wtorek, 25 lutego 2014

Pastelowe glany marki McArthur na wiosne !


Hej Kochani ! Tym razem przygotowałam dla Was zestaw codzienny, w którym główną rolę grają pastele. Uwielbiam takie ubrania i dodatki zwłaszcza w odceniu miętowym oraz różowym. Bardzo długo poszukiwałam glanów w tych dwóch kolorach i nareszcie znalazłam w nowej wiosennej kolekcji sklepu McArthur. Pierwsze buciki przedstawiam Wam dzisiaj. Połączyłm je z dartymi jeansami, różową parką, szarą bluzą oraz różowymi, lustrzanymi aviatorkami. Mam nadzieje, że ten zestaw przypadnie Wam do gustu i będzie dla Was inspirującą, wiosenną propozycją. POZDRAWIAM WAS CIEPLUTKO I ŻYCZĘ MIŁEGO WIECZORKU.








fot. A PIECE OF ANNA

Kurtka - Sheinside
Bluza - aniesbrand
Buty - McArthur
Spodnie - tutaj
Okulary - MissWish (kolor różowy jest już niedostępny, natomiast jest wiele innych ślicznych "lustrzanek" m.in niebieskie)
Paznokcie - GALATEA centrum kosmetyki profesjonalnej i spa Lublin

36 komentarzy:

  1. ale pięknie wyglądasz, pasują Ci takie pastelowe kolorki :) parka wręcz genialna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, a okulary fantastyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. PasteLOVE <3 kochana te glany masz szałowe po prostu!!! :) W kolorze różowym jeszcze nigdzie ich nie spotkałam, więc jesteś na blogu pierwszą osobą posiadającą takie cuda :) Przepiękne są! :) W ogóle wspaniale wyglądasz w pastelach, idealnie pasują do Twojej delikatnej i dziewczęcej urody, ale to już chyba kiedyś ci mówiłam :) Gorące pozdrowionka :) U mnie też pastelowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam :-) mam te same, tyle że miętowe :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny kolor tych butów, ale dla mnie tylko kolor:) boskie okulary!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ajjj to nie są glany Kochana, ale w zasadzie podobnie wyglądają. Kurtka- super, buty- jeszcze lepsze. Mam Timbki w takim kolorze i są genialne. Okulary bardzo modne. Spodnie- szałowe, no całość ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pięknie! ślicznie w tych kolorach

    OdpowiedzUsuń
  8. Pokazujesz naprawde ciekawe zycie jak i super pomyslowe / dopasowane zestawy!
    Lubie tu wchodzic i przedewszystkim ogladac i gromadzic mase pomyslow na wlasne notki jak i zestawy!
    Jestes pomyslowa ale nie do przesady i to lubie najbardziej, poniewaz wtedy mam szanse na wlasne mozliwosci w notkach!
    Gratuluje!
    A co do zestawu, kurteczka i te kolory wpadaja w moj gust!

    Pozdrawiam i Zapraszam w wolnej chwili :)

    BUZIACZEKGIRLOO.BLOGSPOT.CO.UK

    OdpowiedzUsuń
  9. buty super :) cały zestaw rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz rewelacyjnie!! jedna z Twoich najlepszych stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. In love with your parka ♥

    http://celebritiesandfashionnews.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie ZESTAW IDEALNY - i ze względu na kolory, i ze względu na fasony. Bez zastanowienia przerzuciłabym całą stylizacje na siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cała stylizacja na duży + :)

    OdpowiedzUsuń
  14. widziałam różowe glany w tally weill i bardzo mi się spodobały, ale bałam się że mała praktyczność ze względu na pracę i inne ale, są cudowne!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Słodko tak cukierkowo :) ale pozytywnym znaczeniu :) lubie roz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne te buciki, pasują do parki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. moja ulubiona blogerka <3 ta kurka jest piekna , a buty i spodnie swietnie z nia pasuja!

    OdpowiedzUsuń
  18. cudnie wygladasz w tych pastelach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. róż jest dla ciebie stworzony:) pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Glanów nie cierpię…za to parka i dżinsy są rewelacja :))) Całuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz cudownie <3 Przepiękna kurteczka i buciki :) Fenomenalne kolorki <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak ja lubię tą Twoją parkę <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Kurtka supeeeeer -ten kolor świetny.

    OdpowiedzUsuń
  24. wygladasz świetnie!!! idealne połączenie!


    pozdrawiam:*:*:
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. świetna stylizacja , taka wiosenna i bardzo w moim stylu. Nie jestem do końca przekonana co do tych butów, ale na Tobie wyglądają świetnie , mam pytanie są wygodne ? czy raczej tylko na krótkie wyjścia lub do zdjęć :P ? :)

    OdpowiedzUsuń
  26. te buty mnie zachwycają, zwłaszcza w zestawieniu ze spodniami! Do tego masz piękne okulary ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. The shoes are so cool!
    Looks great with the coat and glasses.

    XO

    www.myownfairytale.com

    OdpowiedzUsuń
  28. świetna kurteczka;) super stylizacja;)

    OdpowiedzUsuń
  29. swietna:) jaki masz rozmiar tej kurteczki ??

    OdpowiedzUsuń