środa, 19 lutego 2014

Powder pink coat


Hej Kochani ! Pudrowy płaszczyk w stylu oversize był na liście moich zakupów od dawna. Bardzo długo go poszukiwałam i kiedy pojwaił się w pewnym zagranicznym sklepie internetowym po prostu oszalałam ze szczęścia. Niestety liczba sztuk była ograniczona i rozeszła się jak świeże bułeczki. Postanowiłam więc szukać dalej lecz tak pięknego płaszczyka nie mogłam już nigdzie znaleźć. Przyszdł mi więc do głowy pomysł, żeby znaleźć utalentowaną krawcową która uszyje mi taki sam. No i nareszcie znalazłam! Pani Małgosia której wystarczyło tylko podesłać zdjęcie i wymiary uszyła mi to piękne różowe cudeńko! Płaszczem jestem  zauroczona - idealna jakość, krój i kolor. Jeśli Wy też polowałyście na taki płaszczyk albo chcecie uszyć sobie inną rzecz której nigdzie nie możecie znaleźć to polecam napisać do Pani Małgosi. Wystarczy zdjęcie lub wiadomość co chcecie uszyć oraz wymiary i efekty jak widać na zdjęciu jest super. Ja jestem bardzo zadowolona i polecam każdemu. Płaszczyk także możecie zamówić i to na swój wymiar więc nie ma obawy iż będzie za duży lub za mały. Zobaczycie go pewnie jeszcze w niejednej stylizacji na blogu jednak dzisiaj postawoniłam pokazać Wam zestaw codzienny. Płaszcz połączyłam z ulubionymi spodniamy typu boyfriend, puchatym swetrem, naszynikiem z elementami pudrowego różu oraz czarnymi botkami. Mam nadzieje, że zestaw przypadnie Wam do gustu. POZDRAWIAM WAS CIEPLUTKO oraz życzę udanego i mile spędzonego wieczorku.













Sweterek - ROMWE
Naszyjnik - Ecarla
Spodnie - River Island
Botki - Baldowski

36 komentarzy:

  1. Ile kosztował??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sprawie ceny bardzo proszę o kontakt z Panią Małgosią która uszyła płaszczyk :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  2. płaszczyk jest prześliczny, bez dwóch zdań, krój jest bardzo nietypowy i dodaje mu uroku to wycięcie z przodu :) a naszyjnik z jakiegoś internetowego sklepu, można go gdzieś zamówić? jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U Ciebie wszystko jak zwykle dopięty na ostatni guzik! :) super,że trafiłaś na dobrą krawcową! Bo naprawdę ciężko na taką trafić ;) Wyglądasz pięknie :) A tych włosów to Ci tak zazdorszczę!! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Płaszczyk jest piękny ;)
    Naszyjnik posiadam jest cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Płaszczyk idealny dla Ciebie :D. Strasznie podoba mi się Twój sweterek i mega Ci go zazdroszczę, taki prosty, a jednak urokliwy <3.

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacja! naszyjnik jest piękny <3

    OdpowiedzUsuń
  7. sweter piekny w polaczeniu z kolorem plaszcza cudo idealny zestaw dla twojej slodkiej urody ale jak dla mnie jest zaduzy

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem ten płaszcz jest w ogóle niedopasowany do Twojej sylwetki. Krój mi się nie podoba- wygląda jakby był za duży, po prostu wisi na Tobie, ale kolor bardzo Ci pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny płaszczyk kochana! I ten kolorek :) Pięknie blondyneczko :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Tez uwazam ze ten plaszcz jest na ciebie za duzy!! Ale wszystko inne super:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Krój płaszcza mi nie odpowiada, ale kolor jest bardzo przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeeeejku! Prześlicznie wyglądasz! Ten kolor bardzo Tobie pasuje <3

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądasz przepięknie i uroczo ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. kolor płaszczyka jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  15. So lovely coat!
    http://andreafdezpiedra.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie! Stwierdzę nawet, że idealnie ;-)
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne płaszcz, pasuje Ci taki kolor:) bardzo łada biżuteria:;d

    OdpowiedzUsuń
  18. przepiękne połączenie kolorystyczne <3

    OdpowiedzUsuń
  19. magicznie w różu
    pozdrawiam:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. ślicznie Ci w tym płaszczyku :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny płaszczyk i naszyjnik, ale Twoje włosy najbardziej do mnie przemawiają <3 dopiero dziś trafiłam na Twojego bloga i to właśnie to, że są one tak piękne przyciągnęło mnie tu ;) pozdrawiam ;) i dodaje do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Różowy kolor jest idealny dla Ciebie!!! wyglądasz jak laleczka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jezu chryste, za doplata bym nie wyszla w tym worku

    OdpowiedzUsuń
  24. płaszczyk ma rewelacyjny kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Chyba się zakochałam i ja z chęcią wyszła bym w tym " worku " ! Te spodnie idealnie tutaj pasują, a w kolorze różowym rzeczywiście bardzo Ci do twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak dla mnie, przesadnie, nie lubie az tak wymyslonych kreacji, tak jak jest ta kurtka :(
    Nie w moim stylu, aczkolwiek, pod kurteczka masz sliczny sweterk i do tego te spodenki, jest dobrze :)

    Pozdrawiam i Zapraszam w wolnej chwili :)

    BUZIACZEKGIRLOO.BLOGSPOT.CO.UK

    OdpowiedzUsuń