poniedziałek, 10 marca 2014

Mietoweloveeeee...


Hej Kochani! Dzisiaj za oknem świeciło piękne słońce, a termometr wskazywał 16 stopni na plusie! Nareszcie zawitała do Nas ciepła wiosna co mnie ogromnie cieszy. Mam dla Was jednak jeszcze jeden zestaw na troszkę chłodniejsze dni, którego zapomniałam dodać wcześniej, więc dziś przyszła na niego pora. Takia stylizacja idealnie nadaje się na co dzień. Połącznie jeansów z dziurami, sweterka i miętowych a'la martensów z ciepłą jeansową kurtką to jedno z odzwierciedleń mnie na co dzień. Mam nadzieje, że zestaw przypadnie Wam do gustu. Życzę Wam miłego wieczorku Kochani oraz udanego całego nowego tygodnia! Buziaki !!!










Kurtka - Persunmall
Sweterek - ROMWE
Spodnie - Cubus
Buty - McArthur
Paznokcie - Eclair Nail Studio

49 komentarzy:

  1. jesteś w ciąży?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie jestem, a dlaczego pytasz? Raczej nie wyglądam jak bym była w ciąży ;) Pozdrawiam

      Usuń
    2. jesteś strasznie szczupła, nie wyglądasz owszem :) ale pomyślałam tak, bo na pierwszym zdjęciu masz taki jakby wystający, ciążowy pępek ;-d przepraszam :-p również pozdrawiam :)

      Usuń
    3. Nic się nie stało :) a jak będe kiedyś w ciąży to na pewno się o tym dowiecie i będzie Was czekało kilka miesięcy ciążowych stylizacji :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  2. Cudowne buty :) fajna stylizacja :)

    zapraszam do poczytania:
    patlaff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś przepiękna. Masz śliczne włosy <3! wszystko na TAK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za ciepłe słowa ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  4. Uwielbiam takie spodnie!
    Zapraszam również do siebie: http://stylofe.blogspot.com/
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna kurtka ;) Uwielbiam Twoje nogi! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie paznokci, jakie botki!!!<3 cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witak. Przez przypadek natknęłam się wczoraj na Twój blog i pochłonął mnie na cały niedzielny wieczór. Jesteś piękna i bardzo fotogeniczna! Na zdjęciach - razem z mężem- wyglądacie jak gwiazdy filmowe! Twoje stylizację- mimo że nie wszystkie w moim stylu są świetne. Na prawdę jestem pod wielkim ważeniem! TRZYMAJ TAK DALEJ!! Pozdrawiam cieplutko i... pozwolę sobie zaglądać tu częściej:-) Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za tak ciepłe słowa, to naprawdę miłe :) Pozdrawiam cieplutko i cieszę się, że mój blog tak bardzo Ci się spodobał :)

      Usuń
  8. Cudna Kochana z Ciebie Miętóweczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niebiesko total! Fajnie.

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  10. boskie butki:)Pogoda rzeczywiscie byla dzis cudna,rowniez w polnocnych Niemczech dzisiejsza przejazdzka rowerowa byla bardzo przyjemna:) w sloncu dochodzilo ponad 30stopni zdazylam delikatnie opalic ramionaa i zlapac delikatnego rumienca :)Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej plus 30 stopni? Zazdroszczę też bym chciała, aby taka pogoda była już w Polsce, ale mam nadzieje, że już niedługo i będzie piękne słoneczne lato ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  11. Fajna stylizacja, piękne miętowe buty i kurtka też i dodam, że bardzo ładnie wyglądasz > pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za miłe słowa ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  12. mam bardzo podobne Martensy, tylko o dwa tony ciemniejsze
    super wyglądasz
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej :) świetna stylizacja :) ale nie wiem czy zauważyłaś że inna blogerka tj. roksana fic która prowadzi bloga o tytule my style roksanna by roksanna fic cię 'kopiuje' np różowa parka czy też torebka w panterkę, podobne wypowiedzi, wprowadzenie na kolejnych postach itd. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :) Hmm nie jesteś pierwszą osobą, która mi o tym piszę, a sama też to zauważyłam, ale nie chcę tego nawet komentować gdyż nerwy bez potrzeby po raz kolejny nie są mi potrzebne :) Jak ktoś nie potrafi pisać własnych tekstów ani nie ma pomysłu na siebie to przecież najlepszym rozwiązaniem jest kopiowanie, tylko takim rozwiązaniem do niczego się nie dojdzie. Najwyrażniej nie każdy to rozumie, a szkoda bo bycie sobą to najważniejsze co może być w tej, że tak to ujmę branży, a kto prowadzi bloga z pasji, kto z innych powodów widać na pierwszy rzut oka :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
    2. Estelle czytam Twój każdy post gdyż uważam, że Twoje stylizacje są genialne. Zanalzłam bloga tej dziewczyny o której mowa wyżej i już w pierwszym poście widzę żywcem skopiowane teksty od Ciebie ! To jest poniżej krytyki jak tak w ogóle można niedojż że szablon bloga skopiowany to jeszcze czyjeś myśli? To jest po prostu kradzież..
      "Cześć Kochani ;* Dzisiaj przedstawiam Wam, aż dwie stylizacje. Pierwsza stylizacja jest kobieca natomiast druga jest męskim lookiem z udziałem mojego chłopaka." Niemalże identyczne wprowadzenie do posta jak u Ciebie - Ty przecież zawsze tak piszesz jak dodajecie stylizacje wspólne z mężem..
      Koniec posta tak samo żywcem skopiowany... "Do tego dodatki, które są Wam bardzo dobrze znane w wcześniejszych postów." ... dalej nawet nie zaglądam bo boje się, że zaraz przeczytam jakiś post identyczny cały bo po co się męczyć i coś zmieniać?
      Estelle to jest Twoja własność intelektualna ja bym tego tak nie zostawiła gdyż to jest kradzież najzwyklejsza w świecie kradzież, a takie osoby nie powinny prowadzić blogów.. bo blog to powina być pasja a nie zabawa..
      Aż ja się zdenerwowałam, więc współczuje Tobie jak dostajesz takie donosy, ale nie przejmuj się EstelleFashion jest tylko jedna i żadna kopia Ci nie dorówna ;) Pozdrawiam, Ola

      Usuń
    3. Hej Estelle, jestem tego samego zdania, co moje poprzedniczki. Odwiedziłam bloga tej dziewczyny i aż niemiło się na to patrzy, ona nawet się chyba z tym nie kryje, kopiuje stylizacje, wypowiedzi i szatę graficzną. Wyprzedaż szafy wygląda identycznie jak u ciebie...Moim zdaniem powinnaś coś z tym zrobić, to po prostu zwykła kradzież. Jesteś super osobą, masz świetne pomysły, jakby co jesteśmy z tobą :D. Trzymaj się kochana. Pozdrawiam. Iwona

      Usuń
  14. fajny zestaw, taki niebieski! :p ale nic bym nie zmieniła i chętnie bym go wrzuciła na siebie. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. kochana jakis czas temu obiecywałaś post o odchudzaniu:) ??? :) Napisz chociaż ile razy tygodniowo cwiczyłaś? i czy teraz tez cwiczysz? pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak post pojawi się za tydzień jak skończę dietę ;) pierwsza część na temat zabiegów jakie miałam wykonywane już była - post o elektrostymulacji pojawił się około 2 tygodni temu. Teraz przyjdzie czas na dietę oraz ćwiczenia ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  16. Swietne polaczenie:) delikatne, idealnie dopasowane. A przede wszystkim nieprzekombinowane:) super!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham tą kurtkę! Paznokcie idealne, buty też, ahh <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Bejbe jaki aparatem i obiektywem robisz foto? Mysle o wymianie mojego na 35mm f1.8 ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. mietowy kolor, jeden z moich ulubionych !
    buty i pazurki są mega ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mięta bardzo pasuje do Twojego typu urody :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gdzie były robione zdjęcia? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W lesie w pobliżu Lublina ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  22. Nogi to Ty kobieto masz do nieba! :) Paznokcie oczywiście genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna kurteczka i sweterek, cudne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. stylizacja boska, najbardziejm i się podobają parka oraz buty

    zapraszam do mnie http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak najbardziej w moim stylu! Rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cała kolorystyka powala - cudnie <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Rewelacyjna parka <3 mogłabyś podać link do niej?

    OdpowiedzUsuń