niedziela, 23 marca 2014

Codzienny wiosenny outfit


Witajcie Kochani ! Wczorajszy dzień był pełen wrażeń, gdyż miałam okazję prowadzić kolejne warsztaty modowe, tym razem w centrum handlowym Blue City w Warszawie, natomiast potem uczestniczyłam w spotkaniu blogerek i pokazie mody w Łodzi - oczywiście relacje z obu wydarzeń znajdziecie niebawem na moim blogu. Korzystając z ostatnich pięknych i słonecznych dni, przygotowałam dla Was codzienny zestaw idealne oddający mój ulubiony styl. Spodnie typu boyfriend świetnie zgrały się z sandałkami, które ostatnio robią furorę i są hitem wśród kobiet na całym świecie. Stylizacje uzupełniłam sweterkiem w panterkę, torebką w kolorze nude, naszyjnikiem oraz z powodu ostrego słońca także okularami.Mam nadzieje, że zestaw się Wam spodoba i będzie dla Was inspiracją na tego typu, piękne wiosenne dni. Życzę Wam miłego i słonecznego dnia Kochani !

Sweterek - tutaj KLIK / Spodnie - River Island / Torebka - tutaj KLIK / Sandałki - tutaj KLIK
Okulary -tutaj KLIK / Naszyjnik - tutaj KLIK












Sweterek - tutaj KLIK / Spodnie - River Island / Torebka - tutaj KLIK / Sandałki - tutaj KLIK
Okulary -tutaj KLIK / Naszyjnik - tutaj KLIK

57 komentarzy:

  1. Genialny, codzienny zestaw! Uwielbiam Twoje stylizacje! Pozdrawiam, Ada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło i cieszę się, że moje stylizacje Ci się podobają :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  2. Świetny look, bardzo podoba mi się dobranie spodni boyfriendów do takich sandałków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za miłe słowa ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  3. Jak zawsze wyglądasz pięknie :-) bardzo podobają mi się te sandałki i z chęcią widziała bym je u siebie na półce :-D tylko powiedz mi czy w palcach są bardzo szerokie? Bo mam bardzo duży problem z kupnem takich bucików, ponieważ mam bardzo wąskie stopy :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm ciężko mi troszkę odpowiedzieć na to pytanie, moim zdaniem nie są szerokie, mam normalną stopę nie za wąską nie za szeroką taką chyba standardową w rozmiarze 38 i na mnie dopasowały się idealnie :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  4. jak zawsze super :) pytanie.. czy te buty sa wygodne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;) co do sandałków to nie miałam okazji jeszcze spędzić w nich całego dnia, ale jak na chodzenie w nich przez 3 godziny non stop mogę stwierdzić iż są wygodne i godne polecenia :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  5. Sandałki piękne :) świetnie wyglądają z takimi spodniami :) Gratuluję :) życzę dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za tak ciepłe i miłe słowa oraz życzenia ;* Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  6. podoba mi się wszystko, uważam, że to idealnie skomponowany zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super wyglądasz:) świetne buty i torebka;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Slicznie wyglądasz :) bardzo ladny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz przepięknie :) Świetne jeansy

    OdpowiedzUsuń
  10. super wyglądasz, zestaw faktycznie wiosenny, bardzo świeży :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietnie . Podobaja mi sie spodnie musze sobie takie sprawic . :) calosc 10+

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;) Tego modelu niestety już chyba nie będzie, ale widziałam bardzo podobne w Sinsay i w nowej kolekcji River Island też coś podobnego na pewno się znajdzie :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  12. Bardzo ładnie wyglądasz, outfit świetny! Mi najbardziej spodobały się buty i torba!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz jak zawsze bosko ;)
    Sandałki piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Połączenie genialne :) A sandałki faktycznie to hit :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za ciepłe słowa ;* Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  16. wow! niesamowity zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładna elegancka torebka i szpilki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak zawsze obłędnie i zniewalająco.
    Bardzo podoba mi się takie połączenie i taki styl.
    IDEALNIE <3

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne połączenie , cudne masz buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. sweterek jest cudowny! I Twoje spodnie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo mi się podoba to połączenie... ja jednak nie mam przekonania do takich spodni i wybrałabym jasne rurki, ale Tobie jest ślicznie w takim zestawie

    OdpowiedzUsuń
  22. Un look muy primaveral, las sandalias y el bolso me encantan !!!
    Las fotos geniales !!!
    Besos
    Esperanza
    http://22carla1990nancybarbienenuco.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękny look ! Spodnie, bluzka i snadałki wyglądają razem genialnie ! Bardzo mi się podoba !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. gorgeus look dear, so stylish!!!

    http://thefashionprincessblog.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny zestaw, wszystko mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  26. jak lekko i świeżo, super wyglądasz ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. wow, podoba mi sie bardzo. sandalki sa slicznie, zreszta jak wszystko

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochana bosko wyglądasz w panterce!

    OdpowiedzUsuń
  29. dokladnie takiej torebki i butow potrzebowalam ,dziekuje;
    )

    OdpowiedzUsuń
  30. Stylowy zestaw :)
    Pozdrawiam, swiatcharlotty

    OdpowiedzUsuń
  31. Inspirujace :)

    Zapraszam na otwiarcie sklepu intenretowego i bloga marki SHOCK share&block
    http://shockshareandblock.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie polecam torebek z MissWish. Po zaledwie półtorej tygodnia zaczął pękać mi
    materiał na zszyciach rączek, zarówno od wewnętrznej i zewnętrznej strony.
    Początkowo odpisali mi, że nic nie widać, a za drugim razem, że to normalne.
    Słaba jakość i zupełny brak profesjonalizmu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Generalnie nie mogę odpowiadać za każdy model torebki. Ja osobiście kupiłam tam około półtorej roku temu dwie torebki (pokazywałam Wam je na blogu jeszcze pod koniec 2012 roku) i obie do dzisiaj mi służą. Ta którą prezentuje dzisiaj także wygląda na solidną, więc może po prostu trafił Ci się jakiś wadliwy egzemplarz, albo model - nie wiem :( Mnie osobiście nic złego nie spotkało i torebki z MissWish sprawdziły się super :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  33. no i blondynki w panterce wyglądają idealnie!
    Super look

    OdpowiedzUsuń
  34. Torebka skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń