środa, 5 marca 2014

Fluffy sweater and tulle..



Hej Kochani ! Dzisiaj mam dla Was post w którym królują różne odcienie szarości. Puchaty sweterek ma już chyba praktycznie każdy. Odkąd jeszcze w tamtym roku ten model opanował sklepowe wieszaki do mojej szafy trafiło 5 kolorów - różowy, czarny, beżowy, miętowy oraz szary, który pokazuje Wam dzisiaj. Dobrałam do niego śliczną spódniczkę z tiulem oraz długie kozaki. Z dodaktów wybrałam lustrzane aviatorki, srebrny zegarek oraz bransoletki. Jak podoba się Wam taki zestaw? Całuję Was !









Sweterek - ROMWE
Spódniczka - MOSHITO
Torebka - Monnari
Kozaki - Chicwish
Zegarek - Geneva 
Okulary - H&M

45 komentarzy:

  1. ooooooooooo jakie piekne zdjecia!!!! wyjatkowo mi sie dzis podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje i miło mi, że zdjęcia się podobają ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  2. Jestes sliczna dziewczyna stylizacja jest calkiem ladna ale osobiście uważam ze Cię dość mocno poszerza co nie wygląda korzystnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sweterek może faktycznie troszkę poszerza, ale moim zdaniem i tak wyglądasz super! ;) Ola

      Usuń
    2. Dziękuje bardzo za miłe słowa ;) poszerzenie to chyba efekt puchatego sweterka ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  3. Śliczna ta Twoja nowa stylizacja. Spódniczka to moje marzenie ;) Napisz Kochana z jakiego ona jest meteriału bo wygląda na taki jak by "dresowy" i czy nie gniecie seę mocno bo mamj na nią ochotę? ;) Pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) Jest to spódniczka bawełniana. Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
    2. Bardzo dziękuje za szybką odpowiedź ;) a możesz jeszcze napisać Esterko czy ten materiał się bardzo nie gniecie? Pozdrawiam, Ola

      Usuń
    3. Proszę, a jeżeli chodzi o materiał to nie gniecie się ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  4. Jedna z Twoich najlepszych stylizacji ! Uwielbiam ją, wszystko jest idealnie połączone ;) Powiedz jaki masz rozmiar tej spódniczki? Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo ;) Spódniczka z tego co pamiętam nie miała rozmiaru - ma rozciągliwą gumkę więc jest dobra na rozmiar S i M ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  5. Ale cudowne zdjęcia.. zakochałam się w nich i całej tej stylizacji ;) możesz napisać Esterko jaką masz tutaj pomadkę na ustach bo jest taka naturalna i subtelna? Pozdrawiam, Ada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo ;) na ustach mam tylko bezbarwną pomadkę NIVEA ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  6. Piękna cała stylizacja, buty są mega, a Ty Esterko wyglądasz ŚLICZNIE....:))*

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam się totalnie na modzie, ale cały set baaardzo przypadł mi do gustu. Moje kolory i fasony, szkoda że pogrubiają takie pączki jak ja, ale Ty wyglądasz świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o jaka piekna! buty są MEGA! a spódniczka mega ciekawa :o <3

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam takie puchate sweterki:) pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie wyglądasz, bardzo ładna ta spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna spódniczka i kozaki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Your shoes are so elegant wow!!

    http://celebritiesandfashionnews.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  13. W tym kolorze sweterka się zakochałam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miks faktur i kolorów ,bardzo udany :)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyglądasz! Jak dla mnie wszytko do siebie idealne pasuje i cieszy oko! Sweterek i kozaki cudowne *.*
    Prawie każdy? chyba w takim razie zaliczam się do mniejszości, bo taki sweterek JESZCZE u mnie nie zagościł :c

    OdpowiedzUsuń
  16. wspaniała spódniczka <3

    Pozdrawiam serdecznie
    Anru :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Spódnica mi się nie podoba, ale reszta jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  18. spódnica robi ogromne wrażenie! w połączeniu z kozakami wygląda obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Po Twojej minie nawet widać, że jestes wredna. Zawsze te same miny zołzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ktoś kto ocenia człowieka po minie nie jest wart nawet tego żeby mu odpisywać. Człowiek na poziomie wystawia ocenę danego człowieka po chociaż jednej rozmowie z nią, natomiast człowiek płytki ocenia po pozorach ;) Pozdrawiam

      Usuń
    2. Hehe, uśmiałam się z tego głupiego komentarza Anonima. Esti, współczuję Ci, bo dla mnie śmieszne są takie dyrdymały, ale Ciebie niestety pewnie niektóre dotykają:-( 3maj się, ja uważam, że minę masz bardzo sympatyczną:-) powodzenia!

      Usuń
  20. Najbardziej podoba mi się spódnica, bo jest zupełnie inna od wszystkich :) Cały zestaw ok, buty są ładne, chociaż nie w moim stylu i pewnie bym ich nie założyła :) Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam takie zestawienia, cudnie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz! Genialne połączenie odcieni szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Szalona spódniczka;) Na takich długich nogach jak Twoje prezentuje się idealnie Esterko;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne buty, natomiast spódnica nie przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  25. Kozaki według nie ładnie się układają, ale cała reszta świetna! W spódniczce się zakochałam!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Stylizacja robi wrażenie, na mnie jak najbardziej pozytywne ! Genialne bucisze i do tego moje ulubione okulary :D Pozdrawiam, Ewelina ;)

    OdpowiedzUsuń