poniedziałek, 3 marca 2014

Pastel spring ..


Witajcie Kochani ! Kiedy ostatnim razem dodałam zestaw w kapeluszu bardzo się Wam on spodobał. Z uwagi na to postanowiłam przygotować dla Was kolejną wiosenną stylizację z tym modnym dodatkiem. Pstelowe kolory to mój wiosenny numer jeden. Kiedy robi się cieplej moja szafa wypełnia się rozmytymi, delikatnymi kolorami. Pierwszą nowością jest śliczna jasno-niebieska tunika z czarnym tiulem. Ta propozycja idealnie sprawdza się na co dzień zarówno do skórzanej spódniczki, jak i do leginsów. Inne dodatki to złota biżuteria, czarna torebka i ulubione kozaki, które niestety już niedługo będą musiały odejść w odstawkę, a ich miejsce zastąpią letnie czółenka i sandałki. Mam nadzieje, że ta propozycja przypadła Wam do gustu. Pozdrawiam Was ciepło Kochani !












Tunika - PresKA
Spódniczka - Fashionique
Kapelusz - Zara
Torebka - Chicwish
Kozaki - River Island
Zegarek - GUESS

32 komentarze:

  1. Hej, oglądałam Twój filmik, ten na blogu razem z mężem, i tu mam do Ciebie pytanie, będe wdzięczna za odpowiedź :) czy miałaś jakieś kłopoty z trądzikiem? bo na przybliżeniu na twarz widać że masz na buzi ślady po pryszczach, nie zauważyłąm tego nigdy na zdjęciach ale na filmiku już to jest widoczne. co stosowałaś do pielegnacji twarzy i czy masz teraz jakieś problemy z cerą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś bardzo dawno temu miałam problemy z trądzikiem i pomógł mi IZOTEK. To straszliwie silny lek na receptę, który ma mnóstwo skutków ubocznych, ale pozbyłam się trądziku raz na zawsze i teraz jestem bardzo zadowolona ze swojej cery. Pozdrawiam

      Usuń
    2. Izotek.. też go stosowałam i fakt na cere pomógł, ale do dzisiaj borykam się z zaburzeniami wzroku i suchą skórą :(
      A jeżeli chodzi o stylizacje to jest genialna ! ;) Pozdrawiam Ada

      Usuń
  2. ale cudnie <3
    te buty to Ci kiedys ukradne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Co tam kapelusz, torebka i buty moim numerem 1! ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pięknie wyglądasz ! Kapelusz to bez wątpienia dodatek dla Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super, profesjonalny blog :)
    zapraszam do wspolnej obserwacji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zachwycona tymi kozakami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna stylizacja urocza i mega dziewczęca .. !

    OdpowiedzUsuń
  8. cudna stylizacja , bardzo nam się podoba ;)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna stylizacja, tunika jest rewelacyjna ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Baby blue to mój must have na nowy sezon :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz zajebis..., no pięknie ;) to co pomyślałam w pierwszej chwili :) Super paznokcie, ciekawy kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna błękitna tuniczka :)

    Pozdrawiam, http://swiatcharlotty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Kapelusze uwielbiam w każdej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  14. spódniczka jest obłędna, muszę kupić taką samą bo się wręcz zauroczyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię zestawy z kapeluszem, a Twój jest jak zawsze baardzoo fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudnie wyglądasz ;)
    http://indiesan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna bluzeczka! Fantastycznie wyglądasz kochana! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Bosko wygladasz a całość prezentuje się niesamowicie.

    BUZIAKI

    OdpowiedzUsuń
  19. nie jestem fanką wysokich butów, ale torebka świetna <3

    Pozdrawiam serdecznie
    Anru :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie jestem przekonana do tych bluzek, ale butów bardzo zazdroszczę ;) Pozdrawiam, Ewelina ;)

    OdpowiedzUsuń