sobota, 29 marca 2014

3MASZ FASON - czyli trzy stylizacje z kozakami i bluzo-sukienkami


Hej Kochani ! Ostatnio coraz częściej przygotowuje dla Was posty składające się z jednej lub dwóch stylizacji. Robię to, ponieważ uważam, że wiele rzeczy da się ze sobą połączyć na różne sposoby i ja własnie takie różnorodne połączenia chce Wam pokazać. Dzisiaj przygotowałam trzy zestawy, w których elementem spólnym są kozaki, jednak motywem przewodnim są nie tylko one, ale także bluzo-sukienki, które są hitem sezonu wiosna-lato 2014! Mam nadzieje, że moje propozycje przypadną Wam do gustu i znajdziecie ciekawe inspiracje dla siebie. Teraz nie pozostaje mi nic innego jak tylko pozostawić Was więc z nowym postem, a dla wytrwałych, którzy przebrną przez trzy-częściowy post, przygotowałam na końcu ciekawą mam nadzieję niespodziankę. 


STYLIZACJA NUMER 1

Pierwsza stylizacja jaką dla Was przygotowałam zawiera w sobie śliczną sukienkę ze sklepu o który często pytacie,  mianowicie Sheinside. Kiedy zobaczyłam ją na stronie, bardzo mi się spodobała, jednak obawiałam się jak będzie wyglądała w rzeczywistości. Generalnie jestem, bardzo pozytywnie zaskoczona, gdyż wygląda naprawdę super i świetnie się układa. Do bluzo-sukienki dobrałam oczywiście czarne kozaki za kolano oraz torebkę, która także jest elementem wspólnym każdej stylizacji. 

Sukienka - TUTAJ klik / Kozaki - River Island / Torebka - Persunmall / Okulary - TUTAJ klik










STYLIZACJA NUMER 2
Bluzo-sukienka jaką wykorzystałam w drugiej stylizacji pochodzi z nowej kolekcji sklepu Papilion i posiada dwa, bardzo modne w tym sezonie elementy - skórzane rękawy oraz wyraźny, duży napis. Przedstawioną przeze mnie bluzo-sukienkę spokojnie możecie nosić także do spodni, czy leginsów. Przy odpowiednim doborze dodatków, z tego typu ubraniami, można stworzyć mnóstwo ciekawych i inspirujących zestawów na wiosnę. Mam nadzieje, że jeśli pierwsza stylizacja nie była do końca w Waszym stylu, to ta Wam się spodoba. A jeśli nie, to mam w zanadrzu jeszcze jedną.. znajdziecie ją oczywiście poniżej.

Sukienka - TUTAJ klik / Kozaki - River Island / Torebka - Persunmall / Okulary - TUTAJ klik



STYLIZACJA NUMER 3

Ostatnia stylizacja to połączenie luźnej bluzo-sukienki przypominającej mi koszulkę rodem z kolekcji koszykarzy. Na pierwszy rzut oka - sportowa tunika, może naprawdę fajnie wyglądać z eleganckimi dodatkami w postaci na przykład kapelusza, czy długich kozaków za kolano. Ostatnim elementem tej stylizacji, jest oczywiście czarna torebka. I jak się podoba Kochani?

Sukienka - TUTAJ klik / Kapelusz - Zara / Kozaki - River Island / Torebka - Persunmall







A dla wytrwałych, którzy przebrnęli przez cały post i obejrzeli wszystkie zdjęcie mam jeszcze niespodziankę w postaci filmiku z trzema stylizacjami, które dzisiaj przedstawiłam. Zapraszam Was do oglądania oraz wyrażania swoich, bardzo cennych dla mnie opinii. Jestem bardzo ciekawa, która z trzech stylizacji spodobała się Wam najbardziej? Pozdrawiam Was cieplutko Kochani !

24 komentarze:

  1. Jestem rozdarta między 1 a 2 :) ale wszystkie bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. obstawiła bym zestaw nr 3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczne sesje ostatnio robisz, ja sie zastanawiam nad numerem 2 lub 3 i sie zdecydowac nie moge ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. A czy mogłabyś dodać link do sukienki numer trzy? Przejrzenie całej strony int. w jej poszukiwaniu mnie wykańcza...także proszę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę - http://www.frontrowshop.com/product/new-york-city-dress :)

      Usuń
  5. 2 i 3 najlepsze... piękna jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie trzy podobaja mi sie niesamowicie ! musza ktoras miec !

    OdpowiedzUsuń
  7. Według mnie ostatnia najlepsza ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie stylizacje bardzo mi się podobają, ale według mnie najlepsza jest jednak ta pierwsza ;) Pozdrawiam Ola

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne stylizacje i bardzo fajny filmik, miło się go ogląda ;) Najbardziej podoba mi się numer jeden i numer trzy, kto by pomyślał, że taka sportowa sukienka będzie tak ładnie zgrywać się z eleganckim kapeluszem ;) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam piorka na sukienkach!

    Esterka zapraszam Cie do mnie, bo na blogu dzis blekitny plaszczyk o ktorym osttanio rozmawialysmy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie stylizacje są na prawdę świetne ! Ja najchętniej widziałabym się w stylizacji nr 3 ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie są boskie, ale moje serce skradła ta 3 :) Cudowna ta bluza <3
    Pozdrawiam/ MojeMalinoweLove

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie są TAKIE SAME, a nie różnorodne. Przykro mi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zgodzę się z Tobą :) elementem wspólnym są buty i torebka, gdyż to post i filmik z cyklu 3MASZ fason, więc właśnie na tym to polega iż jest wspólny element lub dwa, natomiast bluzo-sukienki są zupełnie inne i przedstawione w różnych wersjach. Pozdrawiam :)

      Usuń
  14. wszystkie super, chociaż nie w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie stylizacje są świetne.
    http://parkspati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Każda stylizacja ma w sobie to coś :) Genialne są !

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne masz włosy!
    Jak dla mnie, wygrywa pierwsza stylizacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne, proste stylizacje. Pierwsza podoba mi się najbardziej. Zazdroszczę przepięknych włosów! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. wszystkie stylizacje Ci bardzo pasują, ale zdecydowanie sukienka w piórka naj!

    OdpowiedzUsuń