środa, 12 marca 2014

Pikowana sukienka w wiosennym wydaniu..


Hej Kochani !! Dzisiejszy dzień jest tak piękny, że skończyłam pracę wcześniej, dodaje dla Was nowy post i uciekam nad Zalew Zemborzycki, gdyż aż szkoda marnować ślicznego słoneczka na siedzenie w domu. Spacer to zdecydowanie lepszy pomysł - najlepszy na dzisiejszy dzień. Wracając do stylizacji mam tym razem na sobie pikowaną sukieneczkę, do której dobrałam moje ulubione kozaki za kolano River Island. Uzupełnieniem jest torebka w panterkę i lustrzane aviatorki. Mam nadzieje, że zestaw przypadnie Wam do gustu. Życzę miłego dnia spędzonego równie dobrze i aktywnie jak ja Moi Kochani! Przesyłam całusy !










Kurtka - Sheinside
Sukienka - aniesbrand.pl
Kozaki - River Island
Torebka - Persunmall
Okulary - MissWish

27 komentarzy:

  1. pięknie! bardzo mi się podoba ten zestaw:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka jest piękna ;)
    Zestaw fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zakochałam się w twoich butach<3
    są przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna stylizacja! Taka miejska, a jednocześnie elegancka. ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz perfekcyjnie! :)
    torebka jest genialna!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja, sukienka śliczna i kurtka również, wszystko fajnie zgrane;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pikowana sukienka boska! Świetna całość!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. oj tak, dzisiejszy dzień wymarzony na spacery :) a Twoja sukienka jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ stylizacja rewelacyjna , przepięknie wyglądasz :)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  10. Znakomita stylizacja, rewelacyjny płaszczyk i sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A mnie znowu zachwyca kurtka!

    OdpowiedzUsuń
  12. You look beautiful! Lovely dress and i love your long blond hair!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. BOSKO WYGLADASZ! CALE ZESTAWIENIE BARDZO MI SIE PODOBA

    życzę miłego dnia!
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. wyglądasz pięknie w naszej sukience! ;)

    OdpowiedzUsuń