czwartek, 17 kwietnia 2014

Klasyka nigdy nie wyjdzie z mody..


Hej Kochani ! Tak jak już Wam pisałam, kwiecień plecień poprzeplata, trochę zimy, trochę lata.. wczoraj była stylizacja na chłodne dni, dzisiaj na cieplejsze, którą udało mi się przygotować dla Was, korzystając z pięknego słoneczka jakie w końcu zaszczyciło nas swoją obecnością na niebie. Tym razem postawiłam na zestaw, który jest moją propozycją na co dzień (jeśli nie lubicie szpilek, możecie oczywiście zastąpić je np. balerinkami). Osobiście bardzo długo poszukiwałam odpowiedniego kombinezonu. Strasznie podobały mi się stylizacje gwiazd z użyciem tego prostego czarnego elementu garderoby, ale niestety nie mogłam znaleźć nigdzie takiego, który w 100% sprostałby moim wymaganiom. Po długim czasie w końcu trafiłam na idealny, podkreślający talię i wysmuklający sylwetkę kombinezon ze złotym paskiem. Dobrałam do niego śliczną biało-czarną marynarkę, którą upolowałam w sklepie internetowym Catwalk. Jeżeli chodzi o dodatki to postawiłam na białą kopertówkę oraz klasyczne szpilki ze spiczastym noskiem w tym samym kolorze. Mam nadzieję, że zestaw przypadnie Wam do gustu. Pozdrawiam Was cieplutko Kochani i życzę Wam miłego oglądania zdjęć oraz filmiku ze strojem dnia jaki przygotowałam dla Was wspólnie z Anią. Przesyłam buziaki !!

Marynarka - Cristina Effe via Catwalk / Kombinezon - TUTAJ klik / Szpilki - TUTAJ klik 
Okulary - Iloko / Kopertówka - Fleq












41 komentarzy:

  1. Stylizacja jest genialna ;-) Masz rację kombinezon idealnie podkreśla talię ;-) Szpileczki i torebka to wisienka na torcie ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, cały zestaw bardzo na tak!
    piękne okulary <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny żakiet
    zapraszam do mnie http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. wow stylizacja jest rewelacyjna i jakie piękne zdjęcia !!! ach jak miło się ogląda tego posta !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny zestaw :) masz racje klasyka nigdy nie wyjdzie z mody :))

    http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały zestaw a Ty piękna, proszę napisz mi Esterko jaki masz podkład na tym zdjęciu bo cera nieskazitelna. Pozdrawiam Sandra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuje ;* Podkład którego użyłam w makijażu do tych zdjęć to Mineral Fundation Secret Story marki Faberlic, jest naprawdę świetny i z czystym sumieniem mogę go polecić :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  7. Kurtka jest bardzo ładna :)
    http://kamisia-kamisia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. stylizacja na medal :) pięknie naprawdę, a ty olśniewająca

    OdpowiedzUsuń
  9. czy w okularach w filmiku przypadkiem nie odbija sie ta twoja ania??? :D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dokładnie, Ania także gościnnie występuje w filmiku, a widoczna jest w okularach :)

      Usuń
  10. Jedna z lepszych stylizacji, a nawet i chyba najlepsza! Nic bym nie odjęła, nic nie dodała- perfekcja. Nawet ułożenie włosów, czy makijaż ;p.

    OdpowiedzUsuń
  11. Najlepsza stylizacja :)
    Bardzo mi przypadła do gustu :)
    Też juz sobie zamówiłam kombinezon i myślę, że również bedzie mi tak dobrze leżał jak na Tobie :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Love every single detail of your look! Perfect black an white combination :)

    http://celebritiesandfashionnews.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  13. wow, kochana, z posta na post jestes coraz lepsza !!:) super!
    http://kasqqq94.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny kombinezon i żakiet ! Piękna kopertówka !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. witam, stylizacja, jak zwykle genialna, a jeśli można zapytać, to co masz na ustach?

    OdpowiedzUsuń
  16. stylizacja jak zawsze świetna <3 ..ten kominezon jest mega ;d
    ..mam wrażenie jakby buty był za duże ..

    OdpowiedzUsuń
  17. rewelacyjnie wyglądasz w tym kombinezonie! marynarka piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  18. wow, rewelacyjnie wyglądasz:)
    okularki sa świetne, robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. To jeden z lepszych ostatnich Twoich setów- doskonale!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. przepieknie, wszystko do siebie super pasuje! ;)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Kurcze, jak fajnie!
    Uwielbiam klasykę! Uwielbiam elegancję!
    Fantastyczny zestaw, a Ty przepięknie się w nim prezentujesz!
    Nic dodać nic ująć! WOW!
    pozdrawiam,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  22. stylizacja kojarzy mi się już z takim letnim klimatem, wyglądasz powalająco! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna stylizacja :)
    będę wdzięczna za podanie utworu jaki został wykorzystany z filmiku

    OdpowiedzUsuń
  24. genialny kombinezon, zresztą cały look genialny:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Boski zestaw, a kurteczka wymiata!
    Weslego jajeczka!

    OdpowiedzUsuń
  26. ślicznie Ci w tych okularach :)! Bardzo ładna stylizacja ,klasyka to klasyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam ;) Stylówka, no zachwycająca ! Przyznam, że nie ubieram się tak na co dzień, ale look jest fantastyczny i jestem pewna, że dobrze bym się w nim czuła. Kombinezonów nigdy nie nosiłam, lecz z wiekiem coraz bardziej się do nich przekonuję i myślę, że już czas obie takowy sprawić bo jest rewelacyjny! Pięknie Estelle ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Po prostu fenomenalnie wyglądasz! Też tak chcę! hehe Buziaki ślicznotko :*

    OdpowiedzUsuń
  29. wow! tą stylizacją zachwycasz, jest zupełnie inna! I świetnie Ci pasuje brawo!

    OdpowiedzUsuń