środa, 26 lutego 2014

Elektrostymulacja - SKUTECZNE ODCHUDZANIE I ZWALCZANIE CELLULITU BEZ WYSILKU I CWICZEN !


Hej Kochani. Kilka dni temu dodałam na instagram oraz facebook zdjęcie mojego ciała po wyrzeźbieniu i sporym schudnięciu. Wiele z Was pytało czemu to zawdzięczam i wspomniałam Wam o ćwiczeniach, kosmetykach oraz wspaniałym zabiegu elektrostymulacji w salonie kosmetycznym Galatea, których seria usunie cellulit i wyrzeźbi Wasze ciało bez żadnego wysiłku. Ja jestem po pierwszej serii 10 zabiegów i muszę Wam powiedzieć, że efekty są rewelacyjne. Moja skóra jest gładka i napięta, w końcu mam pupę a nie tylko płaski tyłek, nie mam wstrętnego cellulitu i pozbyłam się kilku centymetrów w biodrach, udach oraz talii. Korzystałam z elektrostymulacji na trzy wybrane strefy czyli brzuch, boczki oraz uda i pośladki.


Kochani z uwagi na to, że zbliża się lato a efekty są tak rewelacyjne mam dla Was super niespodziankę. Od 1 marca do końca kwietnia możecie korzystać z zabiegów elektrostylulacji z 50% rabatem na haslo ESTELLEFASHION ! Za serię zabiegów które ja miałam zamiast 850 zł zapłacicie teraz tylko 425 zł ;) Jeśli interesuje Was np. tylko ujędrnienie i wyrzeźbienie brzucha, to za serię 10 zabiegów zapłacicie tylko 375zł. Tak jak napisałam powyżej, na hasło 'ESTELLEFASHION' dostaniecie 50% rabatu na każdą strefę.



KOCHANI W RAZIE JAKICHKOLWIEK PYTAŃ PISZCIE DO MNIE LUB DO GALATEI NA ICH FANPAGE - KLIK TUTAJ




A TERAZ KILKA FACHOWYCH SŁÓW NA TEMAT ZABIEGU OD SALONU GALATEA ;)


Elektrostymulacja jest zabiegiem elektroleczniczym. Polega na wywołaniu reakcji motorycznej poszczególnych mięśni lub grupy mięsni. Zabiegi te nazywane są również elektrogimnastyką. Podczas zabiegów elektrostymulacji impulsy elektryczne pobudzają przemianę materii, krążenie krwi, wrasta jędrność skóry oraz następuje redukcja tkanki tłuszczowej. Galatea jest absolutnym liderem jeżeli chodzi o ilość wykonywanych elektrostymulacji w Lublinie. Nie dziwi więc też fakt, że jako pierwsi opracowali autorski program elektrostymulacji obszarowej. Ten rodzaj elektrostymulacji charakteryzuje dużo wieksza skuteczność, jest też dużo bardziej przyjemna niż zwykła elektrostymulacja. Użycie dużych elektrod pozwala na prace na dużo większej grupie mięśni. Innowacyjne upięcia elektrod pozwala zmaksymalizować efekt. Efekty osiągamy nawet do 50 % razy szybciej niż przy użyciu małych, standardowych elektrod. Dodatkowo duże elektrody upinane są specjalnymi pasami, które poza tym, że modelują sylwetkę, utrzymują środowisko sauny podczas trwania zabiegu.

Zastosowania i efekty elektrostymulacji to przede wszystkim: utrata wagi, wzmocnienie i naprężenie mięśni, redukcja cellulitu, wyszczuplanie ciała, powiększenie i ujędrnienie biustu, fizykoterapia.

 Przeciwwskazania do zabiegów: zaburzenia krążenia, problemy skórne, przerwanie ciągłości naskórka, choroby serca, metalowe przedmioty w ciele (np. rozrusznik serca), ciąża i karmienie piersią, nowotwory, guzy, nerwica wegetatywna, zapalenie nerwów, osoby z ograniczoną sprawnością fizyczną, osoby uczulone na prąd.

W zabiegach elektrostymulacji wyróżniamy 8 programów. Pierwszy to "Odchudzanie (delikatny)". Działanie bezpośrednio na lipocyty, pobudzenie procesu lipolizy powoduje zwiększenie przepuszczalności błony komórkowej i uwolnienie tłuszczu zawartego w lipocytach. Drugi program to "Odchudzanie (średni)". Skurcze mięśni i wzrost produkcji kreatyny powodują rozbicie i usuwanie tłuszczu z organizmu. Trzecfi program nosi nazwę "Głębokie spalanie i ujędrnianie ciała (intensywny)". Szerokość i częstotliwość impulsu jest większa niż w poprzednich dwóch. Powoduje wzmocnienie stymulacji włókien mięśniowych, a następnie pełniejsze usuwanie głęboko umiejscowionego tłuszczu. Czwarty program to "Ujędrnianie". Przyspieszenie wymiany komórkowej i syntezy białek usprawnia pracę włókien nerwowych i usuwa złogi. Kolejny piąty już program to "Wzmacnianie mięśni (ujędrnianie)". Siła urządzenia jest jeszcze większa niż w programie trzecim. Powoduje to wzmocnienie stymulacji włókien mięśniowych, a następnie pełniejsze usuwanie głęboko umiejscowionego tłuszczu.
Szósty program to "Utrata wagi (detoksykacja i spalanie)". Stymulacja o średniej częstotliwości, powoduje stałą stymulację mięśni głębokich, rozszerzenie naczyń limfatycznych i usprawnienie krążenia limfy. Efektem jest rozpad i usuwanie kwasów tłuszczowych oraz toksyn z wnętrza organizmu.Siudmy program nosi nazwę "Powiększenie i ujędrnienie biustu i pośladków". Ten rodzaj stymulacji jest podobny do programu czwartego, różnią się jedynie rodzajem fali. W tym programie występuje fala przerywana, która umożliwia mięśniom rozluźnienie i dzięki temu ułatwia gromadzenie tkanki tłuszczowej. Ostatni ósmy już program to "Wzmocnienie mięśni". Zwiększa się przepuszczalność błon komórkowych, przyspieszona wymiana komórkowa. Rozszerza naczynia limfatyczne i usprawnia krążenie limfy. Efektem jest rozpad i usunięcie kwasów tłuszczowych oraz toksyn z wnętrza organizmu i uelastycznienie mięśni.


A na koniec nasz pierwszy zabieg uwieczniony w filmie na który Was zapraszam i jestem bardzo ciekawa Waszej reakcji i opinii ;) POZDRAWIAM WAS CIEPLUTKO !

33 komentarze:

  1. hahaha udzielił mi się wasz śmiech!:D wariatki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz strasznie irytujacy glos a smiech to juz w ogole niczym infantylna blondyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt nie karze Ci oglądać moich filmików ;) a głosu i śmiechu sobie nie wybrałam jednak mi się podoba i mi nie przeszkadza a to chyba najważniejsze.

      Usuń
  3. Świetna sprawa takie zabiegi :) Na szczęście nie mam takiego problemu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wezcie sie za robote !!!to celulit zniknie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej Ty się weź za robotę a nie marnujesz czas siedząc na komputerze i szukając problemów. W naszą pracę i życie prywatne nie wnikaj, gdyż to nie Twoja sprawa ;)

      Usuń
    2. Na skaczący gul polecam ci drogi anonimie to http://allegro.pl/masc-na-bol-dupy-lek-na-wszystkie-problemy-swiata-i3931958563.html ;)

      Usuń
  5. filmik i zabieg fajny,ale zachowanie to nie wiem czy tak wypada się zachowywać w gabinecie kosmetycznym...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy ;) a jak wdług Ciebie powinno się zachowywać w gabinecie kosmetycznm? Nie można brać wszystkiego na poważnie, czasami potrzeba trochę się pośmiać i wyluzować ;) Pozdrawiam

      Usuń
  6. Ciekawa sprawa ;) Moja reakcja na takie rzeczy byłaby pewno podobna ;p :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pozytywna relacja ,śmiech to zdrowie, zresztą trzeba być nastawionym pozytywnie do życia i innych co Wa się udaje ;)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  8. Do takich zabiegów są mnie tylko wstanie przekonać zdjęcia, które pokażą efekt przed i po. U Was tego brakuje zdecydowanie i mnie to nie przekonuje :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokazałam zdjęcie w trakcie a jak będę miała czas zrobię zdjęcia i pokażę efekt po :) Pozdrawiam

      Usuń
    2. Które zdjęcie, bo nie mówisz chyba o tym z lustra na którym nie widać żadnych efektów?

      Usuń
    3. napisałam zrobię i pokażę.. to czas przyszły ;)

      Usuń
  9. Esterko, powiedz mi jak długo ten zabieg się 'utrzymuje'? Czy po tym zabiegu trzeba jeszcze ćwiczyć itp?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dopiero co zakończyłam pierwszą serię, ale jeśli będziesz dbała po zabiegach o figurę i chociaż troszkę ćwiczyła to efekt na pewno będzie super przez bardzo długi czas ;) Pozdrawiawm cieplutko

      Usuń
  10. Hej! Z ciekawosci pytam, jak zrobilas te biale ikonki u gory po prawej stronie swojego bloga? z linkiem do swoich portali m.in Facebook / Instagram czy youtube ? Bardzo bym chciala uzyskac cos podobnego u siebie, poniewaz ja natomiast mam ikonki ze zdjec z linkiem, i nie bardzo mi sie to podoba :(

    Jak znajdziesz czas odp u mnie pod ktorys z postow :) Byla bym bardzo wdzieczna!
    Buziaki :*

    BUZIACZEKGIRLOO.BLOGSPOT.CO.UK

    OdpowiedzUsuń
  11. z chęcią bym poszła ale mam za daleko do Lublina ;/


    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny zabieg, u mnie też są takie zabiegi w mieście i o dziwą trochę tańsze. Może się skuszę i pomogę mojemu ciałku ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. heheh wariatki :D Trzeba być wyluzowanym, a nie wszędzie spiętym i nie wiadomo jak poważnym. Wolę luźną atmosferę, a same zabiegi- całkiem ciekawe ceny. Ja jednak wolę wysiłek chyba, a do salonu kosmetycznego wybrałabym się na masaż po tym wysiłku. Jednak nie powiem, miałabym okazję, to bym z takiego zabiegu skorzystała. Całe szczęście, że cellulit mnie jeszcze nie dopadł.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam pytanie trochę "z innej beczki" dotyczące butów z brilu.pl, widziałam, że posiadasz ich botki czarne jedne o trochę niższej szpilce (12cm) z 3 klamrami i drugie (14cm) ze złotym zameczkiem. Które według Ciebie są wygodniejsze, bardziej warte polecenie?? Zastanawiam się nad ich kupnem i nie wiem które wybrać. http://brilu.pl/buty_damskie/botki/botki_szpilki/botki_zip_style_black.html http://brilu.pl/buty_damskie/botki/botki_fashion_clips_black.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jeżeli chcesz kupić dobre i wyodne botki to polecam zobaczyć ofertę na www.stylowebutki.pl - mam dwie pary i jestem mega zadowolona a jakość jest suuper, albo zainwestować troszkę więcej w skórzane bardzo wygodne botki marki baldowski :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  15. Ile cm ubyło Ci w udach, brzuchu? Czy na wadze też coś straciłaś? całkowicie zredukował Ci się cellulit?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W udach straciłam po 5 cm, w biodrach 9 cm, a w talii 4 cm ;) Na wadze nie straciłam zbyt wiele gdyż podczas zabiegów tworzą się mięśnie które też mają swoją wagę, ale efekty są zauważalne gołym okiem - ciało i skóra wyglądają super. Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
    2. a siłownia w tym czasie jak często??

      Usuń
  16. o z tym sie nigdy nie zgodze ze bez diety i cwiczen ;/NIGDY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się zgodzę Kochana bo nie trzymałam diety i się udało więc masz przykład mój i Ani ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  17. Wow 50% zniżki?!?! Rewelacyjna rabat dziękujemy za pamięć o nas Estelle ;* Ja na pewno skorzystam i bardzo się cieszę bo jeżeli efekty są takie jak piszesz i jak widać po Tobie to już nie mogę się doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jednak wolę ćwiczenia. Większą przyjemność sprawia mi bieganie i wysiłek fizyczny, bo na cyferki na wadze nie warto patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyglądasz! ja też w zeszłym roku poddałam się serii takich zabiegów, co prawda nie schudłam dzięki nim, ale cellulit naprawdę zniknął :))

    OdpowiedzUsuń