poniedziałek, 17 lutego 2014

WYPRZEDAZ SZAFY !!!!


Kochani wszystkich zainteresowanych rzeczami na sprzedaż proszę o wiadomość na mojego fanpage facebook TUTAJ 

Proszę podać numer rzeczy jaką jesteście zainteresowani

Koszt przesyłki pokrywa kupujący i wynosi on w zależności od wagi od 9zł do 14 zł


UDANYCH ZAKUPÓW ! <3


1. Sukienka ASOS w kolorze ECRU rozmiar 36
STAN IDEALNY !!!!

Cena - 90 zł




2. NOWA krótka bluza YEAH BUNNY
Rozmiar S
Wymiary - Biust 88 cm / Długość 36cm / Długość rękawa 33cm

Cena - 55 zł (cena na stronie 119zł)



3. Sukienka z pikowanej eko skórki !
Stan idealny (miałam ją na sobie tylko do zdjęć gdyż jest na mnie trochę za duża)
Rozmiar M

Cena - 50 zł




4. NOWE białe czółenka rozmiar 37
Sprzedaje, ponieważ są za małe miałam ja na nodze 5 minut
Kupiłam je w sklepie internetowym FLEQ i kosztowały 109zł

Cena u mnie - 65 zł





5. Srebrne szpilki z ćwiekami STAN IDEALNY 
Rozmiar 38

Cena - 50 zł (kupiłam je za 189zł)



7. Sukienka w pepitkę rozmiar S - Stan idealny !!!
Biust - 88cm / Długość - 80cm

Cena - 55 zł



8.  Sportowe lakierowane buty ADIDAS
Rozmiar 38 dł. wkładki 24,5 cm
STAN IDEALNY !! Miałam je na sobie raz więc nie widać żadnych śladów używania !!

Cena w sklepie to 459 zł - CENA U MNIE TO 240 zł





9. Miętowa sukienka stan idealny !!
Pasuje na rozmiar S
Wymiary - Biust - 88-91cm / Długość - 87 cm

Cena - 70 zł (na Sheinside jest już niedostępna)




10. Sukienka rozmiar S - JAK NOWA !!
Miałam ją na sobie raz - idealnie nadaje się na wesele

Cena - 50zł (płaciłam 210zł)



11. Zwiewna sukienka MANGO rozmiar S
Stan bardzo dobry

Cena - 40zł



12. NOWA bluzeczka TEAM PARIS
Rozmiar S (pasuje także na M oraz L)

Cena - 35zł



13. NOWA spódniczka Stradivarius
Rozmiar S - 36

Cena - 35zł (kupiłam za 99zł)



15. Szara bluzeczka Moshito rozmiar S (a'la jeansowa)
Stan idealny !! Miałam ją na sobie raz

Cena - 30zł



16. Czarna bluzeczka z koronką - rozmiar S
Stan idealny !! Kupiona w sklepie Sheinside

Cena - 30zł



18. Bluzka z baskinką i czarnym kołnierzykiem - rozmiar S
Stan idealny !! 

Cena - 40zł



19. Szara "dresowa" czapka na wiosnę i lato! NOWA !!

Cena - 25zł



20. SHEINSIDE Dwuczęściowy komplet (bluzka plus spodenki) 
Stan idealny! Miałam je na sobie raz do zdjęć
Rozmiar S

Cena - 80zł (cena na stronie to około 150zł)





33 komentarze:

  1. Co jest napisane na tej bluzie z Barbie?:>

    OdpowiedzUsuń
  2. If you want a perfect girl go buy a Barbie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, ze to nie moja rozmiarówka, bo rzeczy bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że już ta kurtka sprzedana;/
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. in love with your hat
    xoxo
    happy day

    OdpowiedzUsuń
  6. wrzuć fotke ramoneski na Tobie, bo tak to ciężko stwierdzić jak ona na kimś wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam fotki ramoneski na sobie - ona jest nowa, ale mam zdjęcie w bardzo podobnej i wymiary też ma takie same więc jesli jesteś zainteresowana to pisz do mnie na fanpage podeśle Ci zdjęcia ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  7. Rozmiar nie mój. Choć chętnie bym coś kupiła!
    A może coś z butów kiedyś zamieścisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty też czasem się pojawiają, ale zazwyczaj od razu się sprzedają. Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
    2. No właśnie na fb obserwuję. I butów jeszcze do tej pory nie widziałam. Może kiedyś mi się uda, być szybszą od światła! ;-)

      Usuń
  8. czy kurtka nr 18 aktualna? jestem zainteresowana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TAK AKTUALNA, PROSZĘ O WAIDOMOŚĆ NA FANPAGE :)

      Usuń
  9. A ja zapytam się tak z innej dziedziny.. a dokładniej gdzie kupiłaś takiego cudownego manekina na ubrania ? :) rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.sodo.pl/wieszaki-haczyki-zawieszki/1452-24517-stojak-manekin-metalowy-pozo.html
      Proszę link :)

      Usuń
  10. Masz zdjęcia sukienki z ASOS z przodu? Z góry dziękuję bardzo <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj są wszystkie zdjęcia które mam ;) http://www.estellefashion.pl/2014/03/white-dress-and-sandals-with-chain.html Jedno z przodu mam na komputerze, jeśli chcesz odezwij się do mnie w wiadomości prywatnej na facebooku to Ci podeślę :)

      Usuń
  11. a masz zdjęcie jak wygląda ta ostatnia sukienka z tiulem na kimś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam w niej zdjęcia gdyż jest na mnie za krótka, ale na ten moment sukieneczka jest zarezerwowana.

      Usuń
  12. Witam, czy może Pani napisać gdzie kupiła Pani płaszczyk z pierwszego zdjęcia? Chciałam kupić, ale widzę, że się spóźniłam. Byłabym wdzięczna za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, kupiłam go na allegro, ale proszę odezwać się do mnie jutro, ponieważ do jutra czekam na wpłatę za ten płaszczyk gdyż minęło już bardzo dużo czasu i jeśli nie zostanie dokonana to płaszczyk będzie na sprzedaż ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo za odpowiedź, jeśli nie otrzyma Pani zapłaty za płaszczyk to ja będę zainteresowana. Tak, jak Pani napisała odezwę się jeszcze jutro.Pozdrawiam. Maria M.

      Usuń
    3. Witam, czy płaszczyk z numerem jeden jest ponownie w sprzedaży>?

      Usuń
  13. sukieneczka nr 8. można coś więcej np. na temat długości??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz do mnie w wiadomości prywatnej na Facebooku jeśli jesteś nią zainteresowana ;)

      Usuń
  14. Czy ta spódnica z River Island pasuje na pewno na rozmiar XS ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spódniczka jednak i tak jest już sprzedana :)

      Usuń
  15. gdzie kupilas ten seledynowy plaszczyk?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Sheinside.com ;) jest już jednak niedostępny :( Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  16. Czy czapeczka dostępna? Bo jestem zainteresowana...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest ;) proszę o kontakt na fanpage jeśli jesteś zainteresowana :)

      Usuń
  17. Ja chcialam zapytac jaki rozmiar w pasie tej neonowej spódniczki . Jest bardzo interesująca :)

    OdpowiedzUsuń