czwartek, 27 lutego 2014

Spring breeze news..


Hej Kochani ! Nie wiem jak Wy, ale ja już czuję w powietrzu cudowną wiosnę! Tym razem przygotowałam dla Was zestaw idealny na cieplejsze dni. Z uwagi na to, że uwielbiam luźne sukienki dzisiaj mam na sobie jeden z moich ulubionych modeli z eko skórki. Dobrałam do niej długie kozaki marki River Island, dużą i pojemną torebkę-kuferek oraz czarny kapelusz z łańcuchem. Przedstawicielem biżuterii jest złoty zegarek GUESS. Pozdrawiam Was cieplutko i życzę miłego oraz pełnego słoneczka dnia.










Kapelusz - Zara
Sukienka - Cocomoda
Torebka - Beata Prejsnar
Kozaki - River Island

38 komentarzy:

  1. bardzo mi się podoba, bardzo w moim stylu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja

    zapraszam http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też już czuję wiosnę, a patrząc na Ciebie- jeszcze bardziej. Genialna stylizacja, wyglądasz obłędnie :D Piękna sukienka i świetne buty :D Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O WOW! Wyglądasz zjawiskowo! Chętnie wskoczyłabym w taką stylizację. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odważna stylizacja, ale podoba mi się. Zachowana klasyka czyli biel i czerń. Częściej chodź w kapeluszu ;) Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  6. jedna z lepszych stylizacji ever, uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudowna sukienka Esti :* Prześlicznie wyglądasz, jestem pod wrażeniem :) Kurcze muszę się za jakiś czas wybrać ponownie na jakieś zdjęcia do Lublina i się umówić na wspólną sesje w końcu :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna sukienka :) Ale z przodu bałabym się, że mi ja podwieje :D

    OdpowiedzUsuń
  9. nic dodać nic ująć prześlicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudownie wyglądasz! ślicznie Ci w kapeluszach:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Po pierwsze włosy - boskie !
    po drugie nogi - rewelacja !
    po trzecie stylizacja - bajeczna !<3

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja SUPER, Ty Esterko wyglądasz rewelacyjnie...:))*

    OdpowiedzUsuń
  13. Kozaki niemal jak od Chanel :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny zestaw... cudna sukienka

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka jest cudowna! Świetnie wszystko zestawione!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. pierwsze zdjęcie MEGA :) pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Lovely dress and hat!! :)

    http://celebritiesandfashionnews.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  18. Na Tobie to wszystko wygląda tak fajnie, elegancko! Zapraszam na nową notkę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sukienka jest śliczna ale buty to cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ale pięknie wyglądasz ;) idealny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetnie wyglądasz :) sukienka jest ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialne buty i świetna sukienka !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepięknie! Cudna sukienka!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Great look!
    http://andreafdezpiedra.blogspot.com.es/2014/02/seccion-viajes-warner-bros-madrid.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz najpiękniejszy kolor włosów *.*
    pięknie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  26. zrób wyprzedaż na facebooku :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ta stylizacja mnie po prostu zatkała ! Na prawdę, nie przesadzam , ale jest genialna ! Rewelacyjna sukienka i buty, cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo ładnie wyglądasz w tym kapeluszu:)

    buziaki kochana:*

    OdpowiedzUsuń