wtorek, 18 marca 2014

Fur coat and maroon pants..


Hej Kochani ! Ostatnimi czasy musiałam odpocząć i zwolnić tempo, dlatego też zrobiłam sobie troszkę luzu i kilka dni przerwy od blogowania. Od jutra wracam do Was z wiosennymi nowościami, a dzisiaj przygotowałam jeszcze jedną stylizacje, którą znalazłam wśród tych starszych, nie dodanych na bloga. Ten zestaw to połączenie różnych odcieni beżu z kolorem bordowym. Idealnie nadaje się na co dzień. Ja dobrałam do niego wysokie lita, ale wedle uznania możecie dołączyć też do takiego połączenia, wygodne płaskie botki w kolorze torebki. Mam nadzieje, że pomimo tego, iż wiosna nadchodzi wielkimi krokami i niedługo sezon na płaszcze odejdzie w zapomnienie, to ta stylizacja będzie dla Was inspirująca. Pozdrawiam Was cieplutko i życzę miłego dnia oraz całego tygodnia !





Płaszcz - Sheinside
Sweterek - ROMWE
Naszyjnik - ROMWE
Spodnie - Reserved
Buty - CzasNaButy
Torebka - e-torba

41 komentarzy:

  1. Kolejna genialna stylizacja ! Jak Ty to robisz, że we wszystkim tak dobrze wyglądasz? Ja zamówiłam ten płaszczyk bo widziałam go u innej blogerki i wyglądałam jak balon :( natomiast na Tobie leży super i świetnie dobrałaś do niego inne elementy. Podziwiam i pozdrawiam ;) Ada

    OdpowiedzUsuń
  2. No nareszcie jesteś bo już się stęskniłam przez te kilka dni, za bardzo nas przyzwyczaiłaś do codziennych nowości na blogu ;) Stylizacja bardzo mi się podoba ;) Pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  3. Na zdjęciu na samej górze myślałam że to taka futrzana torba :) super!
    Edyta

    OdpowiedzUsuń
  4. całośc wygląda świetnie. Płaszcz rewelacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Płaszcz jest niesamowity! :)
    Nieziemsko wyglądasz, uwielbiam twój styl <3

    OdpowiedzUsuń
  6. cudnie kochana
    PS jakim aparatem robisz zdjęcia?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastycznie wyglądasz:) świetna kolorystyka;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Beże z bordem to strzał w dziesiątkę, świetnie te kolorki uzupełniają się nawzajem , tworząc subtelny i dziewczęcy zestaw :) Ten płaszczyk to masz przeuroczy :) Cieplutko pozdrawiam i miłego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny zestaw ;)
    Wszystko idealnie dobrane i pasuję do siebie ;)
    Płaszczyk jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam kolor twoich spodni!

    OdpowiedzUsuń
  11. płaszcz jest przepiękny i spodnie świetnie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ciekawe połaczenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Torebka i buty cudowne :) stylizacja fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie Ci wyszło to połączenie. Wyglądasz tak elegancko i...luksusowo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Płaszcz cudowny! Kolory pięknie razem wyglądają ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się, jasność przełamana ciemnymi spodniami :) Torebka przykuła moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lity, najwygodniejsze i genialnie się prezentujące buty! ;) stylizacja jak najbardziej TAK! ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna kolorystyka. Wybór butów u Ciebie nie zawsze gra w mojej stylistyce, ale zestaw na plus.

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialny płaszczyk i bardzo ciekawie prezentuje się z tymi spodniami !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jejku jak ja uwielbiam twoje stylizacje , Dlaczego one są takie idealne ???
    http://indiesan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. ale super masz ten płaszczyk, pierwszy raz taki widzę :) torebka i spodnie też mi sie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny płaszcz, super wyglądasz!!

    OdpowiedzUsuń
  23. I love your style!!!!
    http://andreafdezpiedra.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam połączenie bordowego z różnymi futerkami ! :)
    Pięknieee !

    OdpowiedzUsuń
  25. rewelacyjnie kochana ! jak zawsze zachwycasz :)

    OdpowiedzUsuń
  26. lubię do Ciebie zaglądać, ale irytuje mnie jedno. dlaczego do wszystkich zdjęć ustawiasz się jak pokraka??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pokraka? Hmm nie sądzę abym się tak ustawiała, ale skoro tak piszesz to może udziel mi rady okiem czytelniczki jak powinnam się ustawiać? Nie piszę tego z przekąsem, ani nie miło tylko serio, bo każde Wasze rady staram się analizować i brać sobie do serca ;) Pozdrawiam

      Usuń
  27. Esti wyglądasz znakomicie :) Ślicznotka :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten płaszcz to zdecydowanie nie moja bajka, ale muszę przyznać, że w całości prezentuje się bardzo fajnie i stylowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo zgrabnie w tych spodnich wyglądasz kochana!

    całuję

    OdpowiedzUsuń