piątek, 28 lutego 2014

Blue oversize sweater..


Hej Kochani. Dziś rano obiecałam Wam nowy post, dlatego też lepiej późno niż wcale - obietnicy dotrzymałam. Tym razem przygotowałam dla Was bardzo prosty zestaw na cieplejsze wiosenne dni. Połączyłam w nim luźny sweterek z odkrytymi plecami w prześlicznym błękitnym kolorze, jeansy z dziurami, czarne bardzo wygodne botki oraz panterkową torebkę. Przepraszam Was bardzo, ale nie będę się dzisiaj rozpisywała gdyż jutro czeka mnie długa podróż i muszę się wyspać. Wraz z KubąAnią i Jankiem wybieramy się do Poznania. W jakim  celu? Niebawem zdradzimy Wam szczegóły na naszych blogach, a cały czas możecie śledzić co się z Nami dzieje na instagramie - tutaj. POZDRAWIAM WAS CIEPLUTKO I ŻYCZĘ MIŁEGO WEEKENDU KOCHANI.









fot. A PIECE OF ANNA

Sweterek - CHOIES
Spodnie - CHOIES
Botki - Papilion
Torebka - Persunmall

34 komentarze:

  1. jejq nie było Ci zimno kochana ?:) ;O
    ślicznie wyglądasz w koczku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie było mi zimno gdyż ja już czuje wiosnę w powietrzu ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  2. Ach cudowny sweter- urzekł mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. spodnie sa mega <3
    i jak pięknie w koczku, nie mogę z zachwytu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny sweterek, zakochałam się w nim :D!

    OdpowiedzUsuń
  5. sweterek na wielkie Tak,TYŁ Spodni na nie

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny sweter! świetnie wygląda z tyłu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow jak świetnie ten sweterek z tyłu wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. spodnie są mistrzowskie ;))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlaczego tak uważasz? według mnie są okropne

      Usuń
  9. Ślicznie Ci jest w koczku, sweterek ciekawy a spodnie nie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na drugim zdjęciu strasznie wiszą te spodnie na tyłku :/ jak mogłaś tego nie zauważyć? Okropne są. Sweterek urzekl również mnie :-)
    Pozdrawiam,
    Edyta

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny look a spodnie fantastyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zwykle bosko wyglądasz. Co byś nie założyła zachwycasz ! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Fabulous sweater! Color and cut are amazing ♥

    http://celebritiesandfashionnews.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  14. te spodnie to maskara sorry na pewno żadna z was wychwalających nie założyłaby ich. Moda na siłę!

    OdpowiedzUsuń
  15. super blog

    zapraszam na blogbron.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zupełnie inna stylizacja od tych, które widzę u Ciebie zazwyczaj, ale bardzo mi się podoba ! Szczególnie kolor sweterka i torebka !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Esti na zdjęciu z tyłu wyglądasz jakbyś miała pampersa,masakra

    OdpowiedzUsuń
  18. Sweterek naprawde wygląda świetnie, ale chyba by mnie wkurzał gdyby spadał z ramion :) Ale swój urok ma :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Stylizacja jak najbardziej do mnie przemawia, uwielbiam taki luz ;) Świetne buty.

    OdpowiedzUsuń
  20. Sweterek jest prześliczny, to wycięcie na plecach... :) W koczku bardzo dziewczęco wyglądasz! Tak mi eis podoba:))

    Całuje

    OdpowiedzUsuń
  21. nagraj filmik jak robisz tego koka, a'la roztrzepany , piękny jest <3

    OdpowiedzUsuń