sobota, 15 lutego 2014

Pink coat


Witajcie Kochani ! Od dawna chodził za mną cukierkowy różowy płaszcz, jednak nigdzie nie mogłam znaleźć odpowiedniego. W sklepie internetowym LeRedoute pojawiła się niedawno nowa wiosenna kolekcja a wraz z nią przepiękny płaszcz w wymarzonym kolorze, który od razu trafił do mojej szafy i jest ostatnio ulubieńcem. Na pewno zobaczycie go jeszcze w innych stylizacjach, a dzisiaj postanowiłam przygotować dla Was zestaw codzienny. Do płaszczyka dobrałam czarny luźny t-shirt, jeansowe spodnie, czarną torebkę - kuferek oraz botki ze złotymi klamrami, które pokazywałam Wam już przy okazji jednej z ostatnich stylizacji. Mam nadzieje, że zestaw przypadnie Wam do gustu. Pozdrawiam Was cieplutko Kochani !








fot. A PIECE OF ANNA

Płaszcz - Cedric Charlier (LaRedoute)
T-shirt - CHOIES
Spodnie - TkMaxx
Botki - StyloweButy

37 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się Twój płaszczyk, a Tobie idealnie on pasuje ;) mam jednak pytanie bo na stronie ma on inny kolor niż na Twoich zdjęciach i powiedz proszę jaki jest naprawdę ten kolor? Pozdrawiam Ada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo ;) płaszczyk ma kolor identyczny jak na stronie, na moim zdjęciu wyszedł efekt troszkę innego koloru gdyż nałożyłam na nie filtr fotograficzny i z tego względu jest różnica kolorów ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  2. Ale ładnie Ci w tym płaszczu! Super codzienna stylizacja, a jeżeli chodzi o buty to też się na nie czaje tylko obawiam się, że są bardzo niewygodne i nadają się tylko do siedzenia i zdobienia nogi. Co o nich sądzisz? Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za komplement ;) Jeżeli chodzi o buciki to są one naprawdę wygodne i nie są to tylko buty do siedzenia, można w nich spokojnie chodzić, już to wypróbowałam ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  3. Piękny kolor ma ten płaszczyk ! Świetna stylizacja !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wygląda Twoja cera w takiej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudownie to za mało powiedziane!!!!<3

    OdpowiedzUsuń
  6. fabolous coat dea
    happy week end
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. Płaszczyk ma piękny kolor, super pasuje do dżinsu i Twoich blond włosów, tak popatrzyłam na te buty.. kurcze ja już zapomniałam jak się w takich szpilach chodzi :P

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi sie podoba płaszczyk! Kocham róż!

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny płaszcz;) ale nie byłabym sobą gdybym nie napisała ze jestem zakochana w butach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacyjnie wyglądasz :) płaszcz jest fenomenalny! :) no i buty mm <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna stylizacja ,zresztą jak Twoja każda :).Lubię taki odcień różu ,a botki są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. płaszczyk pierwsza klasa! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialne botki :) Zabiłabym się w takich chyba ale są bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Totalnie oczarowałas mnie swoją urodą, zestawem. Masz w sobie coś magicznego, wow!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana wyglądasz jak milion dolarów :) ile ja bym dała zeby mieć takie piękne włosy ♥ róż to Twój kolor-zdecydowanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana wyglądasz jak milion dolarów ;) :* ile ja bym dała,żeby mieć takie włosy ♥ róż to Twój kolor zdecydowanie:) nie ma do czego się przyczepić :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana wyglądasz jak milion dolarów :) ile ja bym dała zeby mieć takie piękne włosy ♥ róż to Twój kolor-zdecydowanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnio bardzo mi się podobają kolorowe płaszcze i już nawet w 1 zainwestowałam :)!

    OdpowiedzUsuń
  19. ślicznie, cudny płaszcz

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny wybór! Różowe płaszcze to totalny hit tego sezonu, właśnie co dopiero o nich napisałem post, na swoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Witaj ;) Bardzo podoba mi się ten look/ Taki płaszcz chętnie bym sama założyła. Całość wygląda rewelacyjnie, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale cudny plaszcz, wygladasz w nim rewelacyjnie, cala reszta super dobrana.

    P.S. coraz drobniejsza sie robisz

    OdpowiedzUsuń
  23. ten płaszczyk jest świetny :) uwielbiam taki kolor <3
    pieknie wyglądasz jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń