wtorek, 18 lutego 2014

Leginsy w kratke razy dwa


Haloooo Kochani ! Kiedy pierwszy raz dodałam posta z kilkoma stylizacjami naraz nawiązującymi do jednej tematyki, bardzo przypadł Wam on do gustu. Dlatego też dzisiaj postanowiłam przygotować dla Was dwa zestawy z leginsami w modną kratę i oliwkowymi parkami. W 2013 roku kratka znów powróciła do modowych łask. W sklepach na dobre zagościła nie tylko wśród ubrań, ale również wśród najnowszych dodatków. Ja też bardzo ją polubiłam a kraciastym elementem w dzisiejszych stylizacjach są leginsy ze skórzanymi dodatkami. Która stylizacja przypadła Wam do gustu bardziej? Czekam na Wasze opinie Kochani.






Parka - Sheinside
Leginsy - Papilion
Buty - Sammydress
Listonoszka - Atellie







Parka - Sheinside
Bluza - UNI4M
Leginsy - Papilion
Creepersy - Papilion

46 komentarzy:

  1. Te czarne buty sa swietne !;) Dlatego pierwsza stylizacja wygrywa:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty tragiczne, zarówno jedne jak I drugie. A Ty ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) wychodzę z założenia, że te buty albo się uwielbia albo się je nienawidzi - ja też do niedawna byłam sceptycznie nastawiona do tych modeli ale przekonałam się po zmierzeniu, kupiłam i jestem z nich naprawdę zadowolona :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  3. Dokładnie tak jak w komentarzu powyżej. Jakoś nie bardzo Ci pasują ani te buty, ani te leginsy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się obie stylizacje, choć powiem szczerze, że nie przepadam za takimi butami :/ Za pierwszymi jak i za drugimi , ale generalnie stylizacja jest świetna, zwłaszcza te leginsy w kratę ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. w tych leginsach wydaje się jak byś miała krzywe nogi.. buty tragedia i nie pasują ci :) reszta ok :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pretty leggings dear
    love them
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne takie legginsy :)
    Ale tylko dla takich szczuplaków jak Ty <3 :)
    Buty nie w moim stylu jakoś :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo xo





    OdpowiedzUsuń
  8. wersja na lewo jest zdecydowanie lepsza! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. A mi się bardzo podoba;) Czerwone buty są genialne;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza stylizacja super:)
    Nie przepadam za takimi butami, ale wyglądają nawet ok.
    Mimo wszystko wolę Cię w bardziej eleganckich stylizacjach:)

    OdpowiedzUsuń
  11. te leginsy nie pasują kompletnie do tej stylizacji ale jeśli mam wybrać to zdecydowanie lepiej z czarnymi butami,

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja mała ma takie spodnie tylko w jednolitym kolorze i wstawka jest jakby zamszowa :) Jeśli chodzi o buty, to nie umiem się zdecydować, obydwie pary mi się nie podobają. Z jednej strony czerwone dobrze wyglądają przy tych spodniach, czarne są wyższe i wyglądają troszkę zgrabniej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ani jedne, ani drugie buty nie dla mnie, jednak tworza ciekawy set. Nudno by bylo gdybys ubrala lity, pumps lub jakies zwykle sportowe buty, jednak bardziej przemowil do mnie pierwszy zestaw :-)
    Potdrawiam i gratuluje za kreatywnosc w zestawach, niektore rzeczy widac na co drugim blogu, inaczej jednak u Ciebie, zawsze czyms zaskoczysz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. thats what i call some real street style !!! well done combo

    It's never too late to celebrate V-day , come check my ootd for it filled with red !!

    N@NY
    http://artofnanyslife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurcze, szukam takiej koszuli jak Ty masz leginsy. Mi się podoba nr 2, bo w butach nr 1 raczej bym nie postawiła kroka. A w stylizacji nr 2 wszystko fajnie się komponuje :) No już mam prawie takie długie włosy jak Ty :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurcze, szukam takiej koszuli jak Ty masz leginsy. Mi się podoba nr 2, bo w butach nr 1 raczej bym nie postawiła kroka. A w stylizacji nr 2 wszystko fajnie się komponuje :) No już mam prawie takie długie włosy jak Ty :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdecydowanie czarne buty! Świetne są te legginsy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie przepadam za legginsami ale te są rewelacyjne kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Obie są świetne, uwielbiam kratę w każdym wydaniu, jednak jeśli chodzi o buty, to tym razem żadna z par nie przypadła mi niestety do gustu. Gorące pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Legginsy genialne, bardzo punkowe. Super!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ją ostatnio też zainwestowałam w leginsy w kratę, świetny ciuch robi całą stylizacje:)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja, czerwone buty są mega i te leginsy również, a Ty Esterko wyglądasz kwitnąco, chyba czujesz już wiosnę za którą ja tak tęsknię...:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;) owszem mam nadzieje, że wiosna nadejdzie jak najszybciej :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  23. Świetne creepersy! Zapraszam na nowy, krótki post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie byłoby gdybyś czasem wystąpiła w innej fryzurze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Występuje przecież ;) raz mam proste włosy, raz kręcone, raz spięte :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  25. Osobiście nie jestem fanką takich spodni , ale na tobie wyglądają one rewelacyjnie!:)

    Zapraszam na mojego bloga: http://worldbyally.blogspot.com/

    Pozdrawiam , Ola :)

    OdpowiedzUsuń
  26. spodnie są super! : ) Uwielbiam Cię normalnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Obie stylizacje udane, mnie bardziej do gustu przypadła pierwsza :). Świetne są te czarne koturny, poza tym podobają mi się parki z takimi skórzanymi rękawami :).

    OdpowiedzUsuń
  28. jedynka podoba mi się bardziej! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. różnica tylko w butach, więc prawie żadna, spodnie fajne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różnica jest w każdym elemencie oprócz w leginsach, które są tematem posta :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  30. Świetna stylizacja. Uwielbiam takie luziaki. Bardzo mi się podoba <3

    Świetnie i z klasą !

    OdpowiedzUsuń
  31. góra super, dół mi się nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  32. Czerwonych butów raczej bym nie pokochała :) Gdyby wymienić je na coś innego :) Obie stylizacje jak dla mnie na 5 z plusem ;)

    OdpowiedzUsuń