ! Uwiebiam kobalt ! Bardzo podoba mi się torebka i buty !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz w tych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. genialny zestaw!!!proszę o KLIK u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudnie cudnie cudnie :) jakiej wysokości jest szpilka w tych bucikach ? :) Pozdrawiam. Iwona

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz bosko ! Buty genialne :))

    zarumienionaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ten płaszczyk jest świeny! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. idealnie pod każdym względem:)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny zestaw i podpisuję się pod resztą komentarzy - w niebieskim jest Ci BARDZO do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. super ! bardzo lubię kobalt, a nie mam nic w tym kolorze :D buty wyglądają na zabójczo wysokie ;) wygodne ? :) choć na spacery z wózkiem i tak by się nie nadawały :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeden z Twoich najlepszych zestawów!

    OdpowiedzUsuń
  24. you are simply perfect dear
    xoxo
    happy week end

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne okulary :D

    http://siala-lall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. fajny look ; ))


    zapraszam do siebie :>

    OdpowiedzUsuń
  27. chabrowa kurtka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  28. zdjęcia wyszły jak z katalogu :)

    OdpowiedzUsuń