czwartek, 13 marca 2014

White dress and sandals with chain..


Halooooo Kochani! Tak jak Wam już pisałam przeogromnie cieszę się z tak wczesnego nadejścia wiosny. Patrząc na dzisiejsze zdjęcia, może pomyślicie sobie o mnie, iż zwariowałam, ale uprzedając Wasze pytanie - nie, nie było mi zimno. Temperatura 20 stopni na słonku idealnie nadaje się jak dla mnie do pokazywania sukienkowych inspiracj, których niedługo na blogu zagości bardzo dużo. Tym razem przygotowałam dla Was delikatne i kobiecie połączenie sukienki w kolorze ecru oraz beżowych sandałków z łańcuchem na które polowałam od dawna i trafiły w końcu do mojej kolekcji. Na pewno zobaczycie je jeszcze w stylizacji codziennej, którą już dla Was zrobiłam i w przyszłym tygodniu pojawi się na blogu. Wracając do sukienki, prasowanie tego typu tkanin nie jest łatwe, polecam Wam więc prasowacz parowy SteaMaster, który radzi sobie z każdym zagnieceniem doskonale! Mam nadzieje, że stylizacja przypadnie Wam do gustu i będzie dla Was inspiracją na nadchodzący sezon weselno-imprezowy oraz na ciepłe wiosenno-letnie dni. Przesyłam cieplutkie pozdrowienia oraz całusy!





Sukienka - ASOS via Diamonds Colthes
Sandałki - DeeZee
Puzderko - Allegro
Zegarek - GUESS

66 komentarzy:

  1. sukienka prezentuje się cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  2. czemu nie ma ani jednego zdjęcia przodem?

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie, tylko dlaczego nie pokazane zadne zdjęcia z przodu?

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ szaleństwo! ;) brakuje mi tylko zdjęcia z przodu.. ta sukienka wygląda wspaniale z boku, więc pewnie i z przodu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A przod sukienki jak wyglada?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. zmysłowo, kobieco.. idealnie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. super wyglądasz:) ps. a pojawi się post z sukienkami wiosna-lato gdzie będzie można znaleźć coś na wesele?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. KOCHANI SUKIENKA Z PRZODU JEST PROSTA - NIE MA ZDJĘCIA GDYŻ KARTA PAMIĘCI ODMÓWIŁA MI POSŁUSZEŃSTWA :( I TAK CUD, ŻE URATOWAŁAM CHOCIAŻ TE KILKA ZDJĘĆ JAKIE DODAŁAM. Pozdrawiam Was cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. proszę o zdjęcie przodu, wraz z butami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna jest ta sukienka!!! Nie mogę się naptrzeć. Szkoda właśnie, że nie udało się dodać przodu

    OdpowiedzUsuń
  11. URATOWAŁAM JEDNO ZDJĘCIE Z PRZODU - PASKUDNE, ALE SPECJALNIE DLA WAS :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie Ci w bieli :)
    Wyglądasz fantastycznie!♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna stylizacja ale...włosy! jeszcze piękniejsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie wyglądasz, tylko kurcze co się stało z udami? Czy mój komp kolory przekłamuje? Bo jakieś plamy na nich masz :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna stylizacja, ale moim zdaniem to gruba przesada z letnią sukienką i gołymi nogami o tej porze roku.

    OdpowiedzUsuń
  16. pięknie :) ale chyba zimno :/ bry

    OdpowiedzUsuń
  17. przepiekne sandaly! uwazam ze dodaja wyrazu calej stylizacji

    www.blogdrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. wow! i sukienka i buty to cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wow, jesteś przepiękna! a ta stylizacja? mega :))

    OdpowiedzUsuń
  20. boska sukienka i do blond rozpuszczonych włosów wygląda bajecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie, sandałki powalają :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądasz jak gwiazda z czerwonego dywanu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudownie wyglądasz! Sukienka jest śliczna, cała reszta zresztą też. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudownie wygladasz, tak anielsko ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pogoda faktycznie pozwala na takie sety, wiosna pełną parą :-) Ty wyglądasz przepięknie!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. To chyba jeszcze nie lato i za wcześnie na takie stylizacje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było bardzo ciepło, a kilka z Was prosiło mnie o inspiracje z sukienkami więc zrobiłam takie zdjęcia - nie było mi zimno i nie jestem chora - wyprzedzjąc już kolejne pytanie ;) Pozdrawiam

      Usuń
    2. tere morele! nie było Ci zimno, tylko spójrz na dziwny kolor Twoich nóg! Laska jest marzec a nie sierpień! Po co tak oszukujesz swoich czytelników takimi stylizacjami na sile i na potrzeby bloga?

      Usuń
    3. Nie, nie było mi zimno. Ty lepiej spójrz, że na zdjęcie jest nałożony niebieski filtr i dlatego moje stopy wyglądają tak, jak by były sine i zmarznięte. Nie jest to także stylizacja robiona tylko i wyłącznie na potrzeby bloga, tylko stylizacja o którą prosiło wiele czytelniczek, piszących do mnie wiadomości na temat propozycji sukienek i butów na zbliżające się wesela i inne ważne okazje. Pozdrawiam

      Usuń
    4. To jest stylizacja na potrzeby bloga nieadekwatna do pory roku i czegokolwiek http://anna-and-klaudia.blogspot.com/2012/12/blue-dress.html. Na blogu tej pani znajdziecie wiele podobnych... Dajcie spokój Esterze :)

      Usuń
  27. Przepięknie Ci w takiej stylizacji, + za fryzurkę:)
    p.s: nie zmarzły Ci nóżki?:)

    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;) Nie, nie zmarzły - wręcz przeciwnie było mi ciepło ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  28. piękna sukienka, czuć u Ciebie już lato...;)

    OdpowiedzUsuń
  29. hej Estelle, czy sandałki są wygodne ? :) zastanawiam się nad kupnem podobnych na wesele :) Pozdrawiam. Iwona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sandałki są bardzo wygodne i godne polecenia - sama zamierzam je ubrać na wesele, które mam w kwietniu ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  30. Po pierwszym spojrzeniu na zdjęcia myślałam, że pochodzą one z wakacyjnego wyjazdu.

    OdpowiedzUsuń
  31. Slicznie Ci w bieli:) ladnie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  32. pięknie wyglądasz w tej sukience:) a takie sandałki zamierzam sobie kupić;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kochana wyglądasz jak gracka bogini :) Wspaniale, bardzo delikatnie i świeżo :) A te sandałki masz zjawiskowe! :) Cieplutko Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo elegancka sukienka, a raczej suknia, wytworna, buty również bardzo eleganckie, wyjściowe, całość wytworna, na wyjątkowe okazje jak dla mnie. Torebka, zegarek i bransoleta super ze sobą zgrane.

    OdpowiedzUsuń
  35. o jacie, przepiękna jest ta sukienka! I buciki pieknie się prezentują! Masz bardzo ładne łydki ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszytko pięknie, ale jednego dnia dodajesz zestaw z kozakami za kolana a drugiego sandały i gołe nogi. OMG!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Tak myślałam, że to Ty. Spotkałam Cie wczoraj w River w Plazie :)
    Piękna sukienka, w takich delikatnych stylizacjach jest Ci najlepiej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Masz przepiękne włosy. Fryzura jest powalająca :)

    OdpowiedzUsuń
  39. wspaniała sukienka <3

    Pozdrawiam :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajnie, wiosennie, słonecznie POZYTYWNIE :)
    pozdrawiam
    obserwujemy? :*

    OdpowiedzUsuń
  41. cudowna sukienka!
    Z tymi sandałkami tak pięknie elegancko to wsyzstko wygląda, cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  42. Przepiękna sukienka i świetne sandały. :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  43. nie mozna poczekac do lata???? by prezentować takie stylizacje???? sorry ale to juz przesada latac w marcu w sandałkach .....nogi sine .....ale co tam...

    OdpowiedzUsuń