niedziela, 23 lutego 2014

Spring day together..



Hej Kochani ! Dzisiaj poraz kolejny wraz z Kubą przygotowaliśmy dla Was wspólną stylizację. Na dworze nareszcie zrobiło się ciepło więc postaramy się nagrywać dla Was dużo więcej filmików. Niedługo z Anią rozpoczynamy także serię filmów na naszym kanale youtube pod tytułem "SIEDEM DNI SIEDEM STYLIZACJI Z ESTELLE FASHION I A PIECE OF ANNA" czekajcie więc cierpliwie a na pewno Was nie zawiedziemy. Jeżeli chodzi o stylizacje  to dzisiaj pozostawie Was ze zdjęciami, ponieważ w tym poście zamiast jak to zwykle robię opisywać zestawy, chciałabym Wam przekazać troszkę moich osobistych przemyśleń z ostatnich dni..

Zastanawiam się dlaczego ludzie stają się coraz gorsi? Dlaczego jest tyle zazdrości, zawiści, kłamstw, oszustw i nienawiści oraz dlaczego niemalże każdy szuka okazji aby kogoś wykorzystać? Generalnie znam odpowiedź na to pytanie i wiem, że tak dziać się miało, ale nie sądziłam, że aż na taką skalę iż nawet osoby którym ufamy oszukują, zawodzą i kłamią. Po ostatnich doświadczeniach doszłam do wniosku, że jak ma się miękkie serce to trzeba mieć naprawde twardy tyłek. Nauczyłam się też, że ufać mogę tylko kochanemu mężowi, rodzinie i najbliżyszm przyjaciołom oraz znajomym - nie tym pseudo, którzy zwą się przyjaciółmi tylko wtedy kiedy czegoś ode mnie chcą. Bo przecież tak najłatwiej ślizgać się na kimś, wykorzystać do końca i olać prawda? Nie potrafię zrozumieć wielu rzeczy.. może to dlatego, że rodzicie mnie za dobrze wychowali i kłamstwa oraz oszustwa są mi obce, co niestety cechuje wiele osób z którymi stykam się niemalże codziennie... Mam nadzieje, że to się w końcu skończy i niektóre osoby na czas zrozumieją jak powinny postępować. Oby nie było za późno na zmianę zachowania i sposobu swojego dziwnego myślenia, bo tak jak dobro powraca to zło i wyrządzane innym krzywdy też kiedyś się odbiją.

Ok Kochani dosyć już smęcenia na dziś, pozostawiam Was z nowym postem i życzę Wam udanej niedzieli :)












Esti
Kurtka - goodlookin
Bluza - CUBUS via aniesbrand
Spodnie - LuLuLi
Buty - PUMA via LaRedoute
Okulary - MissWish
Słuchawki i obudowa na telefon - redcoon.pl
Paznokcie - GALATEA Lublin

Kuba
Kurtka - TkMaxx
Sweterek - CUBUS
Spodnie - House
Buty - ADIDAS via LaRedoute
Czapka - YeahBunny
Okulary - H&M

Za zdjęcia i montaż filmu dziękujemy A PIECE OF ANNA

36 komentarzy:

  1. Kochana wyglądasz nieziemsko (; Ta stylizacja jest taka wiosenna, wygląda na mega wygodną ;)) Super super super !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia, piękni wy! Wspaniale się prezentujecie !!! :)
    Pozdrawiam i ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteście najmodniejszą parą jaką widziałam. Obydwoje macie genialne kurtki i te okulary- moja siostra na ich punkcie oszalała, więc dzięki za ;link do sklepu- zrobię jej prezent :D

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne zdjęcia Kochana!
    Uwielbiam Was :*

    OdpowiedzUsuń
  5. jesteście cudowną parą! ;)
    Masz mega słuchawki ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. jaka piękna i młoda para ;)! uwielbiam Was oglądać razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O mamy takie same słuchaweczki, właśnie dodaję z nimi posta, miło by było jak zaglądasz na moje inspiracje żebyś zostawiła jakiś komentarz, ładnie razem wyglądacie , pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna z Was para! Bardzo ładne, pozytywne zdjęcia ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądacie fantastycznie jak zawsze !

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny post :) extra filmik :D bardzo pomysłowo :D :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale super koczek ! sama robiłas ? :) pięknie wyglądacie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. najsłodszy ootd ever <3
    kocham was ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. podobają mi się właśnie takie modele słuchawek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie razem wyglądacie :) A z tym o czym piszesz chyba już trzeba się pogodzić, bo ludzie są perfidni i to na pewno się nie zmieni ;(

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna z Was Para ;) Cudownie razem wyglądacie ;) A Twoja figura ... no nieziemsko się zmieniła ;) Wyglądasz prześlicznie ;) może jakiś post o tym jak uzyskałaś taki efekt WOW ! ;)
    Pozdrawiam Ania ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie też już mdli od tej ludzkiej zawiści i chamstwa. Skąd to się bierze? Niektórzy nie mają zahamowań i nie patrzą na to, czy swoimi słowami robią komuś krzywdę lub sprawiają przykrość. Ja również zostałam wychowana inaczej i nie jestem w stanie pojąć, jak komuś nie jest głupio mówić, robić, czy pisać pewne rzeczy. Brak taktu i jakaś taka nieumiejętność ugryzienia się w język - przerażające. Ale może jestem starej daty... wychowałam się w czasach, kiedy chamstwo było tępione i źle postrzegane. Dziś mam wrażenie ludzie są dumni z tego, że udało im się komuś za przeproszeniem "dosrać".
    Pozdrawiam ;-) Fajnie, luźno wyglądacie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Obie stylizacje są świetne. CO do tego, co napisałaś, niestety tak jest i robi się coraz gorzej. A jak juz człowiek odniesie najmniejszy choćby sukces, kochani znajomi zazdroszczą najbardziej...

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia, bardzo podobają mi się Wasze okulary :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Estelle nie obraź się ale jakoś śmiesznie chodzisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podczas zdjęć i kręcenia filmiku złapał mnie w nogę straszny skurcz i też to zauważyłam, że chodzę jako tak nienaturalnie i inaczej niż zawsze ale tak już mam - jak mało zjem danego dnia to potem mam takie oto efekty. Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  20. Świetne macie buty, śliczna z Was para :) A złymi ludźmi się nie przejmuj... zawsze byli, są i będą. Ważne, że masz w swoim otoczeniu wiele osób, którym możesz zaufać :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super filmik, jakie zakochance :) Wyglądacie super, szczególnie TY, mąż się chyba nie obrazi ;) Bardzo spodobała mi się Twoja kurteczka, lecę zaraz ją obczaić :)
    A co do tekstu o fałszu itp... mam wrażenie, jakbym sama to napisała. Mam identyczne zdanie na ten temat, słowo w słowo powiedziałabym to samo.

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne fotki :) fajnie razem wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. wygladacie przecudownie !idealna para !

    OdpowiedzUsuń
  24. Bajecznie pięknie ;) Piekna para :*
    a zazdrości to już norma, wykorzystać i tyle, albo potrzeby jest to jest, a jak nie to do cześć tacy są ludzie :)
    najlepiej robić swoje i nie oglądać się na innych :)

    OdpowiedzUsuń
  25. cudowna para,piękna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie razem wyglądacie kochani :) ale teraz pytanie z innej beczki :) jaki masz rozmiar swojej obrączki?

    mam nadzieję że się nie obrazisz za tego rodzaju pytanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo. Rozmiar mojej obrączki to 9, ale skąd to pytanie? ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
    2. Chcący, niechcący zwróciłam uwagę na twoje szczupłe dłonie :) Miło słyszeć, że nie tylko moje palce są tak drobniutkie ;)

      Również serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  27. Cześć super stylizacja !! zresztą jak zawsze:)) mam pytanko do Ciebie czy trzeba mieć konto na tej stronie sammydress zeby zamówić ubrania ? i ile kosztuję przesyłka i ile trzeba czekać ? i czy zamawiając kilka rzeczy za przesyłkę płacę raz ?? sorki że tak Cię zamęczam pytaniami ale nigdy nie zamawiałam na zagraniczych stronach :) i czy ubrania są wgl dobrej jakości i nie róznią się dużo od zdj?? byłabym wdzięczna za odpowiedz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ;) Konto możesz sobie założyć gdyż z tego co pamiętam jest jakiś rabat dla nowych klientek sklepu :) Przesyłka jest zgodna z taryfą obowiązującą w sklepie - składając zamówienie wyświetli Ci się ile doładnie masz zapłacić za przesyłkę. Czeka się ok 3 tygodni. Co do ubrań i sprawdzonych zagranicznych sklepów polecam Sheinside, Romwe i CHOIES - tam zawsze byłam zadowolona z jakości i rzecz była tak jak na zdjęciu. W Sammydres raz przyszla mi jedna kurtka zupelnie inna niz zamawialam. Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  28. W moich oczach, jestescie totalnie dopasowana do siebie para! Slodko! <3
    Na luzie / pozytywnie / szczerze i z usmiechem, a to najwazniejsze w zyciu :)

    Pozdrawiam i Zapraszam w wolnej chwili :)

    BUZIACZEKGIRLOO.BLOGSPOT.CO.UK

    OdpowiedzUsuń