środa, 12 lutego 2014

Propozycje stylizacji na spacer, do kina i inne wspólne wyjscia..



Hej Kochani ! Dzisiaj mam dla Was troszkę nietypowy post z tego względu, że stworzyłam dla Was kilka stylizacji w portalu modowym od którego ostatnimi czasy nie mogę się oderwać. Bardzo często pytałyście mnie o stylizacje do kina, do teatru, na randkę i inne okazje. Dlatego też dzięki portalowi Allani.pl co jakiś czas będę przygotowywała dla Was różne zestawy. Czekam tylko na propozycje co chcecie zobaczyć. Allani.pl to portal shoppingowy, który ma za zadanie zainspirować nas do zakupów. Według mnie spełnia to zadanie idealnie, często to właśnie tam odnajduję ostatnimi czasy najlepsze oferty przeróżnych marek. Dodatkowo na Allani możecie tworzyć własne stylizacje, które oceniają inni użytkownicy. Super zabawa a przy tym ogromna inspiracja modowa. Jeżeli Wy też lubicie tworzyć zestawy takie jak prezentowane przeze mnie poniżej to zakładajcie konto na Allani.pl i bierzcie się do roboty Kochani! Mam nadzieje, że zestawy, które dla Was stworzyłam przypadną Wam do gustu.


Propozycja 1 - NA ZIMOWY SPACER

Kochane jeżeli wybieracie się na spacer, czyli jedną z moich ulubionych form spędzania czasu z kochanym mężem, polecam ubrać się cieplutko. Ciepło nie znaczy, że musicie wyglądać jak balon i niemodnie. Ja osobiście bardzo lubię parki dlatego też jedna z nich znalazła się w mojej propozycji - oliwkowa, cieplutka i z dodatkiem futerka - jak dla mnie strzał w dziesiątkę! Do parki proponuje czarne dodatki w postaci dużej torebki, wygodnych botków na długie spacery oraz czarnych woskowanych spodni. Na spacer nie zabieram zbyt wiele biżuterii, ale od złotych zegarków jestem uzależniona dlatego on także znalazł się w tej stylizacji. Mam nadzieje, że propozycja się Wam spodoba i będzie dla Was inspiracją przy doborze garderoby na długi zimowy spacer.

Parka - ONLY / Sweter - Molly Bracken / Spodnie - ONLY / Torebka - KIOMI / Botki - SPM / Zegarek - Softtech
 Stylizacja na ALLANI - TUTAJ


Propozycja 2 - DO TEATRU


Osobiście bardzo lubię chodzić do teatru. Ostatnimi czasu mam na to niewiele czasu, ale w niedalekim czasie planuje się wybrać na jakąś interesującą sztukę. A za co lubię teatr? Przede wszystkim za wyjątkowy klimat i emocje które są przekazywane na żywo nie tak jak na przykład w kinie, na ekranie.  Kiedyś dostałam od Was kilka pytań jak ubrać się do teatru, dlatego też kolejna propozycja stylizacji jest właśnie na taką okazję. Klasyczna bordowa a zarazem bardzo prosta i elegancka sukienka idealnie pasuje do czarnego futra. Szpilki i miła zgrabna kopertówka to doskonałe uzupełnienie całości. Z biżuterią przy takim stroju nie ma co przesadzać, dlatego ja dobrałabym tylko skromny zegarek, a w makijażu postawiłabym na czerwone usta, czyli kwintesencje kobiecości. 
Futro - Unreal Fur / Sukienka - Mugler / Kopertówka - River Island / Szpilki - Tamaris / Zegarek - Joop!
Stylizacja na ALLANI -  TUTAJ


Propozycja 3 - DO KINA


Kochani chyba każdy lubi chodzić do kina. Ja także! Idąc w takie miejsce staram się ubrać wygodnie, ale oczywiście modnie i z klasą. Moja propozycja to burgundowe rurki i jasny sweterek.  Do tego zestawu dobrałabym także skórzaną ramoneskę, wygodne botki z klamrami oraz dużą torebkę - kuferek, ponieważ idąc do kina zawsze staramy się z Kubą mieć dużo prowiantu na wypadek nudnego repertuaru ;) Jeżeli chodzi o biżuterię to tak jak pisałam Wam już kiedyś, jestem uzależniona od zegarków więc dobrałabym  właśnie ten element biżuterii bez zbędnego szaleństwa, które do tej stylizacji i miejsca kompletnie by nie pasowało.

