czwartek, 3 kwietnia 2014

Gray with black..


Witajcie Kochani! Pomimo kilku dni brzydkiej pogody, słoneczko znów do nas wróciło. Nie marnując czasu, postanowiłam oczywiście wykorzystać tą piękną "aurę" na zrobienie dla Was nowego zestawu, który łączy w sobie odrobinę elegancji z wygodą, czyli pokazuje mnie na co dzień. Uwielbiam kobiece i subtelne zestawy, więc kiedy tylko robi się cieplej, sukienki i spódniczki tego typu jak ta którą mam dzisiaj na sobie, odgrywają pierwszoplanową rolę mojej szafie. Tym razem postawiłam na bardzo bezpieczne połączenie szarości i klasycznej czerni. "Pobawiłam się troszkę odcieniami" i jasną szarość, która dominuje na spódniczce, postanowiłam połączyć z ciemniejszym odcieniem tego koloru, który widnieje na sweterku. Całość jak widzicie uzupełniłam czarnymi dodatkami w postaci kopertówki z ćwiekami, bluzeczki oraz asymetrycznych szpilek, które od tamtego roku są hitem uwielbianym przez kobiety na całym świecie. Przeze mnie również. Teraz pozostaje mi już tylko pozostawić Was ze zdjęciami, ale poniżej napisałam Wam jeszcze kilka słów o świetnej stronie na jaką niedawno przez przypadek się natknęłam.

Z uwagi na to, że często pytacie mnie gdzie można znaleźć jakieś ciekawe kody rabatowe, promocje i okazje, chciałam podzielić się z Wami informacją na temat pewnej świetnej strony z kodami rabatowymi - Cuponation.pl. Jest to nowa, dynamicznie rozwijająca się strona internetowa oferująca różnego rodzaju promocje, które na pewno Was zaciekawią. Mnie najbardziej skusiły dwie kategorie, czyli oczywiście "Odzież i akcesoria" oraz "Zdrowie i uroda". Z ciekawszych kuponów, wyszukałam tam m.in kod rabatowy do zalando, top secret, sephora, anwsear, C&A, sarenza oraz wiele, wiele innych.. Po co przepłacać skoro można mieć coś troszkę taniej? Ja na pewno będę korzystać i Wam także polecam. Teraz zostawiam Was już z najnowszym postem i życzę miłego popołudnia oraz zbliżającego się wielkimi krokami weekendu. Całusy !


Spódniczka - TUTAJ klik / Sweterek - TUTAJ klik / Bluzka - River Island / Szpilki - Allegro 
Kopertówka - TUTAJ klik / Okulary - TUTAJ klik











Spódniczka - TUTAJ klik / Sweterek - TUTAJ klik / Bluzka - River Island / Szpilki - Allegro 
Kopertówka - TUTAJ klik / Okulary - TUTAJ klik

37 komentarzy:

  1. wow ! to chyba moja ulubiona stylizacja <3 Spódnica jest obłędna !
    Piękności !
    Zapraszam do siebie na nowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy blog.. Super stylizacja.;-)

    Dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie ;)
    http://claudiamodaiuroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. spódnica i torebka jest boska :)
    a ty jak zawsze piękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz:) Spódniczka jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, zdecydowanie trzeba korzystać z tego słoneczka :) Wczoraj niestety z powodu wyjazdu na uczelnie nie mogłam wykorzystać tej pięknej pogody na zrobienie zdjęć :) Oby w weekend było pięknie, bo wybieram się na zdjęcia do Lublina :) Świetny zestaw Estii :) Uwielbiam takie looki i tego typu fasony spódniczek :) Mam ich sporo i ciągle zamawiam nowe kolorki :) Buziaki piękna :*

    OdpowiedzUsuń
  6. spódniczka jest przeswpaniała! *-*

    OdpowiedzUsuń
  7. pieknie wygladasz, uwielbiam Twoj kolor wlosow :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś piękną kobietą, nie posiadasz żadnej wady!! :) masz rewelacyjny gust, genialne zdjęcia. Jesteś moją motywacją ♥
    Zapraszam! www.enpelook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ostatnio wszystkie Twoje stylizacje to inspiracja, serio idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. jest ładnie, możemy zobaczyć twoje piękne nogi, ale żałuję trochę, że nie ma tu więcej kolorów
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Spódniczka bardzo ładna, całość jest OK !, jedynie to mała uwaga dot. brwi, myślę, że są trochę za mocne. Wolę Cię w delikatniejszym makijażu....;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z góry przepraszam za spam, ale została utworzona na FB nowa grupa, której celem jest zebranie najlepszych blogów modowych. Żadne pamiętniki nastolatek itd. Jedynie blogi na wysokim poziomie będą przyjmowane. Jeśli miałabyś tylko ochotę zapraszam do grupy :)
    https://www.facebook.com/groups/846385505377133/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię szarość we wszelkich możliwych odcieniach :) Fajnie to połączyłaś. A co do pogody, to dzisiaj u nas przeszła samą siebie. Kiedy wyjeżdżałam z Węglina świeciło piękne słońce. Po 20 minutach znalazłam się na Felinie, a tam niespodzianka... deszcz :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny look! Spódniczka ma idealny krój i kolor!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nawet same szarości potrafią stworzyć fajny look :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gorgeous outfit, pretty fabrics.

    XO

    www.myownfairytale.com

    OdpowiedzUsuń
  17. bez narzutki zdecydowanie lepiej! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. swietny zestaw :) pozdrowienia z Zamościa ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna asymetrzyczna spódniczka :) Moim zdaniem zestaw sprawdziłby się na wielu okazjach :)

    Pozdrawiam, swiatcharlotty

    OdpowiedzUsuń
  20. jestem zachwycona... wyglądasz pięknie, wszystko mi się podoba....

    OdpowiedzUsuń
  21. Super spódniczka! a buty wygodne ? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna ta spódnica!

    OdpowiedzUsuń
  23. Prześliczna spódnica!!!Chcę taką!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. zestaw bardzo w moim klimacie, pięknie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne sa takie spódniczki, ale ja jakoś niezbyt pewnie bym się w niej czuła :)

    Sweterek świetny! :P

    OdpowiedzUsuń