piątek, 18 kwietnia 2014

Raz zimno, raz cieplo - caly kwiecien...


Hej Kochani ! Połączenie, które Wam dzisiaj przedstawię jest jednym z moich ulubionych latem - spódniczka i luźna bluzeczka sprawią, że czuje się kobieco, w miarę elegancko, a zarazem wygodnie. Na co dzień wybieram jednak płaskie obuwie, ale od czasu do czasu towarzyszą mi także szpilki lub sandałki - warunkiem jest oczywiście to ile czasu wytrzyma w nich moja noga. Czarne sandałki z bransoletką, które mam tym razem na sobie, są naprawę wygodne i godne polecenia. Kolejnym nowym elementem mojej garderoby jest śliczna beżowa spódniczka, która na pewno będzie jedną z moich ulubionych propozycji na cieplejsze dni. T-shirt z ćwiekami, czarną kopertówkę oraz okulary mogliście widzieć już wiele razy na moim blogu. Zapomniałabym jeszcze tylko o pasku, który dobrałam do spódniczki, aby nie było zbyt nudno. Mam nadzieje, że zestaw się Wam spodoba. Pozdrawiam Was cieplutko!

T-shirt - Stradivarius / Spódniczka - TUTAJ klik / Okulary - TUTAJ klik / Pasek - TUTAJ klik
Kopertówka - H&M / Sandałki - Obuwie_Maargo









31 komentarzy:

  1. Cudowny post. *_*
    Obserwuje ;)

    http://angel-full-of-sins.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze pięknie wygladasz :)) podoba mi się Twój styl :)

    https://www.facebook.com/TekstyNaszychChlopakow

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie wyglądasz w tej stylizacji ;-) Rzeczywiście paseczek jest tzw kropką na i tej stylizacji ;-) Kopertowka boska,bluzeczka cudeńko.A co do butkow to nie wyglądają na zbyt wygodne ale skoro polecasz to znaczy ze naprawde musza być wygodne ;-) Ten delikatny łancuszek dodaja uroku tym butkom ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. REWELACJA!!!,, świetna stylizacja, wszystko podoba mi się a Ty Esterko bardzo ładnie się prezentujesz...:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka wspaniała spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piekna spodniczka, pasują do Ciebie takie dziewczece zestawy :)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny wpis! Zakochałam się w tej spódniczce, świetnie dobrane szpilki. Całość prezentuje się rewelacyjnie!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ta spódniczka jest po prostu sliczna...a buty rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. te sandałki są po prostu świetne jak i cała stylizacja:)

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. wow! powalasz na kolana kochana ;)
    http://kasqqq94.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejna doskonała stylizacja! Wooow, wyglądasz zachwycająco!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna spódnica, wyglądasz przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. genialnie wprost :)

    http://findatime.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekna spodniczka ale jak mam wąską talie i szersze biodra to myslisz ze dobrze bede w takiej wygladac??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak dokładnie wygląda Twoja figura , ale ja też mam talię i biodra dość kobiece, że tak to ujmę i wygląda bardzo dobrze :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  15. Genialna stylizacja :)) Jednak spódniczka najlepsza :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniale ! Wyglądasz pięknie ! Spódniczka, bluzka i buty są cudowne !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Esti to Saski w tle ?? :)
    pięknie wyglądasz, każda kolejna stylizacja podoba mi się bardziej niż poprzednia, chociaż na początku mi się nie podobały i byłam sceptyczna to widać, że kochasz to co robisz i przywiązujesz ogromną uwagę do swoich stylizacji. Po prostu wkładasz w to serce :) tak trzymać i nie przejmuj sie nieprzyjemnymi komentarzami bo nie masz czym ! <3 Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  18. przepiękna ta spódniczka! I pasek cudowny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna spódnica, ale co spodnia twoje nogi sa boskie i te buty ;)

    OdpowiedzUsuń