sobota, 15 marca 2014

Sobotnie warsztaty Maybelline NY i Project Runway..


Hej Kochani ! Dzisiaj mam dla Was dość nietypowy post gdyż przygotowałam w nim relację ze wspaniałych sobotnich warsztatów z Maybelline New York na jakie zostałam zaproszona i w jakich miałam okazję uczestniczyć. Na wstępie chcę podziękować organizatorkom wydarzenia, przede wszystkim Moniczce, która zaprosiła mnie na warsztaty oraz całej przemiłej i przesympatycznej ekipie Maybelline, którą było mi niezmiernie miło poznać !! Nie muszę Wam chyba przybliżać co to za marka, gdyż jest jedną z najpopularniejszych na świecie i każda kobieta na pewno miała w swoim życiu styczność z kosmetykami Maybelline. Marka jest silnie związaną z modą, kreując makijaże modelek na  backstage’ach pokazów największych wydarzeń modowych na świecie takich jak  New York Fashion Week. W tym roku Maybelline NY ma także niezwykłą przyjemność uczestniczyć w  zupełnie nowym, wyjątkowym wydarzeniu jakim jest Project Runway, który na pewno bacznie śledzicie, prawda? Ja też już nadrobiłam swoje zaległości spowodowane brakiem telewizji i jestem na bieżąco. Jeśli macie jakieś pytania dotyczące makijażu to eksperci marki Maybelline z chęcią Wam pomogą, możecie pisać na ich opficjalnym fanpage.  Maybelline NY jako oficjalny kreator makijażu  wspiera  to niezwykłe przedsięwzięcie, które odbije się z pewnością szerokim echem w świecie mody w Polsce. A Wy Kochani macie już swojego faworyta w programie? Czyje projekty podobają się Wam najbardziej? 



Tak jak wspomniałam Wam na początku posta miałam okazję uczestniczyć w warsztatach Maybelline NY i Project Runway. Jak dla mnie były bardzo ciekawe i interesujące oraz mogłam się na nich wykazać swoją kreatywnością, ale o tym dlaczego opowiem Wam w dalszej części posta. Warsztaty były prowadzone przez oficjalnego makijażystę Maybelline - Grzegorza Kasperskiego, który również j jako projektant modydoskonale zna najgorętsze trendy sezonu. Zapoznałam się z nowymi kosmetykami marki, które miały swoją premierę w programie Project Runway oraz określić swój typ urody i mieć wykonany makijaż pasujący do mnie, który widoczny jest na zdjęciach. Mi podobał się bardzo i dzięki uprzejmości Maybelline będe mogła wykonywać go częściej, a dodatkowo nie tylko ten ale i inne makijaże oraz co jakiś czas będe Wam pokazywała w postach oraz filmikach kosmetyki które urzekły mnie i których używam do mojego makijażu. Niedługo przedstawię Wam także pomysł na który wpadłyśmy wspólnie z Anią i który jest ściśle powiązany z pięknem, makijażem i stylizacjami, ale o tym także opowiem Wam przy innej sposobności, jednak wiem, że pomysł na pewno bardzo się Wam spodoba !! Więcej szczegółów póki co nie mogę Wam jednak zdradzić... ale już niebawem.. 


Tak jak wspomniałam powyżej, miałam okazję wykazać się sporą kreatywnością. Na warsztatach zostało przygotowane dla nas zadanie rodem z Project Runway (zdjęcia w poście poniżej)... każda z uczestniczek warsztatów miała do wyboru jedną z koszul.. kiedy już wybrałyśmy swój typ kolejnym krokiem była zmiana tej zwykłej rzeczy w coś wyjątkowego i nietuzinkowego. Zadanie było bardzo fajne i ciekawe. Swoją jeansową koszulę z pomocą uprzejmej krawcowej Justynki, która służyła nam wspaniałą pomocą, zamieniłam na śliczną i dziewczęcą sukienkę z czarnym tiulem i głębokim deloktem. Lubie takie wyzwania i nawet nie wyobrażacie sobie ile frajdy potrafi sprawić stworzenie coś swojego z tak naprawdę niczego.. Zostałam zainspirowana do przeróbek starych rzeczy, które bez celu leżą od kilku lat w szafie i zajmują tylko miejsce, z pewnością niedługo coś "nowego-starego" Wam pokażę..






Tak jak pisałam powyżej każda z nas mogła wybrać tylko jedną koszulę. Mnie najbardziej urzekła prosta a'la jeansowa. Dwa rozmiary za duża, ale jak widać chcieć to móc! Generalnie kończąc już moje wywody dzień zaliczam do bardzo udanych, a wydarzenie zorganizowane świetnie dało mi mnóstwo pomysłów i inspiracji nie tylko makijażowych ale i jak widać modowych... Jeszcze raz dziękuje całej ekipie Maybelline NY i przesyłam Wam pozdrowienia oraz buziaczki z Lublina !


SUKIENKA ZAPROJEKTOWANA I USZYTA NA WARSZTATACH




23 komentarze:

  1. Za bardzo "obciaza" twoją twarz taki makijaż.. Wolę cię w bardziej naturalnej wersji.
    Edyta

    OdpowiedzUsuń
  2. hmmm makijaż jakoś nie przypadł mi do gustu, ale koszula wow, wyszła idealnie!
    A buty cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie... zazdroszczę warsztatów...

    OdpowiedzUsuń
  4. Według mnie nie do końca pasuje Ci ten makijaż, Tak jak Edyta wolę Cię oglądać bardziej w delikatnym makijaży. Ale najważniejsze że Tobie pasował, reszcie nie musi. Pozdrawiam :)
    Marlena

    OdpowiedzUsuń
  5. za mocny makijaż, nie pasuję ci ;/
    A sukienka fajna i pomysłowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie wyglądaszzz ;-) ogólnie świetne wydarzenie ;-))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też Cię wolę w codziennym makijażu,ale wszystkiego trzeba w życiu spróbować. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszcze warsztatow, ale dokladnie makijaz nie dla Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Makijaż fatalny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem nie jest fatalny, zresztą był wykonywany z tego co widzę przez głównego makijażystę Maybelline. Jest po prostu mocny i inny niż zwykl ale bardzo ładnie pasuje do Estelle i podkreśla jej oczy. Pozdrawiam

      Usuń
    2. Moim zdaniem makijaż wygląda świetnie. Fajnie podkreślone oko nadaje twarzy charakteru.

      Usuń
  10. Makijaż wgl do Ciebie nie pasował. Zdecydowanie za mocne i za ciężkie kolory do Twojej delikatnej twarzy. Ale koszula robi wrażenie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. a mi się makijaz podoba ;) tak samo jak buty - genialne! :)
    zazdroszczę warsztatów ;)
    http://carmenlolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Esti - niesamowity makijaż i przepięknie wyglądasz kochana! Świetny look :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo podoba mi się twój makijaż jestem bardzo ciekawa czego użyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widać było ciekawie :)

    http://www.prettylittlefashionistaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialna sukienka - bardzo oryginalna ! Świetny makijaż i bardzo łądnie podkreśla Twoje oczy !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super warsztaty, naprawdę zazdroszczę, że mogłaś brać w nich udział i że mogłaś się wykazać taką kreatywnością. Sukienka wyszła Ci naprawdę super i bardzo mi się spodobała, nie myślałaś o wypuszczeniu swojej własnej kolekcji kiedyś? Pozdrawiam, Ada

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak racja, kochana makijaż jest po prostu za wulgarny i dlatego nie pasuje do Ciebie. Naturalnie znaczy pięknie :) Jak oceniasz samo projektowanie, ciężka praca?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. makijaż, szczególnie oczy, jak najbardziej mi się podobają, natomiast koszulo-sukienka nieco zbyt luźna, brak wyraźnie zaznaczonej talii sprawia, że nieco odebrała ci kształty, jaśniejsza góra w dodatku optycznie poszerzyła cię w tych partiach, pomysł oczywiście fajny, tylko wg mnie wymagał by jeszcze lekkiego podkręcenia.

    OdpowiedzUsuń
  19. wow, zazdroszczę! plus masz świetny makijaż!


    + właśnie wróciłam do bloggowania po krótkiej przerwie, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo pięknie wyglądasz;) Twoje styliazcję są cudne ;*

    OdpowiedzUsuń