sobota, 19 kwietnia 2014

Kobiece delikatne pastele..


Cześć Słoneczka ! Ostatnio w mojej szafie pojawiło się mnóstwo wiosennych nowości, dlatego też mam dla Was bardzo dużo inspiracji, którymi będę się z Wami dzieliła codziennie. Mam nadzieje, że coś się Wam spodoba i będzie dla Was pomysłem na stworzenie własnego zestawu. Dzisiaj postawiłam na pastele, które bardzo lubię. Delikatne rozbielone barwy, kojarzą mi się z subtelnym i kobiecym pięknem, które każda z Nas w sobie ma. Miętowa ramoneska z ćwiekami, w połączeniu z pudrowo różową spódniczką i białymi dodatkami, to moja propozycja na wiosenno-letnie ciepłe dni. Pozdrawiam Was cieplutko Kochani !

Ramoneska - TUTAJ klik / Bluzka - H&M / Spódniczka - ZARA via Sheinside TUTAJ 
Szpilki - TUTAJ klik / Okulary - H&M / Naszyjnik - eCarla










48 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz w pastelowych kolorach ;-) Stylizacja jest idealna w każdym calu ! . Spódnica genialna !

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wyglądasz, spódniczka jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny, delikatny zestaw. Myślę, że jeśli jutro będzie tak piękna pogoda, jaką mamy nad Lublinem teraz, spokojnie można tak zasiąść przy świątecznym stole ;-) Wesołych Świąt!

    P.S. Dziękuję za ostatnią aktywność na moim Instagramie - bardzo mi miło ;-) No i za kilkanaście minut zapraszam na filmik :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz ;))
    Pozdrawiam http://worldbymyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. great look! love these colors!

    http://thefashionprincessblog.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja ostatnio mam fioła na punkcie pasteli a ta Twoja stylizacja całkowicie zawróciła mi w głowie!
    Jest cudowna wyglądasz niesamowicie, myślę że każda kobieta czuję sie świetnie w pastelach kobieco i delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz kochana!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zestaw jest IDEALNY! <3
    uwielbiam Cię w pastelach.

    OdpowiedzUsuń
  9. wow kolory wspaniałe <3 świetnie wyglądasz ;*

    Wesołych ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam pastelowe stylizacje ! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Naszyjnikiem wspaniale uzupełniłaś stylizację ;) Pięknie jak zawsze! Kiedy tylko odwiedzam twój blog zawsze pozytywnie zaskakujesz ;) Zapraszam do mnie na diy spódniczki :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądasz :)) uwielbiam pastelowe spódniczki :))

    http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. wow wyglądasz wspaniale, świetne połączenia różu z miętą i bardzo dobrze Tobie w kolorach pastelowych :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, niesamowita spódniczka kochana! :) Jest tu absolutnie moją faworytką, uwielbiam rozkloszowana fasony, swoją drogą, to już chyba nasz znak narodowy hehe mimo tego, wciąż je kochamy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakochałam się w tej stylizacji!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zakochałam się w tej stylizacji!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. ooo mammoo ,polaczenie kolorystyczne <3 wow wow wow

    OdpowiedzUsuń
  18. tez mam ten naszyjnik jest boski jutro mam zamiar go zalozyc ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. For me its a very adorable look. I like especially your skirt!!!
    Kisses from Italy,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  20. urzekły mnie te pastele..;) naszyjnik także boski ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna spódniczka i naszyjnik :) Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  22. Podbiłaś moje serce to stylizacją <3
    Jest porostu bajeczna ;)!

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ładnie wyglądasz :)))

    WESOŁYCH ŚWIĄT

    www.aliceFashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo pastelowo, aż cukierkowo ;) Cała Ty.

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  25. Estii wyglądasz przesłodko w tych kolorkach :) Do schrupania hehe :) Buziaki ślicznotko :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie, świeżo, pastelowo, wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak zwykle PIĘKNIE, te pastelowe kolory bardzo Ci pasują, ciągle zaskakujesz i wyglądasz uroczo!!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. You look gorgeous!
    I'm the new follower :) <3
    xx

    http://ruteritamaia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Szpileczki i spódnica są zniewalające ! Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. ale cudnie !!!!! przepiękny zestaw, wyglądasz naprawdę wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. wow wyglądasz super!!!! Zapraszam do mnie - blog INNY niż wszystkie: www.lovefashionblog.com
    Czekam na opinie.

    OdpowiedzUsuń
  32. piękny zestaw.... śliczne włosy i fajne okulary

    OdpowiedzUsuń
  33. Czy tę spódniczkę naprawdę zamawiałaś na sheinside? Ponieważ u Ciebie na zdjęciu wygląda cudownie a na zdjęciu, które ktoś dodał do lookbooka na tamtą stronę wygląda strasznie. Proszę odpowiedz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak moja spódniczka to jest właśnie ta z linku, ale ta co ma na zdjęciu dziewczyna z lookbooka to chyba pomyliła spódniczki bo to na pewno nie jest ta sama, gdyż wygląda okropnie ;/ Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
    2. Dziękuje bardzo kochana za odpowiedź :)

      Usuń
  34. jaki rozmiar zamawialaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tej spódniczki

      Usuń
    2. Zamawiałam S :) w prawdzie nie mam w talii 58 cm ale to jest podany wymiar bez rozciągnięcia, a spódniczka jest na gumce więc jeśli masz podobną figurę do mnie to polecam S :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń