piątek, 28 marca 2014

Asymetryczne szorty w dwóch odslonach..


Witajcie Kochani ! Korzystając z pięknej pogody i wypadu nad Zalew Zemborzycki, o którym pisałam Wam już w poprzednim poście postanowiłam przygotować dla Was kolejne stylizacje na cieplejsze dni. Tym razem mam dla Was dwa zestawy, w których motywem przewodnim są skórzane szorty. Mam nadzieje, że któraś z nich przypadnie Wam do gustu, gdyż jedna jest w stylu codziennym, natomiast druga - sportowym, tak aby każdy z Was mógł się zainspirować i znaleźć coś dla siebie. Zapraszam do obejrzenia zdjęć i oczywiście czekam na Wasze bardzo cenne dla mnie opinie, która z nich przypadła Wam do gustu bardziej.
Zdjęcia wykonała oczywiście niezastąpiona Pani fotograf - A Piece Of Anna <3 Jeżeli chcecie taką samą sesję to piszcie na priv! Pozdrawiam Was cieplutko i życzę Wam Kochani udanego weekendu oraz żeby słoneczko nie zawiodło i pogoda dopisała!


STYLIZACJA NUMER 1

Pierwsza stylizacja jest utrzymana w czarnej kolorystyce. Do skórzanych szortów dobrałam luźną bluzę z koronkowym motywem, eleganckie botki, dużą codzienną torebkę oraz ulubiony kapelusz. Chciałam Wam pokazać iż jedną rzecz można nosić na różne sposoby i przy doborze odpowiednich dodatków, pasuje zarówno do stylizacji sportowych, codziennych, jak i eleganckich. Jeśli jednak ta stylizacja nie przypadła Wam do gustu, to zapraszam Was na kolejną utrzymaną w całości w stylu sportowym.


Szorty - TUTAJ klik / Bluza - TUTAJ klik / Torebka - Persunmall / Botki - Zara / Kapelusz - Zara 







STYLIZACJA NUMER 2

Tak jak już wcześniej pisałam, druga stylizacja jest przygotowana na styl sportowy. Do skórzanych spodenek, czyli motywu przewodniego posta, dobrałam śliczną białą bluzę z transparentnymi wstawkami, która od kiedy tylko ją zobaczyłam, skradła moje serce! Reszta dodatków to białe bardzo wygodne trampki oraz okulary awiatorki, które są jednym z moich ulubionych modeli. 


Szorty - TUTAJ klik / Bluza - TUTAJ lub TUTAJ / Buty - Allegro / Zegarek - TUTAJ klik / Okulary - TUTAJ klik






36 komentarzy:

  1. ja wybieram druga stylóweczkę... cudna ta jasna bluzka

    OdpowiedzUsuń
  2. obydwie są fajne, ale nie podoba mi się, jak się układają te spodenki z przodu, białe butki kosmos :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam Cię wolę w sukienkach,spódniczkach ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojj nie potrafię wybrać! Każda stylizacja ma coś w sobie ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne szorty !! Stylizacja nr 1 wygrywa ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnie zdjęcie pierwszej stylizacji wygląda tak jakbyś miała wypuklosc w spodenkach... :D
    Spodenki mi się nie podobają, reszta miła dla oka ;)
    Pozdrawiam Edyta

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna bluza tylko szkoda, że biała. Skusiłabym się tylko na inny kolor gdyby był.

    OdpowiedzUsuń
  8. jak dla mnie to biały zestaw wygrywa!

    OdpowiedzUsuń
  9. rozwaliłaś system trzecim zdjęciem! Mega!
    :)
    PS. Boże dziewczyno co za nogi...

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie stylizacje świetne, chociaż ta druga chyba nieco bardziej przypadła mi du gusu :) Ależ Ty masz figurkę Estii <3 Pięknie kochana :* Buziaki piękna :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio sama zaopatrzyłam się w trójkątne szorty, tylko chabrowe. te jakoś dziwnie leżą, ale uwielbiam Twoje nogi i one chyba nawet w worku będa cudowne! *-*

    OdpowiedzUsuń
  12. super wygladasz w tych szortach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie pierwsza stylizacja :) kapelusz cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdecydowanie moim faworytem jest stylizacja druga :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Podobają mi się obydwie stylizacje, w pierwszej fajne buty i kapelusik, a Ty Esti jesteś zgrabną i ładną kobietą i pasują Ci takie spodenki;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oby dwie stylizacje wygladaja super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mogę się zdecydować na kupno tych sneakersów. Czy one są wygodne , bo jak je przymierzałam mam wrażenie ,że są jakieś szerokie i spadają jakby ze stopy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak poza tym co do tych spodenek , zdecydowanie stringi do takich obcisłych spodenek.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdecydowanie jestem za pierwszą stylizacją z czarną bluzą :) Świetnie pasuje do Ciebie jej krój! Zakochałam się w Twoich włosach <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Jezu jakie Ty masz wspaniałe nogi <3 Też chce takie haha :D Pierwsza stylizacja najbardziej mi się podoba :***********

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystko spoko tylko te spodenki są po prostu brzydkie i dziwnie się układają.

    OdpowiedzUsuń
  22. cute!!
    love your blog!!
    would you like to follow each other??
    http://defishencia.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  23. w ciemnej stylizacji Ci ladnie jak i w tej jasnej :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Stawiam na sportową stylizację choć najchętniej obie bym przyodziała ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne obie stylizacje <3 piękna jest ta czarna bluza :***

    OdpowiedzUsuń
  26. A czemu zegarek jest do góry nogami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zegarek nie jest do góry nogami ;) nosząc go na ręce i sprawdzając godzinę jest w dobrej pozycji a na zdjęciu wiadomo, że będzie w drugą stronę.. Pozdrawiam

      Usuń
  27. Masz piękne nogi i wszystko na Tobie dobrze wygląda

    OdpowiedzUsuń