czwartek, 10 kwietnia 2014

Personalizowana bejsbolowka !


Hej Słoneczka ! Po ostatnich dość smutnych przemyśleniach przyszła pora na coś milszego. Dzisiaj nie będę zastanawiała się nad ludzkim jadem i zawiścią lecz będę miała dla Was niespodziankę. Pamiętacie jak jakiś czas temu przygotowywałam własne pudełeczko GlossyBox - byGlossy? Znajdowało się w nim wiele wspaniałych produktów jakie pozwolą nam się w pełni odprężyć, zrelaksować i wybrać w aromatyczną podróż.. Już jutro czekać będzie na Was nowy post na temat tego pudełeczka i oto niespodzianka - DO WYGRANIA BĘDZIE PUDEŁECZKO byGlossy STWORZONE PRZE ZEMNIE ! Co się w nim znajduje możecie zobaczyć TUTAJ. Bądźcie więc czujne moje Kochane, szczegóły zdradzę w jutrzejszym poście - póki co mogę Wam tylko napisać, iż w pudełeczku znajduje się oczywiście 5 pełnowartościowych produktów o przepięknych zapachach i wspaniałym działaniu! Mam nadzieje, że niespodzianka się Wam podoba i nie możecie się już doczekać jutrzejszego zdradzenia szczegółów konkursu.

Jeżeli natomiast chodzi o stylizacje, to główną rolę gra w niej prześliczna i bardzo ciepła, personalizowana bejsbolówka. Personalizowana dlatego, iż każda z Was może zamówić sobie taką z początkową literką swojego imienia. Ja oczywiście mam literę "E". Uwielbiam kurtki bejsbolówki i mam ich w swojej szafie kilka. Niektóre z nich pokazywałam Wam już na blogu oraz instagramie. Ta którą mam dzisiaj na sobie, jest jednak jedną z moich ulubionych, gdyż bardzo mam sentyment do ubrań ze skórzanymi rękawami, a kurteczka właśnie takie posiada. Ponadto pasuje zarówno do spodni jak i spódniczki oraz szortów (na pewno zobaczycie ją jeszcze nie raz na instagramie przy okazji stylizacji dnia). Dobrałam do niej luźny t-shirt marki Sinsay w kolorze białym, aby pasował do dodatków w postaci torebki i butów. Ostatnim elementem stylizacji są skórzane spodnie, które mieliście okazję już wiele razy widzieć na moim blogu. Mam nadzieje, że zarówno czekająca na Was jutro niespodzianka, jak i stylizacja się Wam podobają. Pozdrawiam Was cieplutko Kochani i ślę moc buziaków !

Bejsbolówka - TUTAJ / T-shirt - Sinsay / Okulary - H&M / Spodnie - KolekcjaStylu 
Buty - kupicie na Allegro / Torebka - TUTAJ











42 komentarze:

  1. bejsbolówka jest ok, ale bardziej podobają mi się spodnie, szkoda, że nie widać ich boków dokładnie
    jestem ciekawa szczegółów dotyczących pudełka :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodnie były już wiele razy na blogu Estery chociażby w ostatnim poście więc może tam znajdziesz szczegóły, które Cię interesują :) Mi też bardzo podoba się bejsbolówka :) Pozdrawiam, Ada

      Usuń
  2. piękne masz włoooosy <3

    http://teskniewh0j.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się to, że dbasz o swoje czytelniczki i co raz to przygotowujesz dla nas jakieś fajne konkursy i niespodzianki, a co do glossyboxa to już na facebooku pytałam się Ciebie czy będzie do kupienia więc już nie mogę się doczekać jutrzejszych szczegółów ;) Stylizacja jak zwykle genialna ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz:)
    hmm ja nigdy nie wiedziała się w bejsbolówkach ale raz założyłam i pokochałam:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  5. wow your bag and shoes are fantastic, love it!!

    http://celebritiesandfashionnews.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja :) A torebka przecudowna <3 Mogłabyś zdradzić co to dokładnie jest za model ? I ile kosztuje przesylka zamowionych rzeczy z tej strony. Bo weszlam na link co podałaś ale nigdzie sie niedoczytalam tej informacji :( Prosze pomóż !! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo ;) Proszę tutaj masz bezpośredni link do torebki - http://manzana.istore.pl/pl/new-bestseller-torebka-kuferek-trapez-biala-zloty-zamek.html - kosztuje ona 99 zł, a przesyłka jest darmowa z tego co mi wiadomo albo paczkomatem, albo kurierem z firmy K-EX :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za odpowiedź :) Pozdrawiam i czekam na kolejny post :) :*

      Usuń
    3. Buty mnie zachwyciły juz wcześniej i długo ich szukałam na allegro ale nie mogę znalezc :( prosze podaj mi link jesli mozesz:)

      Usuń
    4. Bardzo proszę tutaj masz trzy linki do sprzedawców u których buciki te są jeszcze dostępne :)
      1. http://allegro.pl/vip-sneakersy-trampki-koturn-zlota-blacha-37-i4132843790.html
      2. http://allegro.pl/la-butik-sneakers-y-koturny-biale-a-la-giuseppe-41-i4129816257.html
      3. http://allegro.pl/sneakersy-zlota-blaszka-biale-wysylka-24-h-roz-40-i4147835244.html

      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
    5. Dziekuje ślicznie :) Ale potrzebuje rozmiar 37 z opcja "kup teraz" bo na licytacji (a akurat link z roz 37 to licytacja:( )zawszezktos mnie przebija w ostatniej chcwili i zostaje ze smutna mina :(

      Usuń
  7. Stylizacja świetna, fajne buty i torebka, a włosy są piękne > we wszystkim Ci jest ładnie;)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bejsbolówka faktycznie bardzo fajna :) sama również je uwielbiam :) zauważyłam że mam podobny do Twojego styl ubierania :) a skórzane spodnie to mój nr1 w szafie :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. genialna stylizacja i cudne włoski <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem zachwycona włosami, a torba przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Baaardzo fajnie wyglądasz! Lubię takie zestawy na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Torebka, mi najbardziej spodobała się właśnie ona!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna bejsbolówka i torba! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. buty nie w moim guście, ale cała reszta bardzo fajna :)
    PS Masz wspaniałe włosy!

    Pozdrawiam A.,
    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. great!!!

    http://thefashionprincessblog.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  16. Całość baaaardzo mi się podoba ! Świetny, wygodny , sportowy i z pazurem look ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. śiwetnie wyglądasz, poza butami (nie moge takich do pracy i nie lubię;)) uwielbiam Twój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  18. te Twoje włosy są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna stylizacja ;) torebka rewelacyjna ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. rewelacyjnie wyglądasz:)

    Zapraszam na świąteczny konkurs:)
    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/2014/04/swiateczne-rozdanie-z-rosewholesale.html

    OdpowiedzUsuń
  21. a mi w tym zestawie najbardziej podobają się spodnie;)

    http://www.vixenfashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. piękna! a torebka mi się marzy;>!

    OdpowiedzUsuń
  23. Właśnie planuje zamówić torebkę z Manzany ale chce to zrobić pierwszy raz i zastanawiam sie jak wyglądają te torebki jakościowo ? Czy sa eysylane tak jak pisza na stronie czy trzeba dluzej czekac, no i ostatnie pytanie czy POLECACIE ? :) Bardzo proszę o jakąkolwiek odpowiedz :) Z góry dziękuję :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ;) Powiem szczerze, że ja mam trzy torebki z tej firmy i jestem z nich zadowolona. Posiadam tą białą, dużą czarną, którą pokazywałam Wam w ostatnim poście i jeszcze taką małą codzienną :) Wszystkie trzy są (przynajmniej tak mi się wydaje) bardzo dobre jakościowo i starannie wykonane. Nie nosiłam ich jeszcze tak długo, aby coś się z nimi mogło stać, ale uważam, że warto kupić w tym sklepie torebkę gdyż naprawdę wyglądają solidnie a moja czarna ostatnio przetrwała, kiedy napakowałam do niej mnóstwo rzeczy i nic się nie urwało, więc suma summarum, kończąc mój wywód torebki POLECAM :) Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  24. Mogłabyś zdradzić jakiej farby do włosów używasz? :)
    Stylizacja z dnia na dzień coraz lepsza!!

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kurteczka w takiej tonacji kolorystycznej jest naprawdę świetna!

    OdpowiedzUsuń
  26. bluza jest świetna! uwielbiam twoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń