środa, 5 lutego 2014

YEAH BUNNY Pom Beanie .. !


Hej Kochani ! Chyba nareszcie idzie do Nas wiosna i bardzo mnie to cieszy bo mam już dość wstrętnego śniegu. Wczorajsza pogoda była tak piękna, że postanowiłam jej nie zmarnować i przygotować dla Was nowy zestaw. Błagam tylko nie pytajcie mnie o to czy nie było mi zimno w tych spodniach - odpowiedz dam Wam tutaj - NIE NIE BYŁO MI ZIMNO. Kochani do moich dziurawych spodni dobrałam super ciepłą czapkę z pomponem oraz różową kurtkę, która gościła już na blogu i bardzo się Wam spodobała. Inne dodatki to luźna biała bluza, okulary aviatorki, duża pojemna torebka i botki w takim samym kolorze. Mam nadzieje, że zestaw przypadnie Wam do gustu i będzie dla Was inspirujący.






I na koniec taki mały mix gdyż nie mogłam się zdecydować, które ze zdjęć Wam pokazać. Pokazuje więc wszystkie! Tego dnia z mojej twarzy nie schodził uśmiech, osoby które śledzą mój fanpage wiedzą dlaczego. Dla tych co nie wiedzą powiem, że w ten dzień zmieściłam się nareszcie w wymarzone spodnie, które od lata leżały w szafie i kilka miesięcy temu udało mi się je naciągnąć do kolan. Dnia w którym były robione zdjęcia (wczoraj) bez problemu udało mi się je założyć i zapiąć. Ta satysfakcja jest warta wyrzeczeń i poświęcenia do treningów. W trochę ponad miesiąc udało mi się stracić 9 cm w biodrach, 4 cm w talii oraz po 5 cm w udach !! Jestem z siebie mega dumna i mam motywacje na dalsze ćwiczenia do wakacji będzie idealnie !! Niedługo postaram się stworzyć dla Was post na temat odchudzania, treningów, zabiegów kosmetycznych oraz kosmetyków, które bardzo pomagają mi w osiągnięciu wymarzonego celu. Pozdrawiam Was cieplutko i przesyłam buziaki !


Czapka - Yeah Bunny
Kurtka - Sheinside
Bluza - Moshito
Spodnie - TUTAJ
Botki - Labotti
Torebka - e-torba
Okulary - H&M

___________________________________________________
WIELKA WYPRZEDAŻ NA ROMWE <3
http://www.romwe.com/SPRING-FESTIVAL-SALE-c-436.html?Susie


62 komentarze:

  1. Bajecznie !!! Kurtka jest megaa ! Wyglądasz prześlicznie <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. popadłam w pełen zachwyt. Cudowna kurtka i torebka również jest piękna... no wyglądasz jak cukiereczek... piękna jesteś. Jeśli chodzi o treningi, to równiez je uwielbiam, trzeba dbać o siebie... lato nadciąga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie było Ci zimno? Kolana aż sine i suche... jak tak ciepło to mogłaś znowu spódniczke bez rajstop założyć na kilkustopniowe temperatury ;) Jak jakis czas temu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytaj treść posta - tam znajdziesz odpowiedź czy było mi zimno czy nie.... ;) Pozdrawiam

      Usuń
    2. Na pewno nie było Ci zimno.Przeciez mamy zime,upały te sprawy...;)

      Usuń
    3. Nie było, ale nie będę się sprzeczała gdyż Ty i tak wiesz przecież lepiej ode mnie jak mi było ;) Pozdrawiam

      Usuń
    4. Ja wczoraj pozowałam w spódniczce i sukience, i jakoś nie umarłam od tych 12stu stopni..
      patola :-D

      Usuń
    5. Nigdzie nie ma 12 stopni,tylko u Ciebie ;)
      Pozowalas w sukience i spodniczce ;o serio? Niesamowite! Idz zajrzyj na swojego"bloga" hahahahaha
      Patola to moze jest u Ciebie ;) nie u mnie !;) nie znasz znaczenia slow to nie uzywaj ;>

      Usuń
  4. wyglądasz rewelacyjnie! uwielbiam takie jasne połączenia, sama chętnie bym się tak ubrała :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam na tę samą kurteczkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. kochana czekam az będziesz sprzedawała ta kurtkę.... heheh jeśli oczywiście masz to w planach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurteczka jest jedną z moich ulubionych więc nie zamierzam jej sprzedawać, ale jest jeszcze dostępna na Sheinside więc możesz sobie bez problemu ją zamówić ;) są jeszcze inne kolory m.in miętowy, musztardowy, bordowy oraz granatowy. Ja poluje jeszcze na miętową ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
    2. jesteś przemiłą osobą.... dziękuję za odpowiedź... pozdrawiam.

      Usuń
    3. Nie ma za co Kochana ;* Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  7. super, mogę wiedzieć czy kupowałaś teraz okulary?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okularki były kupione w tamtym roku w wakacje na dziale męskim w H&M ale tam cały czas powtarzają się podobne modele więc na pewno jeszcze na taki trafisz ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  8. Schudlas w miesiac ? Z tego co pamietam to mowilas o tym duzoooo wczesniej niz miesiac Kochana ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Źle mnie rozumiałaś albo ja to, źle ujęłam ;) chodziło mi o to, że taki wynik jak napisałam zrobiłam w trochę ponad miesiąc a odchudzam się już dłużej jak słusznie zauważyłaś ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
    2. Tak czy siak masz piekna figure ,i wczesniej tez byla piekna! ;) ja jakos nie moge sie zebrac do cwiczen :/

      Usuń
    3. Bardzo dziękuje ;* najgorzej jest zacząć, ale jak już się uda i zobaczysz pierwsze efekty to będzie Ci o wiele łatwiej ;) obiecuje, że ja też za jakiś czas przygotuje post na temat jak udało mi się schudnąć ;) Pozdrawiam cieplutko i życzę powodzenia w rozpoczęciu ćwiczeń oraz wytrwałości ;)

      Usuń
  9. Jak zawsze pięknie :)
    Spodnie rewelacyjne !
    Powodzenia w dalszej drodze do ideału ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ta kurtka jest fantastyczna, oddawaj <3

    OdpowiedzUsuń
  11. zazdroszcze kurteczki :) zaluje, ze jej nie zamowilam jak mialam okazje :((

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW! Efekty odchudzania spektakularne! Widać było, że schudłaś, ale kiedy przeczytałam po ile centymetrów w poszczególnych partiach ciała, to aż mnie wbiło w fotel! Gratulacje! Bardzo chętnie przeczytam o metodach, jakie stosowałaś. Przydałoby mi się popracować nad brzuchem i udami :p A zestaw bardzo fajny i wesoły. Pasuje Ci taki pastelowy róż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana za jakiś czas na pewno przygotuje post na ten temat obiecuje ! Pozdrawiam cieplutko ;)

      Usuń
  13. Very nice comfy look! Perfect boots and bag!
    Carola

    PursesintheKitchen.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie Ci w jasnych kolorach! kolor kurtki idealnie do Ciebie pasuje, świetny zestaw:) osobiście nie przepadam za dziurawymi spodniami ale dla Ciebie to nie są zwykłe spodnie, to powód do radości:) więc gratuluje sukcesu i życzę powodzenia w dalszym gubieniu cm!:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Link do spodni nie działa :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodnie niestety zostały już wyprzedane, dlatego link nie działa :( Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  16. pięknie wyglądasz:) świetna parka:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niby prosta stylizacja, a wyglądasz świetnie :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna stylizacja, bardzo mi się podoba!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudna kurtka ,idealnie Ci w niej !Fajna stylizacja lubię dobór takich kolorów :)

    http://magicznelegginsy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Zestaw jak najbardziej mi się podoba, czapka pasuje do Ciebie idealnieeee ! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny blog :)
    może obserwujemy :)?
    http://dstreet-pl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ajjjj Kochana cudna kurteczka!!!
    Pięknie Ci w różu - CUKIERECZEK!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Lovely coat!!
    http://andreafdezpiedra.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  24. oo zazdroszczę tych zgubionych cm ;) tez bym chciała, ale obecnie karmię piersią więc odchudzanie odpada :( wyglądasz pięknie ! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękna ta parka i ma świetny kolor ! Bardzo ładna torebka i buty !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zestaw bardzo przyjemny dla oka, świetna parka, trochę cukierkowa ze względu na kolor, ale w niczym to zupełnie nie przeszkadza ;)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  27. jeden z Twoich lepszych zestawów zimowych i przymykam oko na te dziury w spodniach ;-) tak się składa, że monilefashion też dodała dzisiaj post w takich samych spodniach i wyglądają na model "boyfriend" zgadza się? jeśli tak, to nie chcę być złośliwa, ale nie powinny być tak obcisłe jak u Ciebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) wiesz ja jestem wysoka więc gdybym podwinęła sobie te spodnie tak jak monilefashion to wyglądałabym komicznie ;) być może mamy inne rozmiary dlatego spodnie wyglądają na nas zupełnie inaczej ;) Pozdrawiam

      Usuń
  28. Zestaw bardzo mi się podoba, a parka jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  29. jak Ty mi sie podobasz za to ze umiesz sie ubrac a przy tym wygladasz na skromna ale pewna siebie kobiete , polczyc takie skrajnosci nei kazdemu sie udaje ,przeswietna stylizacja brałabym kurtke i czapke!!

    OdpowiedzUsuń
  30. podoba mi się :) kurczę nie często podobają mi się Twoje całe stylizacje tylko jakieś poszczególne elementy bo masz odmienny gust a tu taka niespodzianka :) rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczna różowa parka
    obserwuje
    http://indiesan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Hej :) czy to ta kurtka ? http://www.sheinside.com/Pink-Fur-Hooded-Zipper-Embellished-Fleece-Inside-Military-Coat-p-147996-cat-1735.html troszke inaczej wygląda na stronie a inaczej na Tobie :P dzięki za odpowiedz :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Te spodnie są okropne

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudownie wyglądasz!
    Zakochałam się w tej kurtce ;*

    OdpowiedzUsuń
  35. cute!!
    love your blog!!
    would you like to follow each other??
    just let me know!
    http://defishencia.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń