piątek, 21 lutego 2014

Warm sheepskin jacket


Hej Kochani ! Nareszcie zawitała do nas wiosna! Jestem z tego powodu naprawdę niezmiernie szczęśliwa, a Wy? Też macie podobne odczucia i znudziła się Wam już wstrętna zima? Mimo słonecznej i ciepłej aury pozostało mi w zanadrzu jeszcze kilka zestawów na chłodniejsze dni, które chcę Wam pokazać. Dzisiaj jeden z nich, w którym rolę główną gra ciepły luźny kożuszek. Dobrałam do niego czarną bluzeczkę, skórzane spodnie, które już kilka razy pokazywałam Wam na blogu oraz torebkę i wygodne buty w kolorze kożuszka. Mam nadzieje, że ta stylizacja przypadnie Wam do gustu. Pozdrawiam Was cieplutko i życzę udanego weekendu !





Kożuszek - Chicwish
Bluzka - RiverIsland
Spodnie - KolekcjaStylu
Torebka - River Island
Buty - Allegro

42 komentarze:

  1. pięknie wyglądasz, boski kożuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spada ci popularnosc :( nic dziwnego skoro robisz stylizacje dla dziwologow a nie normalnych ludzi. Zbyt szybko probujesz dorownac jemerced ;) szkoda bo kiedys mialas fajne stylizacje. Deynn jest najlepsza blogerka. Stylizacja dla "prawie przecietnego" czlowieka. Odpisuje kazdemu, zalozyla nawet aska. Nie boi sie hejtow bo zna swoja wartosc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja robię stylizacje dla dziwolągów? Nie sądzę, ale jeśli Ci się nie podoba to po co tu zaglądasz? Przecież nikt Cię nie zmusza :) Jemerced? Nie wiem skąd to porównanie gdyż nie widzę w Nas nic podobnego a Jess nawet nie "śledzę". Co do DEYNN zgodzę się to też moja blogerka, że tak to ujmę ikona i bardzo ją lubię, ale nie każdy musi mieć taki sam styl - ja mam zupełnie inny, po prostu swój :) Ja też nie boję się hejtów i odpisuje każdemu, a aska nie mam bo nie jest mi póki co potrzebny, każdy może mi zadać pytanie na fanpage i zawsze na nie odpowiadam. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ryj to ma świnia nie człowiek.. :)

      Usuń
    2. Heh, ale mnie śmieszą takie komentarze ;pp.

      Śliczny kożuszek <3.

      Usuń
    3. No wlasnie w koncu sie przyznalas

      Usuń
    4. Tak jestem świnią i pozdrawiam Cię z mojego chlewika.. chrum chrum !

      Usuń
  4. Sam płaszcz jest cudowny, ale jego kolor-ummm <3 Torebka też strasznie mi się podoba. Wszystko na duży plus :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale boski kożuszek masz kochana! :))) :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale pięknie wyglądasz.<3
    Cudowne włosy.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hhaha, nie ma tak jak anonim. Wszędzie hejterzy , wszędzie hejty xdddd

    OdpowiedzUsuń
  8. hmm Trochę już żyje na tym swiecie jednak co niektórzy ludzie nie przestają mnie zadziwiać;)i jak to jest ze takie komentarze zawsze sa anonimowe:)no nie ladnie brak klasy,ktorej nie brakuje Tobie Estelle! Wchodzę tu regularnie oglądam bo mi się podoba, nie zawsze komentuje jednak kibicuje:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Zestaw mi się podoba, nawet powiedziałabym, ze całkiem zwyczajny i prosty - dla każdego, a nie dla "dziwolągów" - jak ktoś napisał wcześniej :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie wyglądasz super i bardzo lubię oglądać Twoje stylizacje ! Kożuszek jest świetny ! Nie przejmuj się tymi zazdrosnymi komentarzami...

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniale <3 oddaj kurtke!

    OdpowiedzUsuń
  12. boski kożuszek :) uwielbiam skórę i wszystko świetnie się prezentuje :) butów takich nie lubię, ale każdy lubi inne, wiadomo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się ten zestaw :)
    Śliczniutką masz buźkę :) !

    OdpowiedzUsuń
  14. boska , jak zwykle. bardzo mi sie podobaja tego typu buty :),nie pomyslalabym zeby szukac na all;p

    OdpowiedzUsuń
  15. futerko jest świetnie :) super kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy moglabys podać linka do spodni i butow bo są swietne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buciki były kupione dość dawno więc nie mam już do nich linka, aby Ci podać. Spodnie natomiast możesz zobaczyć pod tym linkiem http://kolekcjastylu.pl/legginsy/5835-bas-bleu-roxana.html :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  17. Super stylizacja :) czy mogłąbyś podać od jakiego sprzedawcy z allegro są buty? pozdrawiam !!!
    Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo ;* Kochana buciki były kupione w tamtym roku więc nie mam już dostępu do danych sprzedawcy. Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
    2. Znalazłam takie tylko u jednego sprzedawcy, ale na jego aukcyjnych zdjęciach wyglądają na kiepściutko wykonane. http://allegro.pl/trampki-koturny-sneakersy-bez-camel-37-38-39-40-41-i3986158047.html co o nich myślisz?? Też płaciłaś za nie coś w tej granicy?
      Aga

      Usuń
    3. Tak to te identyczne :) już nie pamiętam ale chyba tak coś około 100 zł na pewno nie więcej. Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  18. Śliczne masz buty i płaszczyk !:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie M. :*
    PS. zakochałam się w Twoich włosach hihi

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładny kożuszek, podoba mi się ta stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Stylizacja dla dziwolągów ??? pssss, to jakiś żart ! Ten zestaw jest tak typowy, prosty i idealny dla każdego. Piekno tkwi w prostocie, a mnie look szalenie się podoba ! Genialna torebka , pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. rewelacyjnie wyglądasz:) świetny kożuszek:)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajne wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Link na buciki poproszę pieknotko♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buciki niestety były kupione już dawno ale w komentarzach powyżej ktoś wkleił link do identycznych na Allegro :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń