niedziela, 20 kwietnia 2014

Floral pastels and neons..


Hej Kochani ! Dzisiaj nie mam dla Was zbyt wielu zdjęć jak to zazwyczaj bywa w moich postach, gdyż kiedy wyszliśmy z Kubą na spacer była piękna pogoda, natomiast zaledwie po kilku minutach, drastycznie się zmieniła.. Zerwał się silny wiatr i zaczął padać deszcz.. tak więc ze zdjęć praktycznie nic nie wyszło. Udało mi się jednak coś dla Was przygotować. Wiosną i latem uwielbiam subtelne, kobiece zestawy z rozkloszowanymi spódniczkami lub sukienkami, w pastelowych oraz neonowych kolorach. Jeden z takich zestawów pokazałam Wam ostatnim razem, natomiast dzisiaj mam dla Was kolejną propozycję. Pastele i neony to dwa trendy, które w połączeniu wyglądają naprawdę bardzo ciekawie. Ja postawiłam na bluzę w kolorze baby blue, który ostatnio bardzo mi się spodobał oraz na neonową różową spódniczkę. Ten zestaw możecie kupić w sklepie internetowym PresKA. Stylizację uzupełniłam przepięknym kwiatowym wiankiem, który wypatrzyłam podczas Warsaw Fashion Weekend na stoisku Glitter Polska. Na pewno jeszcze nie raz zobaczycie go w moich stylizacjach, gdyż jest wspaniałym dodatkiem oraz uzupełnieniem zestawu. Do stylizacji dobrałam ulubione ostatnio, asymetryczne białe szpilki (kto jeszcze kilka lat temu pomyślał by, że symbol kiczu jakim były białe buty, będzie największym trendem sezonu?!) oraz biały zegarek i piękną różową bransoletkę, która także jest zdobyczą wypatrzoną podczas Warsaw Fashion Weekend, tym razem na stoisku LaTuli. Mam nadzieje, że moja propozycja się Wam spodoba i będzie kolejną inspiracją do stworzenia ciekawego wiosenno-letniego zestawu. Pozdrawiam Was cieplutko Moi Kochani!

Wianek - Glitter Polska / Bluza - TUTAJ klik / Spódniczka - TUTAJ klik / Zegarek - TIMEX
 Bransoletka - LaTuli / Szpilki - TUTAJ klik





30 komentarzy:

  1. Spódnica jest bajeczna :)
    A wianuszek uroczy ;)
    Wyglądasz jak wiosenka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny zestaw, pasują do Ciebie takie kolorki :) Pozdrawiam, Ada

    OdpowiedzUsuń
  3. cudnie, a ten wianuszek to strzał w 10!!!

    pozdrawiam
    http://nieperfekcyjnakasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jaka wspaniała <3 cudowny wianek!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygodny ten wianek? Jaka jest konstrukcja? Na plastikowek opasce jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wianek jest bardzo wygodny i nie ciśnie w głowę jak większość tego typu ozdób. Nie jest na plastikowej opasce lecz na takiej drucikowej, więc można go dopasować jak tylko się chce do swojej głowy.Wiankiem możesz nawet obwiązać sobie koczka. Tutaj masz gazetkę z inspiracjami jak wykonać takie fryzury z wiankami Glitter - może znajdziesz coś ciekawego :) http://www.e-magin.se/v5/viewer/files/viewer_s.aspx?gKey=xb9ggqsb&gInitPage=1

      Usuń
  6. śliczny wianek i spódniczka;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz po prostu ślicznie. Spódniczka totalnie obłędna:)))). Szpilki mega sexi!

    Zapraszam do mnie na nowego posta:
    http://alanja.blogspot.com/2014/04/20042014.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Wianek najlepszy :))

    http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. kolejny cudny zestaw!!!! bajecznie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz :)) Cudowny wianek :))

    OdpowiedzUsuń
  11. dlaczego jestes cala rozowa? nie widac kolorow stylizacji...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem doskonale widać wszystkie kolory stylizacji, a na zdjęcia nałożyłam filtr fotograficzny i było to celowe działanie z mojej strony :) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  12. Moim zdaniem zdjęcia zbyt bardzo przerobione ;/.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyne co jest na zdjęciach zrobione, to nałożony filtr fotograficzny, więc nie uważam, aby były za bardzo przerobione ;) Nie może być cały czas na blogu takich samych zdjęć, gdyż byłoby zbyt nudno i monotonnie :) Czasami trzeba coś urozmaicić :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  13. Wyglądasz cudownie! Osobiście bym się tak nie ubrała, bo nie noszę różowych kolorów, ale Ty w całej stylizacji wyglądasz naprawdę uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A w jakim programie przerabiasz zdjęcia? Ładne te zdjęcia nie podoba mi się jednak, że Ty zmieniłaś na nich kolor. Są programy gdzie idzie zaznaczyć Twoja osobe i zmieniac tylko tło. Tak by było o wiele lepiej i pewnie samymi zdjęciami bym była zachwycona. Zestaw sam w sobie rewelacja, ten wianek cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz! Piekne kolory a spódniczka jest prześliczna !

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem zdecydowanie na tak. Choć sama unikam kolorów, uwielbiam oglądać takie zestawienia u innych. Ogólnie podoba mi się wszystko :) A do tego piękne zdjęcia. Super! :)

    http://messsinspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne wiosenne zdjęcia, ale ta przeróbka kolorystyczna nieco przesadzona ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie!<3 wianek jest bajeczny!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. spódnica ok, reszta średnoio mi się podoba...

    OdpowiedzUsuń
  20. Uroczo wyglądasz w tym wianku ! Piękna spódniczka !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń