wtorek, 8 kwietnia 2014

Spotkania blogerek i inne modowe wydarzenia - czyli o tym co sie dzialo w marcu!

SPOTKANIE BLOGEREK W POZNANIU 

Na początku ubiegłego miesiąca oczywiście wspólnie z Anią miałyśmy okazję uczestniczyć w spotkaniu blogerek, które odbyło się w hotelu Don Prestige w Poznaniu.W evencie wzięły udział znane i bardzo ciekawe firmy dbające o kobiece piękno - RevitaLash, By Dziubeka, Fake Bake oraz Eclair. Ciekawym i na pewno zabawnym aspektem spotkania były konkursy grupowe. Każdy uczestnik spotkania miał możliwość skorzystania z usług Eclair i przepięknie pomalować sobie paznokcie. Ja wybrałam bardzo pracochłonne myszki i nie mogłam wyjść z podziwu talentu Pani, która mi je własnoręcznie namalowała (przebieg pracy oraz efekt możecie obejrzeć na filmiku). Razem z Anią skorzystałyśmy też z opalania natryskowego Fake Bake z którego byłyśmy bardzo zadowolone! Nie zabrakło oczywiście słodkości m.in przepysznych babeczek. Bardzo dziękuję za zaproszenie i cieszę się, że mogłam Was poznać.


Babeczki były przepyszne, oczywiście skusiłam się na jedną, ale bez przesady - idzie lato więc dieta musi być zachowana ... :)

Uwielbiam kosmetyki marki Fake Bake! Wiele razy na moim blogu pokazywałam Wam już efekty ich działania. Polecam samoopalacz w balsamie GOLD oraz piankę do opalania 60 minut! Cudowna opalenizna bez ryzyka chorób skóry jest naprawdę możliwa. Osobiście nie lubię być blada i kosmetyki samoopalające tej marki to najlepsze odkrycie kosmetyczne ostatnich miesięcy.


Poniżej przedstawiam Wam kilka biżuteryjnych nowości od jednego z organizatorów spotkania, czyli marki ByDziubeka, z kolekcji wiosna-lato. Najbardziej spodobał mi się piękny złoty naszyjnik oraz srebrna bransoletka widoczne na dolnych fotografiach.


Jak już wyżej wspominałam, każda z Nas miała okazję ozdobić swoje pazurki nietuzinkowymi wzorkami. Ja wybrałam myszki miki, które na długich paznokciach wyglądały naprawdę cudownie! Efekty poniżej na zdjęciu oraz na video-relacji z wydarzenia.


Ostatnią marką jaka gościła nas na spotkaniu była marka Revita Lash, która znana jest wielu osobom z cudownej w działaniu odżywki do rzęs. Każda z uczestniczek spotkania miała okazję ją otrzymać oraz przetestować i pomimo tego iż mam przedłużane rzęski to także codziennie rano nakładam ją u ich nasady, a efekty są naprawdę widoczne i bardzo zadowalające.


ZAPRASZAM NA KRÓTKĄ VIDEO-RELACJĘ Z WYDARZENIA

WARSZTATY MODOWE W WARSZAWIE - GALERIA BLUE CITY

Kochani dwa tygodnie temu miałam okazję przeprowadzić w Warszawie warsztaty modowe na temat trendów sezonu wiosna-lato 2014. Wspólnie z Anią nagrałyśmy dla Was także filmik z kolekcji sklepów jakie wystawiały się przy okazji tego wydarzenia lecz niestety nasz mikrofon odmówił posłuszeństwa i mam dla Was relację z podkładem muzycznym. Mam nadzieję, że pomimo tego się Wam spodoba, gdyż było naprawdę wiele ciekawych ubrań, które bardzo przypadły mi do gustu m.in płaszcz i bluza w kratkę, którą zobaczycie na filmiku, czapki z serduszkami oraz prześliczny różowy płaszczyk. Zapraszam na relację filmową, a przy okazji postanowiłam pokazać Wam także moją stylizację jaką przygotowałam na tą okazję.







Bluzka - TUTAJ klik / Spódnica - TUTAJ klik / Kopertówka - Mohito / Zegarek - GUESS / Sandałki - TUTAJ klik

SPOTKANIE BLOGEREK - FASHION TRENDS Z X-MODA W ŁODZI

Tydzień temu razem z A PIECE OF ANNA miałyśmy okazję wziąć udział w spotkaniu blogerek. Na zaproszenie firmy X-Moda pojawiłyśmy się w klubie Czekolada w Łodzi aby uczestniczyć w specjalnych warsztatach dla blogerek i pokazie najnowszej kolekcji X-Moda i Moda Club. Warsztaty z brafittingu przeprowadziła Natalia Listwan z firmy Samanta, a z fotografii Agnieszka z feverforfashion.pl. Po wystąpieniu Natalii, przeszliśmy do części konkursowej spotkania. Jedna z uczestniczek wygrała wycieczkę do Paryża na sesję zdjęciową. Każda z dziewczyn musiała zaprezentować swoją stylizację w stylu “Modern Fashion Street”. W jury zasiadły m.in. stylistka Anna Mikulska, Miss Polski Ada Sztajerowska, Natalia Siwiec oraz modelka Klaudia Strzyżewska. Tak więc podsumowując, dziękuje Wam Kochane za świetną zabawę i naprawdę bardzo się cieszę, że mogłam Was wszystkie poznać! Do zobaczenia następnym razem przy okazji innych wydarzeń związanych z modą i nie tylko :)

18 komentarzy:

  1. Swietne zdjecia i stylizacje :) chyba sama wypróbuje te kosmetyki do opalania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta spódnica w kwiaty jest po prostu niesamowita :) fajnie że podajesz też adresy innych blogów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne, Rewelacyjnie wyglądasz, jestem bardzo ciekawa jakiego podkładu użyłaś do tych zdjeć bo prezentujesz się rewelacyjnie( a nie wspomnę o Twoich włosach:) a właśnie szkam czegoś takiego. Była bym bardzo wdzięczna za inf:)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. w bardzo szybkim tempie się rozwijasz! Twój blog tętni życiem! uwielbiam tu wchodzić i oglądać zdjęcia ze spotkań itd:) śliczna jesteś! a Twój blog jest jednym z moich ulubionych! oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  5. <3 :* Szkoda że nie byłyśmy w Poznaniu, bo też miałyśmy jechać, ale się nie udało :/ w Łodzi nadrobiłyśmy ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko to robi piorunujące wrażenie ! :) Wyglądacie pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  7. ekstra fotki :) spodnica w kwiaty jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ile eventów :) aż pozazdrościć mozna ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Działo się u Ciebie, działo! Spódnica w kwiaty przepiękna!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie źle, nie źle :D Chyba skusze sie i kupie tą pianke do opalania 60 minut :D
    ..i tez podoba mi sie ta srebrna bransoletka <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Musiałyście się świetnie bawić Dziewczyny ;) Pyszne babeczki :) Spódnicę masz przepiękną ! Pozdrawiam , Ewelina ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądałaś ! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojj też bym chciała tak rozmaicie spędzić dzień... Co do opalania natryskowego, trzeba spróbować. Od dawna szukałam już jakiegoś samoopalacza by nie korzystać z solarium.. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Boska spódniczka!!!! Wyglądasz w niej zabójczo kochana :) A wzorek myszki miki na paznokciach wybrałaś czadowy, aż nie mogłam się napatrzeć jak ona to maluje :) Mega szacun :) hehe Świetne spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wyglądasz!:) na każdym:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń