poniedziałek, 31 marca 2014

Checkered coat + Film ze strojem dnia !


Witajcie Kochani ! Dzisiaj debiut na blogu ma post, który zapomniany czekał sobie na swoją kolej w folderze ZDJĘCIA.. Mam na sobie śliczny płaszczyk marki Asos, którego poszukiwałam dosłownie wszędzie i po długim czasie udało mi się go w końcu zamówić. Jest cieplutki i idealnie sprawdza się na chłodniejsze dni, więc poczeka sobie w szafie, aż do jesieni, gdyż nie przewiduje już spadków temperatury.. Dobrałam do niego ukochany kapelusz, skórzane spodnie, czarną torebkę oraz wygodne botki. Całość uzupełniła biżuteria, świetnie komponująca się z klimatem płaszcza. Mam nadzieje, że stylizacja się Wam spodoba. Pozdrawiam cieplutko!

Kapelusz - Zara / Płaszczyk - ASOS (TUTAJ klik) / Bluzka - River Island / Spodnie - KolekcjaStylu
Buty - Baldowski / Torebka - Persunmall / Biżuteria - TUTAJ klik












Kapelusz - Zara / Płaszczyk - ASOS (TUTAJ klik) / Bluzka - River Island / Spodnie - KolekcjaStylu
Buty - Baldowski / Torebka - Persunmall


42 komentarze:

  1. pięknie wyglądasz :) bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja i prześliczny płaszczyk:)
    Kochana powiedz mi jaki wymiar mają twoje zdjęcia? zarówno te poziome jak i pionowe:)
    Bardzo proszę o odpowiedź i pozdrawiam :*:*:*
    http://justynasstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja, bardzo ładnie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieknie ci w kapeluszu :) świetny płaszcz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się? Nawet bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna stylizacja ;D + bardzo ładna torebka
    http://siala-lall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. cudownie, plaszcz uwielbiam!


    ps. okulary sa korekcyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny look ;)))

    pozdrawiam live-style20

    OdpowiedzUsuń
  9. ładnie, chociaż bardziej w klimacie jesienny niż wiosennym ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz, buty cudowne!! :)
    Pozdrawiam/ MojeMalinoweLove

    OdpowiedzUsuń
  11. płaszcz i spodnie po prostu świetne :) ale z Ciebie laska! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. amazing color matching, love the coat!!

    http://celebritiesandfashionnews.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny zestaw. Szczególnie podoba mi się kraciasty płaszcz oraz skórzane spodnie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajny zestaw, super płaszcz, bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Twojego bloga, ale tym razem w zestawie to torebka zrobiła na mnie największe wrażenie, jest szałowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Płaszczyk genialny! Cały zestaw jest świetny! Bardzo mi się podoba Twój blog,obserwuję oczywiście! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też na ten płaszczyk polowałam, ale nie zdążyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zachwycasz :* Buty mnie zauroczyły ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Całe szczęście post doczekał się na swoją kolejkę bo bardzo fajny look kochana! Śliczny płaszczyk i jeszcze piękniejsze spodenki :) Cudnie Estii :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe wyglądasz, wszystko idealnie dobrane :)

    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna stylizacja! Bardzo fajnie dobrałaś do siebie rzeczy. Biżuteria też wygląda pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Do mnie ta stylizacja przemawia w stu procentach :D Bardzo stylowo, z charakterem ( bo i jest skóra ) i kobieco ! ;) Płaszcz jest genialny, pozdrawiam - Ewelina ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna stylizacja, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  24. widzę, że krata wraca do łask :) sama niedługo będę musiała sobie sprawić taki płaszczyk, ślicznie :*
    wejdziesz też do mnie? będzie mi bardzo miło, zwłaszcza, że przed chwilą dodałam nowy post :)
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  25. fantastycznie wyglądasz:) świetny płaszcz:)

    OdpowiedzUsuń
  26. spodnie rewelacyjne <3 wyglądasz czadowo Kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. całość jest świetna, bardzo mi się podoba ten zestaw! Pięknie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo pięknie;) Buty i płaszczyk świetne

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo pięknie;) Buty i płaszczyk świetne

    OdpowiedzUsuń
  30. Płaszcz robi wrażenie idealnie wszystko zestawiłaś!

    OdpowiedzUsuń