poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Otwarcie butiku SINSAY w Lublinie !


Witajcie Kochani ! 20 marca w czwartek miałam przyjemność uczestniczyć w otwarciu pierwszego w Lublinie butiku marki SINSAY oraz przeprowadzić warsztaty modowe. Temat jaki wybrałam to NAJGORĘTSZE TRENDY SEZONU WIOSNA-LATO 2014. Na warsztatach poruszyłam temat m.in bluz oversize, bluzo-sukienek, metalicznego trendu, transparentnych ubrań i wiele. Przedstawiłam także kilka ciekawych propozycji stylizacji z rzeczami marki SINSAY. Szczerze mówiąc było mi się bardzo ciężko zdecydować, gdyż nowa kolekcja to zbiór najgorętszych i najlepszych trendów więc aby pokazać Wam wszystkie moje propozycje, warsztaty musiałyby trwać cały dzień, albo i dłużej. Zapraszam Was więc do zapoznania się z krótką relacją filmową z wydarzenia, a poniżej możecie znaleźć wszystkie propozycje jakie pokazałam w przygotowanych przeze mnie stylizacjach. Miłego oglądania!

STYLIZACJA NUMER JEDEN: bluza - TUTAJ / spódnica - TUTAJ / szpilki - TUTAJ
Pierwsza stylizacja jaką wybrałam to połączenie kilku hitów modowych składających się w jedną całość, która idealnie nadaje się zarówno na co dzień jak i na większe wyjścia. Bluza oversize, ołówkowa spódnica i nietuzinkowe szpilki to jak dla mnie zestaw idealny, zwłaszcza, że tego typu bluzy są teraz bardzo modne, a modą trzeba się umiejętnie bawić, więc by nie było nudno zamiast spodni proponuje wzorzystą ołówkową spódnicę.

STYLIZACJA NUMER DWA: bluza - TUTAJ /spodnie - TUTAJ /trampki - TUTAJ
Kolejna stylizacja jaką wybrałam idealnie wpisuje się w trend - SPORTOWY SZYK. To połączenie delikatnego kobiecego stylu z odrobiną luzu i wygody. Luźne bluzki w kwiatki są obecnie modowym hitem, dobierając do tego jeszcze numer rodem z koszulek koszykarzy, propozycja wykorzystana w tym zestawie potrafiłaby odmienić nie jedną stylizację. Tym razem zastosowałam jednak metodę "mniej znaczy więcej" i do bluzki dobrałam luźne czarne spodnie oraz trampki w kolorze pudrowego różu.



STYLIZACJA NUMER 3: bomber - TUTAJ / t-shirt - TUTAJ / spódnica - TUTAJ / lordsy - TUTAJ
Bardzo modne w tym sezonie są bomber jacket czyli kurteczki w fasonie oversize. Jeżeli chodzi o motywy na nich to oczywiście królują kwiaty, paski, metaliczne dodatki, łączenie tkanin oraz pikowania. Z takimi kurtkami mamy ogromne pole do popisu, jeżeli chodzi o stylizacje. Fason pasuje zarówno do spodni, luźnego t-shirtu oraz trampek, jak i do spódniczki lub sukienki. Zestaw który wybrałam odzwierciedla kobietę, delikatną, subtelną, a zarazem cieniącą sobie wygodę. Pikowany bomber w kwiatki, biały t-shirt, dopasowana spódniczka oraz czarne balerinki sprawdzą się idealnie zarówno na co dzień jak i na wieczorne wyjście.

STYLIZACJA NUMER CZTERY: bomber - TUTAJ / t-shirt - TUTAJ / spodnie - TUTAJ / buty - TUTAJ
Z uwagi na to iż lato zbliża się wielkimi krokami, każda z nas chce wyglądać pięknie na plaży i nie tylko. Aby jednak było to możliwe musimy włożyć najpierw troszkę pracy i wysiłku. Kiedy czujemy się swobodnie, ale zarazem dobrze i kobieco nawet w stroju sportowym efekty ćwiczeń będą o wiele lepsze! Dlatego też ostatnia stylizacja jaką przygotowałam to połączenie luźnego topu z krótkimi szarymi spodenkami, a do tego odpowiednio kolorystycznie dobrana bluza i bardzo wygodne buty. Nie pozostaje nic innego tylko zacząć ćwiczenia! :) Pozdrawiam Was cieplutko i życzę miłego dnia oraz całego tygodnia !


19 komentarzy:

  1. Stworzyłaś bardzo ciekawe zestawy Kochana. Szkoda, że nie wiedziałam, iż będziesz na otwarciu prowadziła warsztaty, bo na pewno bym przyszła i posłuchała. Stylizacje które pokazałaś są naprawdę super, tą z neonową żółta bluzką i z bluzą w kwiatki założyłabym nawet chociażby teraz :) Pozdrawiam, Ada

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja numer dwa z bluzą w kwiatki i pastelowymi trampkami jest genialna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja także cierpię na bezsenność i nie mogę w nocy usnąć ;/ dobrze więc, że mam chociaż lekturę na noc :) Stylizacje są naprawdę świetne, a Ty super wyglądałaś. Mogłabyś zdradzić gdzie kupiłaś tą białą sukieneczkę? Pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dołączam się do pytania, ponieważ sukieneczka jest śliczna ;)

      Usuń
    2. Sukieneczka, którą miałam na sobie w dzień otwarcia SINSAY pochodzi ze sklepu internetowego PRESKA (www.preska24.pl) ;) nie jest ona biała lecz w kolorze ecru ;) Pozdrawiam Was cieplutko

      Usuń
  4. Stylizacja druga i czwarta bardzo przypadla mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe zestawy we wszystkich chętnie bym się zobaczyła :) Całe szczęście niedaleko mnie jest ich sklep :)) buziaki Madeleine

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne stylizacje, wszystkie zestawy bardzo mi się podobają!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mają bardzo fajną ofertę dla młodych dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam SINSAY ! Mają świetne młodzieżowe ubrania w bardzo przystępnej cenie :) Pozdrawiam cieplutko i żałuje, że nie mogłam uczestniczyć w warsztatach :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja, które przygotowałaś są naprawdę świetne! Ja osobiście założyłabym każdą tylko w pierwszej szpilki zamieniłabym na trampki, albo balerinki bo nie za bardzo lubię chodzić w butach na obcasie :) Pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  10. Te różowe trampki są genialne ! Wiesz może Esterko czy są jeszcze dostępne w Lublinie? Bo jeśli tak to jeszcze dziś po nie jadę. Długo takich szukałam :) Ewelina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się są super ;) jak byłam w SINSAY w piątek to jeszcze były więc myślę, że powinny być dalej;) to nowa kolekcja, więc na pewno będą się pojawiały cały czas w sklepie. Jeśli nie znajdziesz ich w Lublinie to jest też sklep internetowy, w którym na pewno je dostaniesz ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  11. super sprawa takie warsztaty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo jestem ciekawa warsztatów, jak wyglądały w całości! Super sprawa ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz:)
    pomimo smutnej kolorystyki bije od Cb radość:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  14. Nietuzinkowo, bardzo stylowo - no jestem zachwycona tą stylizacją choć przyznam, że nie jest to mój styl. Wyglądasz zjawiskowo - pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń