sobota, 12 kwietnia 2014

Dwie codzienne stylizacje z czarnymi sneakersami..


Hej Kochani ! Dzisiaj po raz kolejny przygotowałam dla Was post na temat jak jedną rzecz można wykorzystać w dwóch różnych stylizacjach. Tym razem elementem wspólnym są śliczne czarne sneakersy ze złotym łańcuchem, które już od dawna chodziły mi po głowie. Podobnie jak białe tego typu buciki, które często widujecie u mnie na blogu, te także są bardzo wygodne i uwielbiam zakładać je na co dzień. Dzięki delikatnej koturnie wysmuklają nogę, a w przeciwieństwie do szpilek można w nich spędzić cały dzień komfortowo i bez bólu nóg. Jestem ciekawa, która stylizacja bardziej przypadnie Wam do gustu. Czekam na Wasze cenne opinie.

STYLIZACJA NUMER 1

Obydwie stylizacje, które dzisiaj dla Was przygotowałam, idealnie nadają się na co dzień. Bardzo się jednak od siebie różnią. W pierwszym zestawie postawiłam na obcisłe czarne leginsy, które w połączeniu ze sneakersami idealnie spełniły swoją rolę, czyli podkreśliły i wysmukliły nogi. Inne elementy tego zestawu to mała czarna torebka marki Manzana (ostatnio wiele z Was pytało mnie o jakość torebek tej marki i mogę stwierdzić, że ja osobiście mam trzy modele i z każdego jestem bardzo zadowolona, dlatego też mogę z czystym sumieniem polecić zakupy, a przynajmniej trzy modele które ja posiadam), luźna czarna bluzka oraz ciepły płaszczyk w modną kratkę. Jeżeli pierwszy zestaw nie do końca przypadł Wam do gustu, to poniżej znajdziecie drugi.

Płaszczyk - Allegro / Bluzeczka - Stradivarius / Leginsy - River Island / Buty - TUTAJ klik
Torebka - TUTAJ klik








STYLIZACJA NUMER 2

Obiecany drugi zestaw to połączenie szarości i czerni. Tym razem zamiast obcisłych leginsów wybrałam luźne i bardzo wygodne spodnie z obniżonym stanem. Elementem wspólnym oprócz bucików jest także bluzka oraz torebka. Aby pozostać w szarej tonacji, postanowiłam dobrać do spodni asymetryczną szarą kurteczkę, która świetnie wygląda zarówno w połączeniu z sukienką, czy spódniczką (co oczywiście mogliście już kiedyś zobaczyć na moim blogu), jak i ze spodniami, nawet bardzo luźnymi. Mam nadzieje, że moje propozycje będą dla Was inspiracją do tworzenia ciekawych wiosennych zestawów. Pozdrawiam Was cieplutko Kochani !

Kurteczka - Sheinside / Bluzeczka - Stradivarius / Spodnie - TUTAJ klik / Buty - TUTAJ klik
Torebka - TUTAJ klik






35 komentarzy:

  1. Obie stylizacje mi się podobają ale wybrałabym pierwszą ze względu na cudowny płaszczyk!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby dwie stylizacje bardzo w moim guście :) Mam również identyczne buciki i z ręką na sercu moge potwierdzic ich wygodę ;)
    Ja moje zamowilam na allegro sprzedający Perfect_styl bardzo polecam, mają również profil na fb :) I w dodatku mają je przecenione na 49,99 :D
    Jestem mega zadowolona z nich :)

    Wracając do postu to masz wspaniałe wyczucie stylu Estelle :*
    Pozdrawiam :) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I i II stylizacja super. Ale pierwsza bardziej mi się podoba ze względu na płaszczyk. Mam takie same buty i jestem z nich bardzo zadowolona.;-)

    http://claudiamodaiuroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza stylizacja podoba mi się, najbardziej płaszczyk. Druga mniej ze względu na spodnie, jakoś dziwnie się marszczą..;)

    OdpowiedzUsuń
  5. za to dla mnie druga to rewelacja! :) <3
    http://kasqqq94.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  6. Błagam podaj nazwę od sprzedającego u którego kupiłaś płaszczyk z pierwszej stylizacji ! Jest obłędny !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płaszczyk sprzedaje obecnie na mojej wyprzedaży :) niestety nie mam już tej aukcji gdyż płaszczyk kupiłam jakiś czas temu :( Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  7. stylizacja numer dwa przebija pierwszą jak i wszystkie Twoje stylizacje <3 rewelacyjnie wyglądasz Kochana jestem zachwycona ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. zagięłaś mnie, nie potrafię się zdecydować, która podoba mi się bardziej!

    OdpowiedzUsuń
  9. obie bardzo mi sie podobają, druga chyba bardziej ;-) w takich włosach też Ci pięknie

    OdpowiedzUsuń
  10. Dwie stylizacje bardzo ładne ale druga zdecydowanie lepsza ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacyjne buty i oczywiście piękna Ty !
    stylizacje cudowne ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwsza jest świetna, płaszczyk w kratę niesamowicie sie prezentuje, ożywia całość :)

    OdpowiedzUsuń
  13. drugi zestaw zdecydowanie lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dwójka świetna! chyba dlatego, że w "moich" kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dwa zestawy są boskie ale pierwszy jednak jest dla mnie lepszy

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylizacja nr 1 zdecydowanie przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aż trudno się zdecydować,która stylizacja jest lepsza bo obie wygladaja świetnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne stylizacje, zapraszam do mnie : betterlifewithfashion.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwszy zestaw idealny, zapraszam do mnie : betterlifewithfashion.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Plaszczyk w kratke jest obledny. Piszesz o swojej wyprzedaży. Gdzie mam tego szukac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę oto link do wyprzedaży :) http://www.estellefashion.pl/2014/02/wyprzedaz-szafy.html

      Usuń
  21. Hi Estelle...nice idea this double outfit!!! I choose the first but even the 2nd is good....
    Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie Estii :) Spodenki z 2 stylizacji są fenomenalne :) Zazdroszczę :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  23. wspaniałe zestawy :)
    inspirujesz

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne stylizacje :) Płaszczyk w kratkę zwala z nóg <3
    Pozdrawiam :)

    http://nathalies-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. 2 zestaw świetny uwielbiam dresy w codziennych stylizacjach :)) Madeleine

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej, spodnie w drugiej stylizacji to S/M? Niestety na stronie są już niedostępne. Masz może zamiar je sprzedać?
    Pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to rozmiar S/M. Niestety nie zamierzam ich sprzedawać, ponieważ są świetne i bardzo je lubię, ale może w sklepie jeszcze się pojawią ;) Proszę zapytać w sklepie ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  27. Szczerze? Nie wiedziałabym na którą się zdecydować! Oba zestawy świetne! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń