wtorek, 25 marca 2014

Sukienka niczym dzielo sztuki !

Witajcie Kochani ! Jak Wam minął piękny weekend? Mi bardzo fajnie i ciekawie, ale stanowczo za szybko. Relację z tego co robiłam niedługo znajdziecie na moim blogu.. Odbiegając jednak od tematu, to ogromnie się cieszę, że nareszcie mamy kalendarzową wiosnę! Na znak mojej radości przygotowałam dla Was iście wiosenno-letni post. Jak zapewne wiecie, gdyż wiele razy to podkreślałam - uwielbiam zwiewne i ciekawe sukienki. Bez wątpienia ta którą Wam dzisiaj pokazuje taka jest. W szafie czekała na swoją kolej już kilka miesięcy, gdyż zamówiłam ją na jesień ubiegłego roku. Idealnie zgrała się z beżowymi, bardzo wygodnymi bucikami. Takie zestawy są moim zdaniem bardzo kobiece i subtelne. Ponadto mają w sobie zarówno nutkę elegancji jak i wygody, a to bardzo sobie cenię. Na pewno jeszcze nie raz zobaczycie na moim blogu podobny zestaw. Pozdrawiam Was cieplutko !

Sukienka - TUTAJ klik / Buciki - TUTAJ klik / Puzdereczko - Allegro / Okulary - TUTAJ klik







Sukienka - TUTAJ klik / Buciki - TUTAJ klik / Puzdereczko - Allegro / Okulary - TUTAJ klik


Zdjęcia wykonała A Piece Of Anna. Kochane z uwagi na to, że wiele z Was pyta mnie o zdjęcia, wspólnie z Anią wpadłyśmy na pomysł aby wykonywać takie sesje także Wam! Jeśli macie ochotę mieć takie same zdjęcia proszę o kontakt na priv w celu omówienia szczegółów oraz uzyskania więcej informacji.

45 komentarzy:

  1. Kochana ile cm masz w udzie? bo zgrabne nóźki :) porównam ze swoimi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, że dopiero odpisuje ale wcześniej nie miałam kiedy się do tego zabrać. Szczerze mówiąc to teraz nie wiem gdyż kiedy chodziłam na elektrostymulacje to mierzyłam się na bieżąco, a póki co nie dorobiłam się jeszcze swojego centymetra... :) od poniedziałku znów zamierzam zacząć chodzić na kolejną serię elektrostymulacji więc jak mi przypomnisz to na pewno się zmierzę i podam Ci moje wymiary :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  2. No ślicznie, tak kolorowo i wiosennie. Sukienka CUDO, buciki super a Ty wyglądasz Prześlicznie....)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne zdjęcia a ta stylizacja to jedna z Twoich najlepszych, uwielbiam Cię w takim wiosennym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nie komentowałam z braku czasu ale skrupulatnie oglądam każdą stylizację, ta jest naprawdę świetna, wyglądasz kobieco i subtelnie a to właśnie Cię wyróżnia. Pozdrawiam serdecznie, Ola

    OdpowiedzUsuń
  5. I właśnie w takich zestawach lubię Cię oglądać. Buty są świetne. Pozdrawiam również ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie pasuja do ciebie kochana takie okulary,reszta super pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. stylizacja super , ale moglabyś ją pokazać w maju..
    dopiero zaczęła się wiosna a Ty już golymi nogami i w sandałkach, latem będziesz pokazywała stylizacje " bikini " ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;) Hmmm skoro było ciepła a na słońcu termometr wskazywał 26 stopni to dlaczego miałam nie pokazać takiej stylizacji teraz? Uważam, że to nic złego i skoro jest pogoda to trzeba ją dobrze wykorzystać. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  8. Zjawiskowa jest ta sukienka!!!! :) Świetnie skrojony fason, idealnie na Tobie leży, do tego ten oryginalny motyw... no cudo!!! Absolutnie wyróżnia się na tle innych :) A tych włosów wciąż zazdroszczę... zawsze się zastanawiałam, ale w końcu muszę zapytać, Twoje czy dopinki? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oj piękna jest... i te Twoje włosy... cudowna!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. nie podoba mi się krój sukienki, ale z pewnością jest nietypowa! No i ślicznie w niej wyglądasz, a okulary chętnie bym ukradła! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. sukienka śliczna, ale mnie na kolana powalają buty! :) A u mnie na blogu jest już fotorelacja z naszego spotkania w weekend, zajrzyj :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zastanawialam sie juz daaaaawno nad nia cz by czasem nie kupic :) sliczna jest!

    OdpowiedzUsuń
  13. sukienka rzeczywiście fantastyczna;)

    OdpowiedzUsuń
  14. sukienka jest ładna, ale znów dodała bym jej kilka centymetrów długości i wówczas z pewnością była by bardziej praktyczna, a tak to wydaje mi się dobra głównie na okoliczności typu impreza ze znajomymi ;)
    a czy można wiedzieć z jakiego materiału wykonana jest ta sukienka? bardzo mnie to zastanawia, a po zdjęciach nieco trudno coś stwierdzić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienka jest wykonana z szyfonu :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  15. Buciki i torebeczka bardzo przypadła nam do gustu :)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  16. Print na sukience jest naprawdę fenomenalny!

    OdpowiedzUsuń
  17. Można linka do tej torebeczki ? cudna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety torebeczka była kupiona już około rok temu więc jest teraz niedostępna, ale na allegro wpisując frazę "torebka puzderko" znajdziesz wiele ciekawych i podobnych modeli ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  18. Cudna jest ta sukienka , chciałam ją kupić ale dla mnie odrobinę jest za krótka

    OdpowiedzUsuń
  19. ladnie, ale od patrzenia zimno mi sie zrobilo ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. ładnemu we wszystiij łądnie , ale to prawda ze to dzielo sztuki hehe

    OdpowiedzUsuń
  21. Sukienka faktycznie jest dziełem sztuki, piękna!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. cudownie wyglądasz:) świetna ta sukienka;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak dla mnie - IDEALNIE kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  24. sukienka nie w moim stylu, ale buty super ;)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Buty i okulary wymiatają <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam,super blog jestes ładna kobietka :) mam pytanie jestes z Lublina czy znasz moze zaklad fryzjesrki LOKO Kamil Skrzypek podobno meisci sie na krakowaskim? :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ile bym dała Kochana za takie zgrabne nogi jak Twoje!! :*// Iwetta

    OdpowiedzUsuń
  28. Ile ja bym dała Kochana za takie piękne nogi jak Twoje :) :* //Iwetta

    OdpowiedzUsuń
  29. zachwycają mnie buty i okulary - piekne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Sukienka faktycznie jak dzieło sztuki, ale z przykrością donoszę, że ta sztuka, Cię poszerza!

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam ;) Wspaniała sukienka, do tego świetne buty - całość prezentuje się znakomicie po prostu ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Sukienka jest śliczna, uwielbiam takie "malowane" ubrania. Buty mi się nie podobaja.

    OdpowiedzUsuń