Ramoneska - Twenty8Twelve / Sweterek - Line Of Oslo / Spodnie - MAC / Torebka - Anna Field / Botki - Taupage / Zegarek - KOMONO  / Stylizacja na ALLANI - TUTAJ


Propozycja 4 - NA KOLACJE WE DWOJE


Kolacja we dwoje - kojarzy się najmilej jak tylko można, prawda? Ja z moim mężem je uwielbiamy, Wy moje Kochane zapewne też i to kolejne pytanie z jakim często się spotykałam "Jak ubrać się na randkę". Stylizacja jest podpisana na kolację, ponieważ zazwyczaj na pierwszą randkę idzie się do jakiejś restauracji, aczkolwiek sprawdzi się ona także w innych sytuacjach. Osobiście jestem fanką rozkloszowanych spódniczek co często możecie oglądać na blogu, dlatego też do tego zestawu dobrałam czerwoną spódniczkę i bordowo - czarne dodatki. Przedstawicielem tych bordowych są szpilki oraz torebka, natomiast czarne to żakiecik ze skórzanymi dodatkami i top, który sprawdza się zarówno na wyjątkowe okazje jak i na co dzień. Po raz kolejny, aby nie przesadzić z dodatkami jedynym przedstawicielem biżuterii jest zegarek - tym razem do poniżej prezentowanej stylizacji idealnie pasuje srebrny.

Marynarka - 2nd Day / Top - Zalando Essentialis / Spódnica - NAF NAF / Torebka - Nucelle / Szpilki - Blink / Zegarek - Kienzle
Stylizacja na ALLANI - TUTAJ


Propozycja 5 - W ROCKOWYM  STYLU NA IMPREZĘ


Ostatnia stylizacja jaką dla Was przygotowałam idealnie nadaje się na imprezę. O takie zestawy także prosiliście więc tym razem mam dla Was propozycje rockową, w której dominują skórzane dodatki i ćwieki. Tym razem zamiast zegarka moją propozycją jest ozdobny, duży i nietuzinkowy naszyjnik idealnie pasujący do litów z ćwiekami i szarego topu. Do zestawu dobrałam także rozkloszowaną spódniczkę z eko skórki oraz ramoneskę ze srebrnymi zamkami i małą kopertówkę, która idealnie sprawdza się na takie okazje. W makijażu także stawiam na ciemniejsze usta oraz w tym wypadku na przykład smoky eyes.
Ramoneska - Desires / Top - Volcom / Spódnica - ONLY / Naszyjnik - Monnari / Torebka - Morgan / Lita - Jeffrey Campbell
Stylizacja na ALLANI - TUTAJ

19 komentarzy:

  1. Cudowna torebka na Twoich zdjęciach ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz świetne spodnie :) ciekawe zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. każdą stylizację chętnie bym ubrała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Propozycja do kina i na kolację to moje ulubione! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te outfity są mega ;))
    http://kasia-chocolate-and-chili.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko super :) a najbardziej przemawia do mnie stylizacja NA ZIMOWY SPACER, KOLACJA WE DWOJE i NA IMPREZĘ! No po prostu idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej przypadł mi do gustu twój outfit, szczególnie płaszczyk i torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się Twoje zestawy.

    Są fantastyczne.

    Buziaki, x
    Bambi

    OdpowiedzUsuń
  9. 1, 4 i 5 bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  10. I love all the looks with the leather jacket, specially the last one ;)
    http://andreafdezpiedra.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  11. torebke to masz boska:)!

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajne propozycje. Twoj zestawik tez fajniutki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Drugi zestaw idelny na walentynki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. propozycja 3 - świetny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne stylizacje ;) Takie w sam raz dla mnie. Jakbyś szukała jakiś inspiracji to zajrzyj na wylistuj.pl ;-) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń