środa, 16 kwietnia 2014

Kamizelka zamiast plaszcza..


Hej Kochani ! Niestety letnia pogoda, którą się tak bardzo cieszyła, zamieniła się ostatnio na iście jesienną. Z uwagi na to przygotowałam dla Was jeszcze kilka zestawów na chłodniejsze dni. Dzisiaj rolę główną gra kamizelka z futerkiem nad którą bardzo długo się zastanawiałam, gdyż z jednej strony podobała mi się, natomiast z drugiej nie byłam do końca przekonana co do długości. Suma summarum trafiła do mojej szafy i jestem z niej bardzo zadowolona. Dobrałam do niej czarną klasyczną tunikę oraz ulubione skórzane spodnie. Reszta dodatków to śliczna torebka VERSACE, bardzo wygodne skórzane botki oraz łańcuszkowa biżuteria i kapelusz. Jak się Wam podoba taki codzienny zestaw na aktualną pogodę? Pozdrawiam Was cieplutko !

Kamizelka - TUTAJ klik / Tunika - MOSHITO / Spodnie - Kolekcja Stylu / Torebka - VERSACE via Dimodo  
Botki - Bladowski / Kapelusz - Zara / Biżuteria - TUTAJ klik











27 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz i super połączyłaś tą kamizelkę. Z chęcią skopiowałabym w mojej dzisiejszej stylizacji wszystko, ponieważ jest tak zimno, że już nie wiadomo jak się ubierać :) Pozdrawiam, Ada

    OdpowiedzUsuń
  2. futerko wygląda genialna, zestaw jak najbardziej przypadł mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, elegancko a jednocześnie trochę na luzie. Masz piękne włosy. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten kapelusz jest idealny! Wiesz może czy gdzieś jest jeszcze dostępny, bo ostatnio jak byłam w Zarze to go nie było :(

    OdpowiedzUsuń
  5. super zestawik! piękny ten kapelusz <333

    OdpowiedzUsuń
  6. jak dla mnie świetnie wyglądasz - jak zawsze;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko mi sie podoba, świetny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  8. wygladasz niesamowicie :o :))) swietna kamizelka!
    http://kasqqq94.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  9. no no no wyglądasz rewelacyjnie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. gdybyś te zdjęcia robiła u mnie w Bielsku, konieczny byłby jeszcze do całości świetnej stylizacji parasol, ciągle mży i pada :)
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  11. No niestety pogoda znów zrobiła nam psikusa :/ ale futrzak jest szałowy, jets tutaj idealnym wykończeniem zestawu :) Na tą pogodę, to świetna alternatywa :) Jak zwykle perfekt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zestaw nie w moim typie i ciuchy tez nie, ale na Tobie wyglądają dobrze :D.

    OdpowiedzUsuń
  13. swietny masz styl! rewelacyjnie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wow stylowka pierwsza klasa !!!:) nie można się napatrzeć, idealnie !:))
    zapraszam do siebie;*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja, wszystko podoba mi się i lubię Cię w tym kapeluszu...:))))

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się taka długa kamizelka w roli płaszcza ! Super stylizacja i świetne kolory torebki !
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie Estii :) O dziwo pasuję do Ciebie takie kolorki :) Świetna torebka i spodenki :) Buziaki kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wszystko dobrałaś kolorystycznie !:) Zapraszam na nowy post ♥ Byłoby mi bardzo miło gdybyś zajrzała ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. ślicznie dobrana jest tak kamizelka ;)
    http://indiesan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zestaw! wyglądasz niesamowicie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń