piątek, 7 marca 2014

Black and pink..


Hej Kochani. Dzisiaj przygotowałam dla Was zestaw taki jak lubię najbardziej. Kobiece i zwiewne sukienki to mój ulubiony model! Przysłowiowa mała czarna pasuje niemalże do wszystkiego, jednak ja dobrałam do niej kozaki za kolano ze złotymi elementami, różowy płaszczyk, okulary aviatorki i dużą pojemną torebkę, którą pokazuje Wam ostatnio dość często. Zostawiam Was z nowym postem a ja właśnie wyjeżdżam do Warszawy. W jakim celu? Zachęcam do śledzenia mnie na instagramie TUTAJ zdradzę Wam kilka szczegółów. Życzę Wam miłego dnia moi Kochani oraz całego weekendu ! Buziaki !








Płaszcz - Cédric Charlier via LaRedoute
Sukienka - MOSHITO
Kozaki - River Island
Torebka - Beata Prejsnar
Okulary - Miss Wish

32 komentarze:

  1. Jak będziecie w Warszawie lub okolicach to zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo ja też byłam wczoraj w Warszawie. A co tam porabiałaś Kochana? :)

      Usuń
    2. Zostałam zaproszona na świetne warsztaty Maybelline New York i Project Runway - niebawem zamieszczę na blogu relację z tego wydarzenia :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  2. Płaszczy piękny ;)
    A Ty jak zawsze piękna ;)

    Jeśli zechcesz zapraszam na mój blog ;) - http://katarzynkowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. I znowu te buciki :) Prezentujesz się zjawiskowo :) Piękny odcień różu ma ten płaszczyk.

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem tak - jak zwykle stylowo, jak zwykle niebanalnie, jak zwykle znakomicie ! Bez żadnej wazeliny, ale masz dziewczyno dobry styl ;) W sumie dobry to mało powiedziane ... ;) Pozdrawiam , Ewelina ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Płaszczyk jest boski, a jego kolor... mmm... słodziutki :)
    Pozdrawiam, swiatcharlotty

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna kiecka ! Lubię twój płaszczyk ,ma śliczny odcień różu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniała stylizacja ! Płaszczyk ma wspaniały kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W jakim programie zrobiłaś ten napis u góry (Estelle Fashion) *-*?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie robiłam logo sama - to tylko mój projekt wykonany przez osobę, które wykonywała mi cały zaplanowany przeze mnie szablon bloga. Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  9. bardzo lubie!

    plaszczyk i buciki sa przecudne

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam połączenie czerni i różu:) pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny płaszcz, kozaki też mega! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. W tym zestawie wyglądasz bardzo kobieco!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna sukienka, płaszczyk, w ogóle cała góra. Te kozaki natomiast niekoniecznie :) Są nie w mim stylu. POzdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie wyglądasz. W płaszczu Ci do twarzy, a torebka i kozaki świetnie ze sobą współgrają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zachwycają mnie sukienki w tym fasonie! A do tego w połączeniu z muszkieterami wyglądają obłędnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. płaszczyk jest cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  17. WSPANIAŁA <3 uwielbiam max!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny kolor płaszczyka, uwielbiam połączenie różu z czernią :). Ogólnie nie przepadam kozakami za kolano, ale ty w nich świetnie wyglądasz :).

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie wyglądasz tej sukience i płaszczyku a filmik jest naprwdę genialny ! :) Podrawiam, Ada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za ciepłe słowa ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  20. bardzo fajny zestaw, płaszczyk jest cudny, ma uroczy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Doskonale wyglądasz! BArdzo mi się podoba Twój dzisiejszy look :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna stylizacja ;) A tak z ciekawości zapytam co to za nutka ( muzyka ) w twoim filmiku ?? Mogę prosić tytuł ?? Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń