poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Brzoskwiniowe loveeeee !


Hej Słoneczka ! Bardzo długo nie potrafiłam się przekonać do jeansowych spodni. Pomimo iż mam w szafie kilkanaście par - nie był to mój ulubiony element garderoby. Ostatnio jednak moje podejście zmieniło się i jeansy zaczęły mi towarzyszyć bardzo często w moich codziennych zestawach. Tym razem połączyłam je z brzoskwiniową, pastelową, luźną bluzą oraz dobrałam wysokie brązowe szpilki i dużą pojemną torebkę. Mam nadzieje, że zestaw przypadnie Wam do gustu. Życzę Wam udanego i ciepłego tygodnia!

Bluzeczka -  Elisabetta Franchi TUTAJ / Spodnie - PINKO TUTAJ / Torebka - TUTAJ
Buty - Obuwie_Maargo / Okulary - TUTAJ










28 komentarzy:

  1. te spodnie leżą na Tobie idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby klasyka ale z pazurem! Uwielbiam! Jeden z Twoich najlepszych looków!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety to nie jest najlepsze zestawienie... tylko spodnie na Tak!

    OdpowiedzUsuń
  4. jesteś cudowna i piękna :)
    podoba mi się bluzeczka :)

    kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka jest obłędna! Bardzo vintage!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne dżinsy, reszta nie w moim stylu ;)

    taka mała rada: schludniej by tekst wyglądał jakbyś go wyjustowała :)

    pozdrawiam
    www.aliceFashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowny zestaw;) buty robią wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. zakochałam się w tej stylizacji! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. spodnie i bluzeczka mi się mega podobają, zazdroszcze ze cudownie wyglądasz w kitce, jednak buty wyglądaja mi trochę tandetnie, przez co i torebkę bym wymieniła. c;

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, świetne połączenie kolorów ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jedna z twoich lepszych stylizacji :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Your bag is totally gorgeous, love it!

    http://celebritiesandfashionnews.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super lubie takie cieple kolorki!!
    Zapraszam do mnie na miętowe orzezwienie!!
    http://lela4lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bluzka ma super kolor i fason! Spodnie leżą świetnie i fajnie komponują się z bluzeczką! Buty genialne!

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie podobnie :) Dopiero nie dawno przekonałam się do tego typu spodni :) Świetnie wyglądasz ! :*

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądasz pięknie... ślicznie Ci w tej fryzurze... kurczę, śmiem twierdzić, że nawet w worku zrobionym na sukienkę będziesz wyglądac jak milion dolarów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cały zestaw bardzo mi się podoba , włącznie z okularami ;) Powiedz mi proszę czy te okulary są w miarę dobrej jakości ? Pytam ponieważ ich cena jest zadziwiająca ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okularki są bardzo dobrej jakości, ja osobiście często je noszę i w mojej torebce napotykają, na pewno rzucone luzem wiele przeszkód i jeszcze nic si im nie stało, więc mogę je polecić :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń