poniedziałek, 10 lutego 2014

Cobalt beanie ..


Hej Słoneczka !! Jak Wam minął weekend? Jeżeli chodzi o mnie to zleciał bardzo szybko, ale niezmiernie ciekawie. Wracając jednak do tematu po ostatnim poście kosmetycznym postanowiłam przygotować dla Was nową stylizacje. Dzisiaj kolorystyka to szarość, złoto i czerń oraz śliczny kobaltowy dodatek w postaci czapki, która mnie urzekła! Dodałam też metaliczne dodatki - złotą kopertówkę oraz szarą bluzę z metalicznymi srebrnymi rękawami. Niektórzy uważają, że złota i srebra nie powinno się ze sobą łączyć, ale ja często to robię i nie uważam, żeby było to aż takie strasznie złe. A Wy co myślicie na temat takich połączeń? Inne elementy stylizacji to śliczna pikowana spódniczka oczywiście marki Cocktail Shock, kolejna w mojej kolekcji futrzana kamizelka oraz śliczne botki z klamrami, które nie dość, że pięknie wyglądają, to pomimo wysokiej szpilki są bardzo wygodne. Mam nadzieje, że całość (trochę kolorowa i inna niż zwykle) przypadnie Wam do gustu. Życzę miłego dnia oraz całego tygodnia Kochani !







Kamizelka - Sheinside
Bluza - aniesbrand.pl (Cubus)
Spódniczka - Cocktail Shock
Czapka - FLORart
Botki i Pierścionki - StyloweButy
Kopertówka - Moshito


43 komentarze:

  1. Wyglądasz bosko!
    Buty i czapka ślicznie ;)
    Co za nogi !!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna stylizacja wszystko mi się bardzo podoba czapka, bluza i botki są genialne !!
    Czy długo trzeba czekać na pazurki od zapisania? ;) Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) Kochana możesz napisać na fanpage do Galatei i zapytać o wolne terminy ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  3. bardzo do twarzy Ci w tej czapce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja niestety caly weekend pracowałam ;/ więc nie minął zbytnio ciekawie ;)

    pieknie wyglądasz Kochana, kamizelka jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. SUPER !!!!, wszystko podoba mi się, a w tej czapeczce jest Ci bardzo ładnie, kolor niebieski twarzowy;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty są boskie ♥ cały zestaw bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny look, uwielbiam futrzane kamizelki!!! :)

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podoba mi się czapka,
    a Ty wyglądasz cudownie ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna czapka, ożywiła trochę tą stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czapka jest rewelacyjna, z chęcią bym ją przygarnęła ;) Do do złota i srebra ja lubię je łączyć jeśli tych elementów jest sporo. P.S Świetnie wystylizowałaś naszą bluzę!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Twoje stylizację ! Wszystko chciałabym mieć <3

    http://magicznelegginsy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądasz bardzo ładnie, mam dziś na sobie podobną spódniczkę jednak z mosquito

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się ;) Buty śliczne.
    Pozdrawiam http://urbaniaknatalia.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Co za szpile ! Wspaniałe ! Świetna czapka i kamizelka ! Super wyglądasz !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. aaaa jak Ci ładnie w tej czapie! :) <3

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja uwielbiam kobalt, więc czapucha musiała przykuć mój wzrok :) A bucisze- obłęd po prostu, uwielbiam takie szpiluchny <3 Jak zwykle kochana wyglądasz zjawiskowo :) Gorąco Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz jak zawsze rewelacyjnie! Masz piękne paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialna stylizacja *.* Wyglądasz świetnie :))
    Pozdrawiam zarumienionaa.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialna czapka i kamizelka;))

    OdpowiedzUsuń
  20. Love your hat and vest.

    XO

    www.myownfairytale.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Powinnam komentować stylizację, ale PAZNOKCIE przykuły moją uwagę najbardziej, wybacz. Są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. czapka z takimi koralikami jest nie w moim stylu, ale reszta jak najbardziej na tak:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kiedy można spodziewać się notki na temat Twojej diety i ćwiczeń??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Post dodam za jakieś dwa tygodnie kiedy będę po pierwszej serii zabiegów elektrostymulacji to wtedy pokażę Wam efekty i wszystko szczegółowo opiszę ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  24. połączenie spódniczki, bluzy i kamizelki genialne ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. WOW! Mega udana stylizacja! Przede wszystkim idealna do Twojej sylwetki! Bluza strrrraaaasznie mnie kusi...Jaki masz jej rozmiar? Bo widzę,że jest darmowa wysyłka na tej stronie i chyba się skuszę... Pozdrawiam serdecznie, Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana zgadza się jest darmowa wysyłka a rozmiar bluzy mam S ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  26. Bardzo fajne te szpilki, ale strasznie wysokie. Ja w takich przewyzszyłabym swojego chłopaka.

    OdpowiedzUsuń
  27. Doskonale wyglądasz, set idealny!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cały look jest REWELACYJNY!<3
    Bardzo na TAK!:)

    OdpowiedzUsuń