sobota, 1 marca 2014

Dwie codzienne stylizacje ze wspólnym elementem..



Hej Kochani. Z uwagi na to, że bardzo spodobał się Wam pomysł dodawania kilku stylizacji z jedną rzeczą, bądź w jednej tematyce np. zestawów codziennych, jak dziś - postanowiłam, że takie posty na blogu będą pojawiać się coraz częściej. Dzisiaj elementem wspólnym stylizacji są bardzo wygodne i lubiane przeze mnie skórzane leginsy. Doskonale sprawdzają się w codziennych zestawach, co już zresztą kilka razy udowodniłam na blogu. Zestawy różnią się od siebie dość mocno więc mam nadzieje, że każdy znajdzie coś dla siebie. Teraz zostawiam Was już ze zdjęciami i opisami a ja idę spać, ponieważ dalekie podróże niestety mi nie służą, a właśnie wracamy z Poznania. Niedługo na blogu pojawi się relacja ze spotkania w tym pięknym mieście. Pozdrawiam Kochani!


STYLIZACJA PIERWSZA

Pierwszy zestaw to połącenie jeansu, skóry i beżowych dodatków. Na codzień zazwyczaj wybieram płaskie obuwie, ale czasami odstępstwo od normy także jest możliwe jeżeli buty są wygodne. Te które Wam dzisiaj prezentuje spełniają dany warunek. Pod kolor butów dobrałam torebkę, która musi być duża gdyż noszę w niej naprawdę mnóstwo rzeczy (jak to kobieta w swojej kobiecej torebce). Jeansowy płaszczyk idealnie nadaje się na wiosnę i będzie pasował do wielu zestawów, więc na pewno zobaczycie go jeszcze na blogu. Całą stylizację uzupełniły skórzane leginsy, czyli główna rzecz z dzisiejszego dość obszernego posta.










Kurtka - Banggood
Leginsy - Kolekcja-Stylu
Botki - stylefruits
Torebka - etorba
Zegarek - GUESS


STYLIZACJA DRUGA


Ta stylizacja to 100% odzwierciedlenie mnie na co dzień! Uwielbiam ciepłe czapki takie jak ta z Yeah Bunny, luźne tuniki, skórzane spodnie i naprawdę wygodne buty. W takich zestawach czuje się najlepiej gdyż łączę w nich modne dodatki i wygodę, która jest dla mnie bardzo ważna. W mojej codziennej stylizacji nie może zabraknąć także dużej torebki - na przykład takiej jak ta ze zdjęć. 









Kurtka - Sheinside
Tunika - Papilion.pl
Spodnie - Kolekcja-Stylu
Buty - Avangardshoes
Torebka - Beata Prejsnar
Czapka - Yeah Bunny

37 komentarzy:

  1. Pierwszy zestaw jest absolutnie moim faworytem, zdecydowanie bliżej mojego serducha :) Zestaw mega stylowy, oryginalny i przede wszystkim nie przekombinowany. Uwielbiam skórzane elementy, pudrowy kolor, a ta jeansowa kurteczka jest szałowa :) wyglądasz wspaniale :) Uwielbiam tu wpadać, bo zawsze coś się dzieje :) W takim razie czekamy na relację z Poznania :) Gorąco Cię pozdrawiam kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga stylizacja jest bardzo w moim guście :)
    Bardzo podobają mi się takie buty, ale wydają się dość duże. Jaki masz numer buta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiesz? ;)

      Usuń
    2. Jasne, że odpiszę ;) Byłam w podróży i rozładował mi się telefon, dlatego wcześniej nie mogłam. Nie są duże - mam rozmiar 38, czyli taki jak zawsze :) Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  3. Pierwsza stylizacja jest boska !
    Buty są cudowne ;) A ty coraz piękniejsza !! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. ładna torebka w pierwszym zestawie, w ogóle jak dla mnie ładniejszy od drugiego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. w pierwszej stylizacji buty są cudowne ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana w pierwszym zestawie kurteczka( mogę prosić o link) i buty są świetne ;)

    w drugim zestawie kurteczka boska ;)! co do kurtki jest ciepła czy bardziej wiosenna ?:) zastanawiam się bo zamówiłam już jakiś czas temu i obawiam się czy nie będzie mi za ciepło w niej ;);*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę http://www.banggood.com/Autumn-Fashion-Blue-Jean-And-Waist-Dust-Coat-p-79009.html?currency=GBP
      A co do drugiej kurtki to jest idealna na wiosnę gdyż nie jest za ciepła ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
    2. dziękuje bardzo ;) oo to super ;*:)

      Usuń
  7. drugi zestaw jest obłędny :)) tunika, spodnie, kurtka ! boskie :)
    kurtka jest zimowa ? czy bardziej przejściowa ? nie będziesz jej czasem sprzedawać ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jaki masz rozmiar tej kurteczki ?
      czekam na odpowiedź ;)

      Usuń
    2. Mam rozmiar S ;) Kurteczka nadaje się na cieplejsze zimowe dni oraz na wiosnę ;) Pozdrawiam

      Usuń
  8. Obydwie są ładne, ale według mnie stylizacja 2 lepsza ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Obydwie stylizacje są udane, chociaż bardziej w moim stylu jest pierwsza, a buty obłędne > widać, że poczułaś już wiosnę na którą każdy z nas czeka...:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurtki obie świetne *.*. Jeśli chodzi o stylizacje to mnie żadna nie powala w pełni, gdyż każda ma jakieś fajne ciuchy, ale niekonieczne w tym zestawieniu ;/.

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie stylizacje są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciężko zdecydować, która stylizacja lepsza :)

    Pozdrawiam, Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  13. obydwie stylizacje bardzo mi się podobają ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. oba zestawy super, a najlepsze jest to, że właśnie można stworzyć tak odmienne looki na tak charakterystycznym elemencie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. druga bardziej w moim guście, ale w 1 mega podobają mi sie buty i kurtka <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczną masz tę dżinsową kurteczkę, ale ja bardziej skłaniam się ku drugiej opcji - piękny i wygodny zestaw :).

    OdpowiedzUsuń
  17. obie stylizacje świetne:) uwielbiam skórzane spodnie/legginsy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. obydwie stylizacje mi się podobają, ale jakoś bliższa mojemu sercu jest jedyneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialne koturny i jeansowa kurtka *.* W ogóle stylizacja pierwsza świetna !

    OdpowiedzUsuń
  20. Buty z pierwszej stylizacji są cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się bardziej pierwszy zestaw :) Ten jeansowy płaszczyk jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. drugi zestaw bardziej mnie zachwycił, chociaż z pierwszego zazdroszczę torebki i parki ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Obie stylizacje są jak najbardziej w moim stylu ! W pierwszej urzekła mnie kurtka i buty, zaś w drugiej również kurteczka i generalnie cały look ;) Świetna " robota " , pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Stylish and comfortable casual outfits!
    You have beautiful eyes and hair;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pieknaaa :*! swietny jest ten plaszczyk ala jeans chyba sobie taki sprawie :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Jesteś przepiękna i bardzo kojarzysz mi się z Perrie Edwards :) Szczególnie jak masz upięte włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładne obie choć pierwsza bardziej do mnie przemawia! Buziaczki śliczna;*

    OdpowiedzUsuń
  28. Czy mogłabyś wstawić link do torebki z pierwszego zestawu , bo nie mogę jej znaleźć:( a jest pięknaaaaaaaaaaa.
    Z góry dziękuje;))

    OdpowiedzUsuń