sobota, 1 lutego 2014

Furry, leather and leopard..



Hej Kochani! Dzisiaj mam dla Was zestaw, w którym połączyłam ze sobą czerń i mój ulubiony panterkowy motyw. Jak już Wam ostatnio pisałam w mojej szafie pojawiło się ostatnio sporo futrzanych kamizelek, a teraz do kolekcji dołączył płaszczyk z pikowanymi rękawami. Uwielbiam takie dodatki dlatego też płaszcz spodobał mi się od samego początku. Tym razem dobrałam do niego panterkowy sweterek oraz torebkę, skórzane spodnie, które także mają pikowane elementy i buciki, które kiedy pokazałam na fanpage wywołały wiele kontrowersji. Czy teraz zmieniliście na ich temat zdanie? POZDRAWIAM WAS CIEPLUTKO !!











Płaszcz - cocomoda
Sweterek - PresKA
Spodnie - Kolekcja Stylu
Torebka - Persunmall
Buty - Persunmall

55 komentarzy:

  1. Jaki cudowny zestaw !! Chce skopiować go całego !! Przepięknie to wszystko dobrałaś. Powiedz Kochana jaki masz rozmiar płaszczyka i leginsów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) Zazwyczaj noszę rozmiar S, ale już nie było a płaszczyk bardzo mi się spodobał więc wzięłam M i jest w miarę ok, może troszkę za luźny ale i tak wygląda bardzo dobrze i ja też dobrze się w nim czuje ;) Jeżeli chodzi o leginsy to z racji tego, że jestem wysoka mam rozmiar 4 ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  2. Od dawna poszukuje takich leginsów i nareszcie trafiłam ;) powiedz mi tylko czy będzie dostępny rozmiar 3 bo ja taki zazwyczaj noszę i jaki rozmiar masz Ty bo ja mam 168 wzrostu a chyba Ty podobnie prawda? Pozdrawiam Iga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana rozmiar 3 jest podobno dostępny ale musisz napisać do sklepu i zapytać. Ja mam 173 cm wzrostu i z racji tego, że jestem wysoka noszę rozmiar 4 ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  3. Esterko > REWELACJA !!! cały zestaw jest SUPER i Ty wyglądasz ŚLICZNIE...:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam motyw panterki:) Pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczny zestaw! i super torebeczka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bradzo pięknie wyglądasz;) płaszczyk i buciki <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Bradzo pięknie wyglądasz;) płaszczyk i buciki super <3

    OdpowiedzUsuń
  8. ojejej, jak ty jesteś piękna :3

    http://delavie-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jestem zwolenniczką panterki, lecz z czernią i Twoimi pięknymi długimi włosami współgra rewelacyjnie ;) Mi również płaszczyk spodobał się bardzo, szyty jak na Ciebie idealnie , pasuje świetnie :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie idealnie! Plaszcz jest przepiękny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cool look. Do you want to follow each other? Let me know.
    Effortlesslady.blogspot.ca

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale masz piękne włosy. Tak ich dużo, dodają Ci uroku i kobiecości!
    Bardzo ładnie ta panterka połączona z czernią ! Równowazy się !

    OdpowiedzUsuń
  13. piekne zdjęcia, świetne połączenie, a Twoje włosy uwielbiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. I love your outfit, you look so chic <3


    http://anatkoren.blogspot.co.il/

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz, tylko ja bym inne buty wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjny zestaw. Genialna torebka. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uśmiechaj się uśmiechaj, wyglądasz piękniej kochana:) Płaszczyk jest nietypowy, ładne połączenie panterki zestawiłaś, brawo!

    Całuję:*

    OdpowiedzUsuń
  18. A mi najbardziej w tym wszystkim nie podoba się stylizacja chociaż fakt faktem jest genialna. Nejlepszy jest Twój uśmiech !! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. pasuje do Ciebie taki drapieżny, kobiecy look :) od niedawna zaglądam na Twojego bloga, ale muszę powiedzieć że bardzo podobają mi się Twoje stylizacje, Twój styl jest mi bardzo bliski :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę w końcu coś wyhaczyć w panterkę ,Twoja tak pięknie się prezentuje :)
    pozdrawiam Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  21. idealnie :) Bardzo lubię motyw panterki, w tym połączeniu wygląda on pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. JEST NA PRAWDĘ SUPER :) bardzo mi się podoba
    będzie mi miło jeśli zajrzysz również do mnie, pozdrawiam!!

    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastyczna stylizacja, hmm a jaki element podoba mi się najbardziej tak się zastanawiam ale całość urzeka, jednak torebkę i płaszcz przygarnęłabym najchętniej, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. super look
    najbardziej spodobały mi się Twoje spodnie

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna stylizacja, bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie wyglądasz!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Genialna stylizacja, uwielbiam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Butami i torebką jeszcze długo będę się zachwycać! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. podoba mi się... masz pięknie ułożone włosy

    OdpowiedzUsuń
  30. Płaszczyk jest rewelacyjny ! Ten włochaty dodatek świetnie komponuje się z panterką ! Super masz te buty !

    Pozdrawiam :-) Dziękuje za miłe słowa :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Mrrau ! Panterka dodaje pazura ! Świetnie i bardzo kobieco :)
    buźka:-* zapraszamy do Nas :)

    Patrycja i Daria

    OdpowiedzUsuń
  32. te spodnie bardzo mi się podobają, ich połączenie z panterką również na plus! Do tego zestawienie płąszcza i butów świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne połączenie futerka, skóry i panterki :) i wcale nie wygląda tandetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo fajny look:) botki są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  35. wyglądasz cudownie;) podoba mi się ten panterkowy sweter:)

    OdpowiedzUsuń
  36. wow jakie wspaniałe spodnie <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Wspaniała i charakterna stylizacja, podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  38. bardzo fajny set ! świetne legginy i buty <3 ...zazdroszczę Ci ich bo niestety dla mnie nie było rozmiaru chlip clip :/

    OdpowiedzUsuń
  39. Super outfit jestem pod wrażeniem, cieszę się że znalażłam Twój blog! Powiedz mi kochana, bo to dość ważne, te butki masz z Persunmall, ja też chce sobie tam wziąć botki, ale martwie się, żę mój klasyczny rozmari tam może okazać się za mały. Czy te Twoje są w TWoim rozmiarze i są ok, czy wzięłaś rozmiar większe? Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń