wtorek, 29 kwietnia 2014

Biel i czern - nieprzemijajacy klasyk..


Hej Słoneczka ! Kilka dni temu przygotowałam dla Was zestaw "totaly white", który bardzo się Wam spodobał. Jeśli jednak nie jesteście zwolenniczkami takich połączeń, to mam dla Was klasyczną propozycję, czyli połączenia bieli z czernią. W mojej dzisiejszej stylizacji do białej spódniczki dobrałam czarną krótką bluzeczkę botki i puzderko w tym samy kolorze i uzupełniłam zestaw złotymi dodatkami. Mam nadzieje, że przypadnie Wam on do gustu - czekam na opinie. Pozdrawiam Was cieplutko i życzę miłego dnia!

Bluzeczka - TUTAJ / Spódniczka - Catwalk / Puzderko - Glitter / Botki - Delphine Manivet via La Redoute
Okulary - H&M / Naszyjnik - TUTAJ / Zegarek - Guess










53 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba. Świetne są stylizacje klasyczne w kolorach bieli i czerni.;-)

    http://claudiamodaiuroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam połączenie black & white <3 Piękną masz spódniczkę Esti! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne połączenie. Bardzo lubię takie kolory.

    IDEALNIE

    OdpowiedzUsuń
  4. matko zakcohalam sie w tej białej spodnicy , moja siostra tez..

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódniczkę masz boską ! Butki również przypadły mi bardzo do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna stylizacja :*
    http://dreamsstation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Boskie połączenie :) Masz idealną figurę :) Ile ważysz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz ważę 57 kg przy wzroście 173 cm ;) nie patrzę jednak na wagę, gdyż sporo ćwiczę, a mięśnie przecież też muszą ważyć ;) wolę więc widzieć więcej na wadze, ale mieć jędrne ciało ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  8. super!


    lubię takie sety:)


    ps. a u mnie? OLDSCHOOLowa bluza na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. czerń i biel owszem nazwać można klasykiem, ale w tym wydaniu wcale nie są retro, raczej modern ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej zrobiły na mnie wrażenie botki, bo uwielbiam takie fasony! Spódniczką i bluzka także skradły moje serce! Jedna z genialniejszych Twoich stylizacji! Wspaniale się prezentujesz Kochana!

    Pozdrawiam :-) zapraszam w wolnej chwili :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękna spódniczka!!<3
    p.s Mam nadzieję, że uda mi się Ciebie jeszcze kiedyś spotkać na osiedlu:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;) na pewno kiedyś się uda ;* Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  12. Cudnie wyglądasz, świetna spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  13. figura jak i outfit cudo ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna :** wyglądasz obłędnie i masz naprawdę NIENAGANNĄ figurę!

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowne buty! NOŚ czerń! wyglądasz w niej obłednie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ładna stylizacja

    zapraszam http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestes piekna :)
    Pozdrawiam
    Ania z Lublina :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie przepadam za takim typem obuwia, ale cała reszta cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  19. Spódniczka bardzo fajna! Połączona z taką krótszą bluzeczką wygląda świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. baaardzo lubię takie zestawy jak ten :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Czerń z bielą zawsze się sprawdza, Twój dzisiejszy look genialny!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. cudowna spódniczka i buty, top niestety nie na moją figurę, ale u Ciebie świetnie się prezentuje!!

    OdpowiedzUsuń
  23. idealnie pod każdym względem:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialna stylizacja, taki zestaw kolorów w moim guście, a spódniczka obłędna > jesteś ŚLICZNA i masz świetną figurę...;))))

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta metalowa kokardka przy spódniczce jest przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  26. biel i czerń to jest to ! Kochana świetnie wyglądasz, najbardziej podobają mi się Twoje buty ! <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Co tu dożo pisać, jest idealnie !!

    OdpowiedzUsuń
  28. wszystko mi sie podona nawet buty (zazwyczaj nie podobaja mi sie tego typu)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyglądasz przepięknie ! ;) Klasycznie, bardzo gustownie, a w talii jesteś tak wąska, że tylko pozazdrościć :) Odkąd zaczęłam ćwiczyć z Mel B to też udało mi się zgubić te wszystkie tzw. " boczki ", również zrobiłam się dużo, dużo "węższa", a że jestem bardzo wymagająca to nie odpuszczam, ćwiczę dalej ;) Stylizacja fantastyczna, a takie bluzki to mój faworyt w tym sezonie ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. A jaka fajna cena tych bluzek :O Powiedz mi proszę czy dobrze się one noszą, tzn. czy nadają się na takie cieplejsze dni, czy raczej jest w nich za gorąco ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co Kochana bluzeczki noszą się bardzo dobrze ;) nadają się na cieplejsze dni i nie jest w nich za gorąco. Fajnie zgrywają się zarówno z zestawami elegantszymi jak i z codziennymi :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  31. Kiedy założyłaś funpage? Co było dla ciebie taką oznaką, że powinnaś go założyć? Ilość komentarzy, wejść... Czy może stało się to w tym samym czasie co założenie bloga? Będę bardzo wdzięczna za odpowiedź <3.
    PS Genialna stylizacja ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Funpage założyłam zaraz po założeniu bloga :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  32. KOCHANI DZIĘKUJE WAM ZA WSZYSTKIE OPINIE I KOMENTARZE ;* Całuski dla Was ;*

    OdpowiedzUsuń
  33. przepiękna spódniczka! Podoba mi się jej połączenie z bluzką ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajny zestaw :) Widać, że jesteś trochę opalona, korzystasz z solarium czy czegoś innego? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korzystam z samoopalaczy marki FakeBake, są naprawdę cudowne ! Ostatnio byłam też kilka minut na solarium aby przygotować skórę na nadchodzące lato :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  35. Cudowna stylizacja!!! pieknie wygladasz!!a ta bluzeczka naprawde fajna...zastanawiam sie nad kupnem, ale nie wiem jak wypada rozmiarowo, napisz jaki masz rozmiar, to mi pomoze w wyborze. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;) Bluzeczka jest naprawdę super i godna polecenia ja mam rozmiar S ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  36. Nic dodać, nic ująć - wyglądasz zjawiskowo:-)

    Pozdrawiam ciepło,
    Mayoume

    OdpowiedzUsuń