sobota, 8 marca 2014

Wiosenny luz.. | Lutowy GLOSSY BOX


Hej Kochani ! Jak już zapewne wiecie, gdyż kilka razy o tym pisałam lubię zarówno styl elegancki jak i luźny. Na blogu staram się Wam pokazać stylizacje oddające mnie i moje zamiłownie do łączenia różnych stylów. Tym razem przy okazji pobytu w Poznaniu i spotkania blogerek (niedługo obszerna relacja pojawi się na bogu) postawiłam na luz z odrobiną dodatków jakie bardzo lubię w postaci, panterki, złotych blazek oraz futeka. T-shirt z nowej kolekcji Reserved idealnie sprawdza się także jako sukienko-tunika. Uważam więc, że jak na swoją cenę 49,90 jest naprawdę waty zakupu. Dobrałam do niego czarne spodnie, które także pochodzą z nowej kolekcji marki Reserved, jeansową kurtkę z futerkiem, metaliczną kopertówkę i nowość w mojej szafie na którą polowałam od dawna, a mianowicie białe trampi ze złotymi dodatkami. Idealnie pasują one zarówno do spodni jak i spódniczki lub sukienki co udowodnię Wam w jednym z kolejnych postów. Zapraszam Was do ogladania i mam nadzieję, że stylizacja przypadnie Wam go gustu. Dzisiaj post składa się z dwóch cześci - modowej oraz kosmetycznej, dlatego zostawiam Was już z tekstem, zdjęciami i fiilmikiem recenzującym lutową edycję pudełeczka Glossy Box. Pozdrawiam Was cieplutko Kochani i życzę udanej soboty !!!












Kurtka - Sheinside
T-shirt - Reserved
Spodnie - Reserved
Buty - Stylowe Buty
Kopertówka - MOHITO
Zegarek - Guess

GLOSSY BOX


Kochani na wstępie chcę Was bardzo przeprosić za to, że opinia o pudełeczku lutowym pojawiła się dopiero w marcu, ale byłam chora i nie mogłam wydukać z siebie ani słowa, a chciałam do posta jak to zazwyczaj bywa dołączyć także film. Nareszcie się udało i mam dla Was recenzję! Zapraszam więc na obszerny post ze szczegółowymi opisami oraz na filmik jaki nagrałyśmy dla Was razem z Anią. Obiecujmy, że marcowa edycja pudełeczka GLOSSY BOX pojwi się na blogu jeszcze w tym miesiącu. Lutowe pudełko możecie zamówić TUTAJ albo ewentualnie pomysleć nad pakietem na 3 lub 6 miesięcy - wtedy każde pudełeczko wychodzi taniej. 


L’Oréal Paris La Manicure Odżywczy Eliksir do Paznokci 7 w 1 - Pierwsza kuracja L'Oreal Paris zwalczająca 7 oznak zniszczonych paznokci. Fomuła z olejkiem arganowym i witaminą E, sprawia, że paznokice są: chronione, mocniejsze, gładsze, błyszczące, mniej łamliwe, odżywione i mniej rozdwajające się. Osobiście jeszcze nie miałam okazji jej zastosować, gdyż mam obecnie przedłużone paznokcie, ale jak tylko je zdejmę to na pewno dam moim paznokciom kurację w postaci tej odżywki której już sam opis bardzo mnie zaciekawił i nie mogę doczekać się "spektakularnych" efektów n moich słabych paznokciach.


Tusz do rzęs AVON - jeżeli chodzi o ten produkt to swoją opinię wyraziłam już w filmiku. Kosmetyki AVON nie służą mi i zawsze miałam po nich uczulenie. Tuszu więc nawet nie chcę próbować, gdyż wolę uniknąć zapalenia spojówek. Lutowy glossy box jest naprawdę świetny i znajduje się w nim wiele iekawych produktów, jednak temu zdecydowanie mówie NIE !


LOVE ME GREEN Organic regenerating night face cream - Dostarcza skórze składników odżywczych i regenerujących. Elementy przeciwutleniające kremu niwelują wpływ czynników zewnętrznych i regenerują skórę przez noc. Po przebudzeniu, skóra jest odżywiona i odprężona. Ten produkt ma duży plus ! Skóra jest rano odżywiona i gładka oraz lśniąca. Jestem zdcydownie na tak.


TAFT Keratin Complete Spray do włosów Blow Dry Energizer - Doskonała energia dla wzmocnionych włosów! Widoczna objętość od nasady włosów, bardzo mocne utrwalenie do 48h - bez sklejania i pozostawiania resztek, dla 100% wzmocnienia włosów, z płynną keratyną identyczną jak w strukturze włosa. Produkt łatwy do usunięcia podczas szczotkowania. Moim zdaniem bardzo ładnie pachnie, jest trwały i faktycznie nie obciąża włosów. Wczorajsze loczki trzymały się do dnia dzisiejszego, aż do umycia więc oceniam go bardzo dobrze i pomimo iż pozostanę wierna lakierom do włosów to od czasu do czasu użyję także tego produktu.


TOŁPA botanic, białe kwiaty, orzeźwiający tonik-mgiełka 2w1 - Linia do oczyszczania twarzy tołpa:® botanic, białe kwiaty została tak nazwana ze względu na główny składnik użyty w recepturach, tj. białe kwiaty róży stulistnej, jaśminu i stokrotki. Wyobraź sobie trzy białe kwiaty. Ich delikatne płatki, zrywane o świcie. A później, jak przyłożone do skóry nadają jej gładkość. Poczuj ich zapach. Możesz nawet ulec ich działaniu, nie krępuj się. Ten botaniczny tonik-mgiełka ma subtelny zapach i działa na dwa sposoby: tonizuje skórę i przyjemnie orzeźwia. Nawilża, przywraca świeży wygląd i fizjologiczne pH. Może być stosowany na makijaż do odświeżania twarzy w ciągu dnia. Moim zdaniem ślicznie pachnie i doskonale się sprawdza. Jestem zdecydowanie na tak.


Reasumując lutowy glossy box oprócz jednego tuszu sprawdził się doskonale. Wszystkie pozostałe kosmetyki są naprawdę godne zainteresowania. Mm nadzieje, że post będzie dla Was pomocny, a dodatkowo zapaszam Was na filmik i życzę miłego weekendu ! 

37 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja Esti :* Jak zwykle świetnie wyglądasz:) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastycznie wyglądasz:) świetne buty i kurtka;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż,od razu rzucił mi sie w oczy :) Koszulka jak buty są obłedne i sama pewnie bym chciała być ich posiadaczką.

    OdpowiedzUsuń
  4. mega ten Twój wiosenny luz! i tyle zdjęc! jak ja to lubie!:) a mam pytanie, czy z tych butów dałoby radę jakoś odczepic to złote?:) ten pasek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) Pytasz o złote blaszki? Raczej nie można ich odczepić, ale nawet gdybyś to zrobiła to raczej wyglądałyby źle i straciłyby swój urok ;) Pozdrawiam

      Usuń
  5. Swietnie ! Jaki rozmiar masz tego Tshirtu ? Jest piekny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;) mam rozmiar XS gdyż t-shirt jest bardzo luźny. Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  6. wszystkiego najlepszego Kobietko! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny tshirt! Do twarzy ci w mocnym makijażu oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja-Kochana uśmiechaj się częściej-to zdjęcie z zalotnym uśmiechem jest mega:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealnie! Bluzka jest prześwietna!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw, dość oryginalne spodnie.

    Pozdrawiam, czytelniczka z której męża śmiałaś się dzisiaj pod Lidlem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za miłe słowa :) ojej bardzo przepraszam to nie był złośliwy śmiech. Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  11. Hej, czy teraz gdzieś pracujesz na etacie czy zajmujesz sie blogiem jakoby to Twoja firma? Bo przyznam że bardzo dużo jesteś tu w internecie i ciekawi mnie czy masz czas na normalną prace?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej. To dość osobiste pytanie, ale tak pracuje na etacie - zajmuje się marketingiem pewnej firmy, a oprócz tego prowadzę bloga gdyż to moja pasja i nie wyobrażam sobie tego nie robić :) Pozdrawiam

      Usuń
    2. A to znasz się na marketingu? Bo z tego co pisałaś to kończyłaś szkołe związaną ze zdrowiem? a marketing to nie łatwa sparwa

      Usuń
  12. Sama nie wiem co mi się podoba najbardziej.. Bluzka, buty, kurtka- genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz świetnie, rzeczywiście luz na całego! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. SUPER...SUPER...SUPER > wszystko podoba mi się, Ty Esterko pięknie wyszłaś na tych fotkach... ach wiosna, słońce i ten luzik... tak trzymaj...:))*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za miłe słowa :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  15. Boże jaka cudna kurtka
    http://indiesan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. boska kurtka ! marzę o takiej :))) w ogóle wszystko mi sie w tej stylizacji podoba :)) i Ty jakoś wyjątkowo na tych zdjęciach wyglądasz ;)
    mam takie pytanie trochę z innej beczki, a mianowicie zamowilam kurteczkę na sheinside w piątek wieczorem i nie dostałam jeszcze zadnego emaila od nich, a paypal poszedł do nich bo dostalam potwierdzenie :) to przez to ze weekend ?? liczę na odpowiedz :) pozdrawiam Magda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za ciepłe słowa ;) Jeśli zamówiłaś kurteczkę w piątek to pewnie potwierdzenia przyjdą do Ciebie jutro gdyż zapewne to przez ten weekend jeszcze ich nie wysłali ;) Jeśli wybrałaś opcję darmowej wysyłki to przesyłka dotrze za ok 3 tygodni :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
    2. dziekuje za odpowiedz :) tak przesyłka dardmowa, uzbrajam sie wiec w cierpliwosc :) pozdrawiam :)

      Usuń
  17. 100% Twój styl Esti ;) cenię Cię za aktywność blogową.

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  18. wspaniale wygladasz
    kurtka jest nieziemska <3

    Pozdrawiam serdecznie !
    Anru :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj przez przypadek natknąłem się na Twojego bloga i -nie mogąc się oderwać - przeglądałam cały:-) Jesteś przepiękna! Razem z mężem wyglądające jak gwiazdy filmowe! Jestem pod wielkim wrażeniem. Tak trzymają! Twoje stylizacje- choć nie wszystkie w moim stylu- są genialne. Pozdrawiam gorąco i na pewno pozwolę sobie zaglądać tu częściej:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. kopertówka i ta koszulka! widziałam ją ostatnio i właśnie zastanawiałam się i teraz znów zaczęłam się zastanawiać nad nią ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. wyglądasz okropnie.

    OdpowiedzUsuń
  22. połączenie bluzki i spodni świetne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale ekstra wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń